Skocz do zawartości

reklamacja piszczących klocków WRX 06


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

Klocki wymienione na nowe HP Ceramic i tuż po ich założeniu pisk jest dokładnie taki sam - w końcowej fazie lekkiego hamowania. :angry: :angry: :angry: Zaciski zostały sprawdzone, są ok. Pozostało sprawdzenie równomierności hamowania i tarcz. Można się nieźle wściec.... :evil: :evil: :evil:

 

No i tu mnie zaskoczyło...choć może nie do końca bo jednak klocki Ceramic są chyba twarde(??).

 

Ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak chcesz zmieniać tarcze to nie polecam - uważam ze nic to nie da
Ale przecież nigdy mi się nie zdarzyło przez 8 lat jeżdżenia Imprezą, żeby piszczały seryjne hamulce. :wacko: WTF?

 

Ciekawostka jeszcze taka, że OEM-owe klocki po rozgrzaniu mniej piszczały, a te HP - wprost odwrotnie. Na zimno prawie nie piszczą, a jak się jej ostrzej potraktuje - wyją. :evil: :evil: :evil: Kontynuacja uroczej zabawy w kotka i myszkę po weekendzie - niech się w ASO GRAFIX głowią, co dalej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie omp r&s też piszczą, im cieplejsze tym bardziej, właśnie na lekkim hamowaniu. Właśnie się zastanawiałem nad wymianą na HP ceramic ale doświadczenia owada mnie odstręczyły. Adasch pisał, że w ASO Zdanowicz potraktowali mu klocki RC5+ (strasznie piszczące) chyba smarem ATE Plastilube i ustało. Może u Ciebie pomoże? Sam zakupiłem i w przyszłym tygodniu zaciski, klocki zostaną oczyszczone i potraktowane tym smarem zobaczymy efekt. Jeśli będzie lipa to nie wiem na jakie klocki zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adasch pisał, że w ASO Zdanowicz potraktowali mu klocki RC5+ (strasznie piszczące) chyba smarem ATE Plastilube i ustało. Może u Ciebie pomoże?
Dzięki. Podrzucę taka sugestię serwisowi. Ale z drugiej strony dlaczego tak się dzieje? Czy naprawdę ori części już są coraz gorszej jakości? Mimo że cena nadal pozostaje bardzo wysoka? :idea:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki są od hamowania, a nie od zapewniania komfortu akustycznego.
Niedawno jechałem z kumplem Panamerą i hamowaliśmy z różnych prędkości w różnym nasileniu i jakoś nic tam nie piszczało. A heble x-razy mocniejsze od imprezy... :P

 

Na poniedziałek jestem umówiony w ASO i bedą sprawdzać jeszcze raz zaciski plus wymiana kompletu blaszek. Ewentualnie tez smarowanie klocków tym cudownym mazidlem i w ostateczności podmiana tarcz. Będę informował. Zabawa zapowiada sie przednia...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poniedziałek jestem umówiony w ASO i bedą sprawdzać jeszcze raz zaciski plus wymiana kompletu blaszek. Ewentualnie tez smarowanie klocków tym cudownym mazidlem i w ostateczności podmiana tarcz. Będę informował. Zabawa zapowiada sie przednia...:)

 

mazidło ATE owszem pomaga na chwile , bo zapycha pory w klocku , jak masz wszystko serie , to poproś w ASO o czyszczenie tarcz , aby zebrac warstwe wierzchnia z pozostolasci metalu , pyłu i innych zwiazków wtapiajacych sie w tarcze podczas hamowania . Dobranoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit dobrze prawi ... rozumiem, że wydech masz w tym WRXie seryjny ... że piszczenie slyszysz i Cię irytuje?

 

może w takim razie czas na zmianę wydechu ... i problem ustąpi? :)

 

p.s. generalnie, 100% respekt dla determinacji w znalezieniu problemu (i wydawaniu na to $$$).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, dzięki, przekażę sugestię ASO.

generalnie, 100% respekt dla determinacji w znalezieniu problemu (i wydawaniu na to $$$).
Na szczęście jedyny jak na razie wydatek to te nowe klocki HP, bo reszta jest w ramach gwarancji... :P HP zresztą zaraz wystawię na Forum, bo skoro nie w nich jest przyczyna, to niech się kto inny cieszy nówkami. A hałas naprawdę jest dokuczliwy. Uwierz, gdyby to był sporadyczny, ledwie słyszalny pisk, podkręciłbym radio. A tu nie dość, że wyje, to niemalże przy każdym zatrzymaniu. :evil:
bedzie dla potomnych
No to czuję misję... :mrgreen:;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się zastanawiałem nad wymianą na HP ceramic ale doświadczenia owada mnie odstręczyły.

 

Mam takie ponad 5kkm, do tej pory żadnego pisku nie słyszałem. Fakt, że w seryjnych zaciskach i z tarczami TRW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis wymienił blaszki, poszlifiwal powierzchnie i prawie już nie piszczy, a nawet jeżeli bedzie to postanowiłem sie z tym pogodzić. Po mojej przygodzie ze smokiem obniżyły mi sie wymagania co do jakości FHI. Brawa dla serwisu za ofiarnośc i sumienność...

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety lipa. Tarcza i klocki wyczyszczone, smar ate zaaplikowany i dalej piszczą. Nic to trochę pojeżdżę i zobaczymy.

A u mnie naprawdę znośnie. Już tylko pierwsze "zimne" hamowania piszczą, a później stopniowo pisk zanika i odzywa się już ledwie słyszalny sporadycznie. Tyle jestem w stanie znieść... :rolleyes: Ciekawe co pomogło: wymiana blaszek czy szlifowanie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...