Skocz do zawartości

Czy Blow off mówi papa?


Siekierka

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie do szanownych.Zauważyłem już jakiś czas temu,że mój blow off zamiast syczeć zaczął furczeć tzn ewidentnie nie chodzi tak jak chodził na początku jeśli w ogóle teraz chodzi :) Czy to jego koniec,a może trzeba go przeczyścić nie wiem nie znam się:P Blow off Cosmo 2 Silver Edition.Ewentualnie jakiej firmy warto kupić jeśli zdecydowałbym się na nowy? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny czy nieseryjny, BOV czy DV ... musi byś sprawny ;)

 

Dokładnie :D A czy możecie koledzy polecić jakś dobrą firmę co to robi BOV ? A i jeszcze mam pytanie bo zauważyłem,że jedne robią psss a inne fiuuu tak jak ten np:

i to fiuu fajniejsze w czym różnica? Edytowane przez Siekierka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie do szanownych.Zauważyłem już jakiś czas temu,że mój blow off zamiast syczeć zaczął furczeć tzn ewidentnie nie chodzi tak jak chodził na początku jeśli w ogóle teraz chodzi :) Czy to jego koniec,a może trzeba go przeczyścić nie wiem nie znam się :P Blow off Cosmo 2 Silver Edition.Ewentualnie jakiej firmy warto kupić jeśli zdecydowałbym się na nowy? Pozdrawiam.

Musisz oddać zawór na serwis do producenta. Najczęściej wymieniane są sprężyny - pod wpływem eksploatacji już nie działają jak powinny (tracą nominalną sprężystość).

Sam oddawałem kiedyś blow off Cosmo do naprawy - objawy były podobne jak u Ciebie. Serwis był na obrzeżach Warszawy Zapłaciłem 50,-zł i dalej upuszczał powietrze jak nowy :)

 

Strona producenta :

http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.