piter.fzr Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 witam. mam pytanko dotyczace uzywania reduktora w si 96rok. czy jezdzac ostro z zalaczonym reduktorem moge zajechac skrzynie, bo zauwazylem ze jak zapne reduktor to skrzynia jest glosniejsza. czy moge uzywac reduktora do jazdy na codzien po miescie? i jeszcze jedno pytanie, czemu moje subaru ma straszny dol w okolicy 2000 obrotow wydaje mi sie ze jest jeszcze gorzej na zimnym silniku. jezdzilem kolesia impreza 2.0 i jego nie ma tego doła. dzieki za info pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Reduktor to kolejne przełożenie. Wyje, bo zapinasz dodatkowe zębatki do pracy Używam bardzo często - szczególnie w mieście. Być może masz zatkany katalizator albo niesprawny układ elektryczny silnika (świece/przewody zapłonowe)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter.fzr Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 ok.dzieki za info. jutro zobacze swiece. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Jesli dobrze sie orientuje to reduktor w subraru jest zbudowany w oparciu o przekladnie planetarna - w twardych rerenowkach jest to dodatkowa para 2 zebatych przekladni. Głowna zaleta reduktora w subaru jest jego zsynchronizowanie, ma tez inne przelozenie niz w terenowkach i z tego co wiem w wersjach 1,6 i 1,8 wynosilo 1:1,6 a w mocniejszych 1:1,2. Reduktor skrzyni chyba nie obciaza, bardziej dyfry i przeguby bo wiecej momentu trafia na kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi