Jump to content

reduktor


piter.fzr
 Share

Recommended Posts

witam. mam pytanko dotyczace uzywania reduktora w si 96rok. czy jezdzac ostro z zalaczonym reduktorem moge zajechac skrzynie, bo zauwazylem ze jak zapne reduktor to skrzynia jest glosniejsza. czy moge uzywac reduktora do jazdy na codzien po miescie? i jeszcze jedno pytanie, czemu moje subaru ma straszny dol w okolicy 2000 obrotow wydaje mi sie ze jest jeszcze gorzej na zimnym silniku. jezdzilem kolesia impreza 2.0 i jego nie ma tego doła. dzieki za info pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Reduktor to kolejne przełożenie. Wyje, bo zapinasz dodatkowe zębatki do pracy :) Używam bardzo często - szczególnie w mieście.

Być może masz zatkany katalizator albo niesprawny układ elektryczny silnika (świece/przewody zapłonowe)?

Link to comment
Share on other sites

Jesli dobrze sie orientuje to reduktor w subraru jest zbudowany w oparciu o przekladnie planetarna - w twardych rerenowkach jest to dodatkowa para 2 zebatych przekladni. Głowna zaleta reduktora w subaru jest jego zsynchronizowanie, ma tez inne przelozenie niz w terenowkach i z tego co wiem w wersjach 1,6 i 1,8 wynosilo 1:1,6 a w mocniejszych 1:1,2. Reduktor skrzyni chyba nie obciaza, bardziej dyfry i przeguby bo wiecej momentu trafia na kola.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...