Jump to content

Sprężyny MTS vs. Eibach


dec
 Share

Recommended Posts

Cześć, chcę wymienić springi w swojej babci, bo stoi trochę nierówno, jak motorówka ;d Mam te amortyzatory od GT'ka i może dlatego że moje N/A jest lżejsze z przodu to stoi tak wysoko.. Do sedna. Mam do wyboru dwie drogi. Liniowy MTS za 500zł albo progresywny Eibach Pro Kit za 800zł. Od razu mówię że cena nie jest bardzo istotna jednak jeśli MTS spełni moje wymagania to czemu nie zaoszczędzić 300zł?? Stąd moje pytania:

Które z nich bardziej obniżą mi auto? Które bardziej utwardzą? Które będą lepsze na zakrętach? Subarką jeżdżę w amatorskich rajdach dlatego też nie wiem które sprężyny bardziej poprawią prowadzenie auta w ostrych warunkach? Jednak babcią jeżdżę też na codzień na uczelnię i tu pojawia się pytanie: które z tych dwóch lepiej oszczędzą mój amortyzator? Nie wiem też czy powinienem w ogóle brać najtańszego na rynku MTS'a? Ktoś (oprócz WueM'a) na tym jeździł? Jeśli coś jest do D. to proszę mnie uświadomcie ;)

Link to comment
Share on other sites

miałem kiedys w GTeku czerwone sprężyny H&R były dość twarde obniżaja ok -30mm, jak szukasz twardości na asfalny to sa ok. Eibacha po doświadczeniach w miacie nie polecam, tak samo jak teina, H&R sa znacznie lepsze.

Link to comment
Share on other sites

Porównanie MTS do Eibach , to jak porównanie skody do SubaRU ;) choć dla wielu skoda lepsza ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Podbijam, minusy jakie są MTSa?

Chce obniżyć, ma ładnie wyglądać ale nie podskakiwać jak ping pong i jakiś komfort zachować,poprawić prowadzenie.MTS się nada?

w rajdach nie jeżdżę ;)

Co sądzicie o Jamexach?

Edited by Bo_Lo
Link to comment
Share on other sites

Skąd wy bierzecie takie wynalazki,po co wyważać już otwarte drzwi - Kup eibach-a I zapomnij o problemie,jak chcesz żeby Cię wytrzęsło kup H&R-y.

Link to comment
Share on other sites

2-3 stówy to niewielka cena za takie różnice w pracy zawieszenia. A jak brakuje $ to już lepiej kupić używkę markową zamiast nowego produktu marnej jakości.

Link to comment
Share on other sites

No,są na alledrogo używki HR czerwone.tylko czy u mnie podejdą od GT z 97r? I jak sie ma sedan i kombi-maja takie same?

Link to comment
Share on other sites

Jako posiadacz i użytkownik MTS'ów mogę napisać tylko tyle, iż komfort jako taki jest nadal zachowany....Tzn. nie odbijamy się jak piłeczki...a amortyzator nadal można ugiąc...W środku faktycznie trochę trzęsie...Na pewno nie jak w serii :P

Mam odniesienie do springów Eibach'a ponieważ jeździłem wanną i z takim setupem...i faktycznie Eibach'owe "mieksze som"...bardziej przyjazne chyba  w codziennym użytkowaniu..

Tyle tylko, ze mój zakup podyktowany był chęcią uzyskania jak największego obniżenia Swojej wanny- za pomocą tylko springów a nie stricte poprawy właściwości jezdnych (sorry). I tym samym MTS jako jedyne wtedy w dość łatwy sposób -dostępne oferowały największe obniżenie -40mm....:)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Proszzzz...... :)


Przód stał nieznacznie wyżej niż tył....I tak raczej będzie w każdym ssaku :P

By to zniwelować całkowicie- trzeba się troszkę więcej napocić niż tylko wymienić springi...Acz zaznaczę, iż różnica była niewielka...Chyba widać na foto :)

post-5761-0-44730600-1402767135_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Chyba sie skusze na te MTSy,choć rozważam HRy czerwone co są w dziale sprzedamhttp://allegro.pl/sprezyny-zawieszenia-subaru-gt-hr-czerwone-i4227013105.html

u mnie siedza roczne kayaby excelG i chyba od Gteka bo ryj wyżej od tyłu stoi.

Lotka kozacka:)

Edited by Bo_Lo
Link to comment
Share on other sites

No....świetna cena...i gratis amorki....Za tą cenę warto podjąć grę :P

Nie żebym polecał ale nie jest źle :)

Za lotę podziękowali...Też Mi się podobała - jest mniej popularna od eSTIajowej :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mało istotne czy kombi czy sedan bo różnice są nie wielkie...

Nie ważne także czy kupisz springi do NA czy GT'ka...Wartość obniżenia będzie podobna

 

To są na prawde milimetry :)


Zauważyć trzeba jedynie, że springi dedykowane np. GT'kom będą twardsze z racji wagi silnika...więc w ssaku możesz nie osiagnąć takiej samej wartości obniżenia...

To samo w kombi...z racji większej ładowności- są za pewne nie znacznie twardsze- i trudniejsze w ugięciu od tych do sedana.....Ale w praktyce nie zauważysz za dużej różnicy

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...