jorgen Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Witam wszystkich po 4 latach przerwy. Zmienilem kraj(Uk) sprzedalem AT MY00, jezdze czyms niemieckim ( bo zona sie bala duzym) ale nie przestaje myslec o forku. Mam zamiar zakupic forestera tym razem bez turbo 2.0 (automat) , ale mam pytanie o silnik i ogolnie egzemplarze, czy szukac 125 konny do 2005r czy 155 konny po 2005r do 2007-8 (finanse tylko na to pozwalaja). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doom21 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 ja polecam 155 bo 125 to troche mało w samochodzie z taką masą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Miałem oba więc mam porównanie... oczywiście 158 jest lepszy, kwestia nie tylko mocy ale i konstrukcji (DOHC zamiast SOHC), przy czym 125 też daje radę, więc w dobrze utrzymanym egzemplarzu bym się nie obawiał. Niestety w automacie oba będą pewnie bardziej muliste, w manualu można zawsze podkręcić obroty no i jest reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 jeżeli prawdą jest, że dziurę w obrotach 155 powoduje czujnik spalania stukowego i można to skutecznie naprawić to szukałbym 155, w przeciwnym razie zdecydowanie 125. Automat najchętniej trzyma zakres 2-3k rpm czyli dokładnie tam gdzie jest owa dziura... 125 AT do normalnej jazdy spokojnie się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waro Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 witam ! poprzednio był 2,0 158kM w automacie z 2006, jeśli do miasta to raczej odradzam ze względu na spalanie, silnik ten wymaga wysokich obrotów jeśli chcemy się poruszać w miarę szybko, w trasie jest trochę lepiej, ale tez bez rewelacji, ciężko zejść poniżej 10l/100, ale czy to jest wystarczający argument dla fanów marki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 ?! Jestem mocno zdziwiony takim spalaniem. Mam 2,5 litra SOHC NA w automacie i w trasie (normalna jazda, zero ekodrivingu, auto załadowane 4 sooby + bagaże) regularnie osiągam 8,5 litra. Rekord to < 8 litrów (4 dorosłe osoby + bagaże)... Automat jest ten sam, czyżby aż taka różnica w przebiegu momentu? A wracając do wersji 125KM AT - na Plejadach też całkiem nieźle sobie dawało radę na Trasie Terenowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 A wracając do wersji 125KM AT - na Plejadach też całkiem nieźle sobie dawało radę na Trasie Terenowej Myślę, że w terenie nie będzie żadnej różnicy między 125KM a 158KM, czy w manualu czy w automacie, moment obrotowy jest praktycznie taki sam, natomiast różnica w parametrach będzie odczuwalna na asfalcie jeżeli prawdą jest, że dziurę w obrotach 155 powoduje czujnik spalania stukowego i można to skutecznie naprawić to szukałbym 155, w przeciwnym razie zdecydowanie 125. Automat najchętniej trzyma zakres 2-3k rpm czyli dokładnie tam gdzie jest owa dziura... 125 AT do normalnej jazdy spokojnie się nadaje. 125 faktycznie nie miał "turbodziury" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Jaśkiewicz Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Zdecydowanie 158 Jezdzilem 125 i jak dla mnie jest za wolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 a co sadzicie o dieslu czy to udana konstrukcja czy raczej dalej testuja? moj s- turbo spalal jakies 13l ale mieszkale poza miastem i dojezdzalem tylko to pracy, teraz mieszkam w miescie srednio do pracy jade 15 min. W uk mieszkajac w miescie mysle ze kupujac forka turbo nawet bym nie mial frajdy z jazdy bo i tak tylko 30mil na godzine bo wszedzie fotoradary. Jeszcze jedno pytanie jakia jest roznica w spalaniu w miescie silnika 125 konnego a 155 konnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Jeszcze jedno pytanie jakia jest roznica w spalaniu w miescie silnika 125 konnego a 155 konnego? Praktycznie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 (edytowane) jeżeli prawdą jest, że dziurę w obrotach 155 powoduje czujnik spalania stukowego i można to skutecznie naprawić to szukałbym 155, w przeciwnym razie zdecydowanie 125. Automat najchętniej trzyma zakres 2-3k rpm czyli dokładnie tam gdzie jest owa dziura... 125 AT do normalnej jazdy spokojnie się nadaje. 125 faktycznie nie miał "turbodziury" Ja mam 125 i miewam "turbodziurę". Ta dziura w 155 chyba częściej powodowana jest przez przepustnicę, a w 125 przez czujnik spalania stukowego (przepustnica na linkę). Osobiście ta dziura wydaje mi się że nie jest związana z obrotami tylko z czasem od wdepnięcia gazu - występuje przy każdych obrotach, po prostu przez sekundę-dwie od mocniejszego wciśnięcia. Może jest mniejsza i krótsza przy wyższych obrotach. Edytowane 6 Września 2013 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 gdzieś na forum wpadł mi w oczy kiedyś post n/t dziury w 158 którą usunięto przez przeniesienie czujnika/mikrofonu splania stukowego właśnie. W swojej 125 dziury nie stwierdziłem, ale przy automacie szybsze wciśnięcie gazu powoduje redukcję, ale płynne przyspieszanie z ok 2k rpm nie stanowi problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) dzieki za info, mysle ze jak przekonam zone do manuala to bede sie sklanial do zakupu 2.0 diesel okolo 2009r. w zwiazku z tym powiem szczerze ze nie mam pojecia na co zwracac uwage przy zakupie klekota boxera. Czy jest pasek czy lancuch jaak pasek to co ile km wymieniac, czy jest filt czastek stalych (co ile wymieniac) czy jest jakas roznica w konserwacji(wymianach eksplo) miedzi dieslem a benzyna. Jaka trwalosc silnika diesla (czytalem o stopionych tlokoch). prosze o jakies pomocne informacje dzieki Edytowane 7 Września 2013 przez jorgen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam ponownie, w sobote jade ogladac forestera 2.0 xc manual MY07, porsze o szybkie rady na co zwracac uwage, przebie 110000tys dosc duzy ale od pierwszego wlasciciela I serwisowany do konca w Subaru uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam ponownie, w sobote jade ogladac forestera 2.0 xc manual MY07, porsze o szybkie rady na co zwracac uwage, przebie 110000tys dosc duzy ale od pierwszego wlasciciela I serwisowany do konca w Subaru uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 110k to wg. Ciebie duzy przebieg..? Jak bedziesz serwisowal auto na biezaco to przejedziesz 4x tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Siema Jade w sobote ogladnac tego Forka mial ktos kiedys z nim stycznosc ? http://otomoto.pl/su...C30153704.html# I pomogl by ktos ogarniety w temacie mechaniki auta ogladnac auto? (miernik lakieru by byl tez mile widziany) Badz gdzie w wawce mogl bym zajechac zrobic przeglad specjalizujacy sie subrynami? Slabo bo auto stoi w komisie, wiec od sprzedajacego za wiele sie nie dowiem. Edytowane 26 Września 2013 przez Rudy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccwrc Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Przeszukaj ten dział: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/forum/40-zakup-kontrolowany/ Ja tego forka nie oglądałem osobiście, ale brak adnotacji o bezwypadkowości i to w przypadku komisu trochę już mówi. Kojarzę go z ogłoszeń już z kilku miesięcy wstecz, jak zaczynałem szukać to jego cena była określona na około 32000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Dzieki za info To nie wiem czy nie ma w tym ogloszeniu jakiegos haczyka, ze jest juz tak dlugo do sprzedania i tak cena zchodzi. Teraz nie wiem czy jest za nim sens jechac z wro, myslalem ze stanie sie on ma alternatywa w poszukiwaniu imprezy gt, a tu jednak chyba bede spowrotem impry szukal.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się