dec Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Cześć, mam kilka pytań bo nie wiem co i jak. Moje auto to impreza MY96 kombi 115KM (przynajmniej tyle było w 1996 ;D ) 1.Mam amorki od GT. Chcę wymienić sprężyny na niższe o 20-30mm. Mam szukać sprężyn z działu TURBO czy z działu N/A ? 2.Czy delikatna zmiana geometrii kół na "kaczkę" jest bezpieczna w 4x4? Mogę pochylić tylko przednie koła czy muszę też tylne (mam na myśli mechanizm różnicowy ect.)? powtarzam delikatne, to nie jest driftowóz a raczej KJS. O ile mogę pochylić i czy trzeba coś dodatkowo zmieniać w zawieszeniu? 3.Czy czerwone poliuretany też robią robotę? Autem jeżdzę codziennie, nie tylko po torze. Liczę na Waszą pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) 1. Z GT (europejskie turbo) pójdzie nieznacznie w dół - nie pamiętam dokładnie, 10-20mm? Z WRX (JAPOŃSKIEGO, czyli GC - rzadka sprawa) będzie jeszcze niżej i twardziej. Z GT gorąco polecam, ja mam springi z GT na amortyzatorach z NA, i w moim dupowozie zrobiły super robotę. 3. I tak i nie. Napisz do Matiz'a - ma poliuretany w mocowaniach dyfra i jest niefajnie. Ja mam tylko z przodu (ale te mniej "hardkorowe") i są w porządku, choć trzeszczą. Generalnie poliuretany są fajne, ale nie wszędzie. Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 ale mu chodzi o poli do zawieszenia, generalnie im bardziej cywilne auto tym mniejszy sens. co do pochylania, to sporo ludzi ustawia camber i chyba nic sie nie dzieje, dopóki nie masz obniżenia ok 50mm to wszystko powinno byc git polecam http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=171928 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) 2. Generalnie ustawienie kąta pochylenia kół nie powinno mieć wielkiego znaczenia jeśli chodzi o żywotność (dopóki robimy to w granicach rozsądku) - przecież są przeguby przy zwrotnicy i przy półośkach wychodzących ze skrzyni. Obniżenie też nie powinno na to wpływać. Co do reszty pytań to nie mam doświadczenia więc nie będę się wypowiadał... Pzdr krzysiekk Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez krzysiekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 na seryjnych śrubach i tak zbyt dużego negatywu nie ustawisz, ustaw więc ile się da i pojeździj, sprawdź jakie ustawienia są dla Ciebie "najwygodniejsze", Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się