dec Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Cześć, chcę wymienić springi w swojej babci, bo stoi trochę nierówno, jak motorówka ;d Mam te amortyzatory od GT'ka i może dlatego że moje N/A jest lżejsze z przodu to stoi tak wysoko.. Do sedna. Mam do wyboru dwie drogi. Liniowy MTS za 500zł albo progresywny Eibach Pro Kit za 800zł. Od razu mówię że cena nie jest bardzo istotna jednak jeśli MTS spełni moje wymagania to czemu nie zaoszczędzić 300zł?? Stąd moje pytania: Które z nich bardziej obniżą mi auto? Które bardziej utwardzą? Które będą lepsze na zakrętach? Subarką jeżdżę w amatorskich rajdach dlatego też nie wiem które sprężyny bardziej poprawią prowadzenie auta w ostrych warunkach? Jednak babcią jeżdżę też na codzień na uczelnię i tu pojawia się pytanie: które z tych dwóch lepiej oszczędzą mój amortyzator? Nie wiem też czy powinienem w ogóle brać najtańszego na rynku MTS'a? Ktoś (oprócz WueM'a) na tym jeździł? Jeśli coś jest do D. to proszę mnie uświadomcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 na sprężynach MTS będzie ładniej będzie wyglądał, na Eibachach będzie lepiej jeździł .... sam wybierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 miałem kiedys w GTeku czerwone sprężyny H&R były dość twarde obniżaja ok -30mm, jak szukasz twardości na asfalny to sa ok. Eibacha po doświadczeniach w miacie nie polecam, tak samo jak teina, H&R sa znacznie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 A Ja w babci miałem MTS'y...z resztą już o odczuciach pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Eibacha po doświadczeniach w miacie nie polecam jakoś w GT'kach się sprawdzają, nie słyszałem, żeby ktoś na nie narzekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 ja jezdze na eibacha sprezynach sa bardzo dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Eibacha po doświadczeniach w miacie nie polecam jakoś w GT'kach się sprawdzają, nie słyszałem, żeby ktoś na nie narzekał Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie tylko w gietekach;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Porównanie MTS do Eibach , to jak porównanie skody do SubaRU choć dla wielu skoda lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dec Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Ok, dzięki za opinie Postanowione. Eibach. Dam znać o odczuciach jak już zamontuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 dobry wybór! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Podbijam, minusy jakie są MTSa? Chce obniżyć, ma ładnie wyglądać ale nie podskakiwać jak ping pong i jakiś komfort zachować,poprawić prowadzenie.MTS się nada? w rajdach nie jeżdżę Co sądzicie o Jamexach? Edytowane 13 Czerwca 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Skąd wy bierzecie takie wynalazki,po co wyważać już otwarte drzwi - Kup eibach-a I zapomnij o problemie,jak chcesz żeby Cię wytrzęsło kup H&R-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 HR mialem w mazdzie i faktycznie byl beton. Pytam o MTSy bo kosztują 2-3stowy mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyndz Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 2-3 stówy to niewielka cena za takie różnice w pracy zawieszenia. A jak brakuje $ to już lepiej kupić używkę markową zamiast nowego produktu marnej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 No,są na alledrogo używki HR czerwone.tylko czy u mnie podejdą od GT z 97r? I jak sie ma sedan i kombi-maja takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Jako posiadacz i użytkownik MTS'ów mogę napisać tylko tyle, iż komfort jako taki jest nadal zachowany....Tzn. nie odbijamy się jak piłeczki...a amortyzator nadal można ugiąc...W środku faktycznie trochę trzęsie...Na pewno nie jak w serii Mam odniesienie do springów Eibach'a ponieważ jeździłem wanną i z takim setupem...i faktycznie Eibach'owe "mieksze som"...bardziej przyjazne chyba w codziennym użytkowaniu.. Tyle tylko, ze mój zakup podyktowany był chęcią uzyskania jak największego obniżenia Swojej wanny- za pomocą tylko springów a nie stricte poprawy właściwości jezdnych (sorry). I tym samym MTS jako jedyne wtedy w dość łatwy sposób -dostępne oferowały największe obniżenie -40mm.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 A jak siadla?jakieś foto?nie wyszedl przód wyżej od tylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Proszzzz...... Przód stał nieznacznie wyżej niż tył....I tak raczej będzie w każdym ssaku By to zniwelować całkowicie- trzeba się troszkę więcej napocić niż tylko wymienić springi...Acz zaznaczę, iż różnica była niewielka...Chyba widać na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Dzięki za foto ,to stoi na MTS-40 czy -30? co to za lotka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Springi -40 do tego amortyzator z wrx'a jdm Lotka to SYMS Racing....Za pewne jedyna w Polsce Edytowane 14 Czerwca 2014 przez WueM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Chyba sie skusze na te MTSy,choć rozważam HRy czerwone co są w dziale sprzedamhttp://allegro.pl/sprezyny-zawieszenia-subaru-gt-hr-czerwone-i4227013105.html u mnie siedza roczne kayaby excelG i chyba od Gteka bo ryj wyżej od tyłu stoi. Lotka kozacka:) Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 No....świetna cena...i gratis amorki....Za tą cenę warto podjąć grę Nie żebym polecał ale nie jest źle Za lotę podziękowali...Też Mi się podobała - jest mniej popularna od eSTIajowej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 A jak wygląda zamiennosc sprężyn miedzy n/a a gt i miedzy sedan/kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mało istotne czy kombi czy sedan bo różnice są nie wielkie... Nie ważne także czy kupisz springi do NA czy GT'ka...Wartość obniżenia będzie podobna To są na prawde milimetry Zauważyć trzeba jedynie, że springi dedykowane np. GT'kom będą twardsze z racji wagi silnika...więc w ssaku możesz nie osiagnąć takiej samej wartości obniżenia... To samo w kombi...z racji większej ładowności- są za pewne nie znacznie twardsze- i trudniejsze w ugięciu od tych do sedana.....Ale w praktyce nie zauważysz za dużej różnicy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Oki dzięki Chyba jednak skończy sie na MTSach bo gość od HRów nie odpisuje Czyli te będą pasować?Bo w aukcji podane jakies chore pojemności http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-mts-35-35-subaru-impreza-gc-i4286886173.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się