Jump to content

Przegrany pojedynek Imprezy WRX Kombi z Golfem VR6


Pemo

Recommended Posts

Link to lokalnego forum, trzeba sie rejestrowac, to wklejam tez tresc Killa...

 

http://www.pswu.v24.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

 

Wysłany: Sro 14 Cze, 2006 23:57 Vr6 vs Subaru Impreza WRX Kombi

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

"Jade sobie spokojnie po miescie Rzeszów jest 23:11, a tu na swiatłach na rondzie na kierunek Kraków widze niebieskie Subaru Impreza WRX Kombi na tablicach PZ....4A, wiec nawrotka na rondzie i jade w strone goscia.

Wiedze siedzi sobie kierownik obok ładna blondi, okularki itp. Doganiam go na nastepnych swiatłach ale niestety miejsce tylko za nim, WRX ruszo macno ja za nim, wyrownuje sie z nim i ostra redukcja na 3trzy zeby zachecic kolege do zabawy :twisted: .

No i sa ostanie swiatła na wylotowce, 2 ,pasy leki łuk a potem prosta, wrx podjezdza, ja trzymam na 4000tys /obr i czekam na zielone, kolega z Subaru załapał i daje sie słyszec buczenie boksera.

###ZIELONE### laga slick łapie przyczepnosc - ale Subaryna wyrwała do przodu jakies 1-1,5 długosci, shift ligt daje po oczach i wrzucam dwa, ,

cisne 2 do konca i dochodze Subaru, swiatlo shift lighta błyska, daje 3 i zaczynam wychodzic do przodu, do konca 3ki juz ponad długosc auta, po wrzuceniu 4 zjezdzam na pas Subaryny i awaryjne swiatła na czesc mojej chwały,

obaj zwalniamy, wrx mnie mija ja pokazuje koledze ze jest Ok i dzieki za jazde on mi pakazuje fucka :roll: i znika na mocnej redukcji,

hmm pozdrawiam niewychowanego kolege, bo chyba wzial to do siebie zbyt dosłownie :?

 

Na necie znalazem

Subaru Impreza WRX Kombi (seria):

moc 225 KM przy 5600 obr./min

moment obrotowy 300 Nm przy 3600 obr./min

przysp. 0-100 km/h 5,9 s (fabryka)

przysp. 0-100 km/h 6,1 s (zmiezone)

 

 

kill o którym zawsze mazyłem"

 

Nie ladnie, oj nie ladnie, wstyd dla Subaru za takiego kierowce!

Link to comment
Share on other sites

hahhaha

1. skoro byla godzina 23 to raczje kierownik okularow nie mial... chyba ze korekcyjne

2. pisane o shift light jest pograzaniem siebie bo wrx nie ma obrotomierza w srodku tylko z boku i nie ma shift lighta

3. Kierowca subaru musialby naprawde nie umiec zmieniac biegow zeby przegrac z Vr6

 

ale moglo sie zdazyc ale ten co to pisal za bardzo to koloryzuje, rozni ludzie jezdza imprezami sa tacy co nawet maja czarne szyby i lubia chodzic w dresie....

Link to comment
Share on other sites

Co za dramatyzm. Uwielbiam takich typów, szczególnie w samochodach z grupy VAG, którzy zawracają tylko po to żeby z Imprezą się zmierzyć :roll: mam nadzieje że go shift-light nie oślepił :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Widze ze was boli ze Impreza przegrala... Jestem fanem Subaru, bardzo nie lubie VW, szczegolnie Golfow, ale przegrala, i nawet nie chodzi mi o to, tylko o zachowanie jej kierownika!

Znam Rafala, kierowce VR6, chcial sie zmierzyc z Impreza, i mu sie udalo, a co do pisania ze do Imprezy mozna iles tam wlozyc, to glupie gadanie, do kazdego auta mozna iles tam wsadzic i bedzie super jezdzilo! Kierowca Imprezy podjal wyzwanie i sie zdziwil, do tego nie potrafil sie zachowac, jak dla mnie totalny burak.

 

Shift light oczywiscie byl w Golfie...

Link to comment
Share on other sites

A wracając do tematu dyskusji jeśli opisane zdarzenie rzeczywiście mialo miejsce to kierowca WRXa musial mieć problem z wrzuceniem któregoś biegu - innego wytlumaczenia nie ma. Myślę, że jest to jak najbardziej możliwe ponieważ mi się to czasem zdarza przy próbie szybkiej zmiany biegu.

Link to comment
Share on other sites

Akurat mnie w ogóle nie boli że WRX przegrał, bo nie uważam seryjnego WRX za szczególnie szybki samochód. Po prostu śmieszą mnie takie opisy, i pasjonowanie się wyprzedzeniem innego samochodu na ulicy. Co do zachowania kierowcy WRX'a to może było ono sprowokowane faktem iż Golf zajechał mu droge? Znając tylko jedną strone zdarzenia ciężko jest wyciągać wnioski.

Link to comment
Share on other sites

Widze ze was boli ze Impreza przegrala... Jestem fanem Subaru, bardzo nie lubie VW, szczegolnie Golfow, ale przegrala, i nawet nie chodzi mi o to, tylko o zachowanie jej kierownika!

Znam Rafala, kierowce VR6, chcial sie zmierzyc z Impreza, i mu sie udalo, a co do pisania ze do Imprezy mozna iles tam wlozyc, to glupie gadanie, do kazdego auta mozna iles tam wsadzic i bedzie super jezdzilo! Kierowca Imprezy podjal wyzwanie i sie zdziwil, do tego nie potrafil sie zachowac, jak dla mnie totalny burak.

 

Shift light oczywiscie byl w Golfie...

 

Jezeli ten Golf robi czas 14.XXX to na bank mogl objechac WRXa i to jeszcze w kombi. Poza tym zwykla seria VR6 bardzo fajnie jezdzi i z rolowanego Subaru mogloby miec problemy. Z tym "burakiem" w Subaru to moglo tak byc, ze po mrugnieciu awaryjnymi kierownik odebral to jako drwiny w jego kierunku i pokazal palca, jezeli tak nie bylo to rzeczywiscie burak. Ja tam nie mialbym nic przeciwko takim streetom :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

nie wiedzialem ze sa ludzie ktorzy specjalnie zawroca

 

Bo to się nazywa lans :lol::lol::lol:

 

Spotkałem tez buraka w Subaru

 

Buractwo jak chwasty... wszędzie się szerzą.

 

i znika na mocnej redukcji,

 

Są dwie możliwości albo się kolo bawił, albo był (jest) idiotą...

 

"Jade sobie spokojnie po miescie Rzeszów jest 23:11, a tu na swiatłach na rondzie na kierunek Kraków widze niebieskie Subaru Impreza WRX Kombi na tablicach PZ....4A, wiec nawrotka na rondzie i jade w strone goscia.

Wiedze siedzi sobie kierownik obok ładna blondi, okularki itp. Doganiam go na nastepnych swiatłach ale niestety miejsce tylko za nim, WRX ruszo macno ja za nim, wyrownuje sie z nim i ostra redukcja na 3trzy zeby zachecic kolege do zabawy .

No i sa ostanie swiatła na wylotowce, 2 ,pasy leki łuk a potem prosta, wrx podjezdza, ja trzymam na 4000tys /obr i czekam na zielone, kolega z Subaru załapał i daje sie słyszec buczenie boksera.

###ZIELONE### laga slick łapie przyczepnosc - ale Subaryna wyrwała do przodu jakies 1-1,5 długosci, shift ligt daje po oczach i wrzucam dwa, ,

cisne 2 do konca i dochodze Subaru, swiatlo shift lighta błyska, daje 3 i zaczynam wychodzic do przodu, do konca 3ki juz ponad długosc auta, po wrzuceniu 4 zjezdzam na pas Subaryny i awaryjne swiatła na czesc mojej chwały,

obaj zwalniamy, wrx mnie mija ja pokazuje koledze ze jest Ok i dzieki za jazde on mi pakazuje fucka i znika na mocnej redukcji,

hmm pozdrawiam niewychowanego kolege, bo chyba wzial to do siebie zbyt dosłownie

 

Na necie znalazem

Subaru Impreza WRX Kombi (seria):

moc 225 KM przy 5600 obr./min

moment obrotowy 300 Nm przy 3600 obr./min

przysp. 0-100 km/h 5,9 s (fabryka)

przysp. 0-100 km/h 6,1 s (zmiezone)

 

 

kill o którym zawsze mazyłem"

 

Fajnie się pościgać, ale ciekawej by było jakby był jakiś zakręcik... Tak to zero satysfakcji.

 

Na prostej liczy się tylko ile kto wydał na fure, a nie umiejętności... (no chyba po za tym kierowcą subaru :twisted: )

Link to comment
Share on other sites

A wracając do tematu - ciekaw jestem takiego porównania na zakrętach ośka kontra AWD. Nie żeby przeczytać w gazecie czy obejrzeć w TV tylko żeby spróbować.

 

Porównując mój z normalnymi ośkami to różnica jest kolosalna, ale na ślizgim.

NA suchym jest prawie tak samo (zależy b.dużo od opon) choć subaru ma bardzo dobre zawieszenie (zwłaszcza utwardzone) i to bardzo dużo daje :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jest taki kraj gdzie o 23 slonce swieci, a Golf jest szybszy od Imprezy... jest taki kraj... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jest taki kraj gdzie o 23 slonce swieci, a Golf jest szybszy od Imprezy... jest taki kraj...

 

Szwecja? :shock:

 

A co do zakretow i roznicy 2WD i AWD to nawet na suchym asfalcie moze byc roznica, jesli droga jest na przyklad wyboista i dziurawa ;) Bo na torze wyscigowym....hmmmm pewnie tez zalezy od mocy? Bo wyobrazam sobie ze b mocna oska moze miec przy wyjsciu z zakretu klopoty z trakcja, podobnie w skomplikowanych (zaciesniajacych sie, albo bardzo kretych torach np Kielce itd) zakretach moze miec AWD przewage... Ma ktos jakies doswiadczenie w tym temacie?

Link to comment
Share on other sites

Pewnie to byl GOLF VR6 z kompresorem, project opisywany na forum streetracingu... ktory juz nie jezdzi bo sie posypal :mrgreen: . Zwykly GOLF VR6 2,8 ma 7,6 do 100 wiec szans nie ma na przejscie WRXa. (wersja VR6 2,9 miala syncro i chyba kolo 7s do 100)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...