kukus Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Mam problem z za duzym doladowaniem. Subaru impreza Gt'00 koncowy tlumik prodrive i wyciety katalizator z DP. Reszta seria poza BOVem i LPG. Przy wcisnieciu gazu w podloge cisnienie szybko rosnie, wlacza sie boost cut w okolicach 1,2 bara auto szarpie, doladowanie spada i leci jak trzeba. Wezyki przy sprezarce i do zaworka wymienione. Przy zatkaniu zaworka sprezarka ladnie odcina przy 0,5 bara. Zaworek dziala oraz przeczyszczony. Jest drozny tak samo jak wszystkie przewody z tym zwiazane. Zwezka w przewodzie przelozona, wiec niby wszystko jest jak trzeba a pompuje za duzo. Jakis pomysl? Zmienic zwezke? Tylko na jaka i jak taka dostac? Czy MBC zamiast zaworka? Temat o tyle meczacy ze ostatnio co weekend jezdze nad morze i cala wycieczka na pokladzie zaczyna krzyczec gdy podczas wyprzedzania auto szarpie zamiast pruc do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 poszukaj bo bylo milion razy. albo remap albo magiczny restryktor i zabawa z aktuatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Myslalem ze skoro napisalem o zdlawieniu sprezarki do 0,5 bara, o wymianie zwezki, o wymianie przewodow i czyszczeniu zaworka to jest to jednoznaczne z tym ze szukalem bo przeciez z palca takich pomyslow bym nie wyssal Szukalem, zrobilem w/w rzeczy wg tego co znalazlem i dlatego dalej szukam pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 bylo milion razy. było, było uwolniłeś wydech, to masz przeładowania .... szykuj się do remapu, lub ogranicz doładowanie, (np. MBC) ... ale lepiej podjedź z tym do kogoś kto się na tym zna lepiej od Ciebie. Widzę, że jesteś z Warszawy - to masz szczęście i nie musisz daleko szukać fachowców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Uszkodzony siłownik na turbosprężarce. Problem polega na tym, że łatwiej go wymienić niż kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Rozwiercona zwezka z 1,2mm na 1,3mm Dmucha ladnie 1 bara Jest cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się