Jump to content

Impreza GC 2.0 116K nadmiernie żre :(


hemi112
 Share

Recommended Posts

Co może byc problemem?

gaziwa w mieście połyka w ostatnim czasie ok.16-17l/100km.Wczesniej przy takiej jeździe jak moja żarła ok 11-12l/100km.

Byłem u gazownika,(instalka 2 letnia,jeden gazownik) i po podłaczeniu kompa sie okazało,że dawki są ok,parownik ok,ogólnie jesli chodzi o kondycję instlacji to ok.

Na wolnych obrotach lekko co chwilę sobie zafaluje,podczas ruszania normalnie się zbiera,na wyższych czasami coś "się zastanowi" i za chwile dopiero jest reakcja na gaz.

 

Gazownik cos powiedział,że tak jakby nie dopalał na jeden cylinder dlatego może tak czasem poszarpywac ,czasem lekko nierówno chodzić i tyle żreć :(

 

A może silnik krokowy?

Albo lambda?

 

Do czego sie pierw przyczepić?

Kable i świece maja z 2-3 tys.

Link to comment
Share on other sites

Witaj

Przepraszam za to co teraz napisze ale zdania nie zmienie :wacko:

Zagazowac subaru to jak wystawic mieso na temperature pokojowa :( nie ma opcji aby sie nie popsulo :(

To nie sarkaz tylko moje zdanie lecz mimo to powodzenia stary bo jak sie ma problem z autem to nic w okol jest nieistotne :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ja miałem zwiększoną konsumpcję paliwa jak mi padła sonda i paliło znacznie więcej niż teraz tobie po potrafiła zjeść 20 litrów a jechałem jak emeryt bo wskazówka ruszała się jak obrotomierz, reasumując sprawdziłbym sondę

Link to comment
Share on other sites

w mojej poprzedniej N/A tez przy awarii sondy konsumpcja wzrosła do 18, nie świecił się przy tej okazji żaden błąd, wymieniłem sondę i spalanie spadło do normalnego poziomu ...

 

PS.

Witaj

Przepraszam za to co teraz napisze ale zdania nie zmienie :wacko:

Zagazowac subaru to jak wystawic mieso na temperature pokojowa :( nie ma opcji aby sie nie popsulo :(

To nie sarkaz tylko moje zdanie lecz mimo to powodzenia stary bo jak sie ma problem z autem to nic w okol jest nieistotne :rolleyes:

jak już pewnie wiesz, niezagazowane auta też się psują .... więc, zachowaj swoje zdanie w tym temacie dla siebie ....

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

robił ktoś kiedyś statystyki usterek? zagazowane subaru vs subaru? z tego co czytam forum to ponad 90% postów i tematów o problemach technicznych dotyczy wersji z LPG, dalej jakies 5% są zakatowane kupione okazyjnie 2.0T potem 2.5T i to by bylo na tyle. Wnioski proponuje wyciagnąć samemu a ten kto nie umi to niech gazuje dalej bo taniej B)

Link to comment
Share on other sites

z tego co czytam forum to ponad 90% postów i tematów o problemach technicznych dotyczy wersji z LPG, dalej jakies 5% są zakatowane kupione okazyjnie 2.0T potem 2.5T i to by bylo na tyle.

Chyba przesadziłeś. ;) A gdzie diesle? :P:biglol:

Link to comment
Share on other sites

Nawet jeśli tak jest to wydaje mi się, że LPG jest czulsze na wszelkie niedomagania np. układu zapłonowego.

Stąd może być więcej problemów z autami z instalacją LPG i jakimiś drobnymi usterkami, które na benzynie nie dają żadnych objawów. Taki mi się wniosek nasunął po ponad roku jazdy GTkiem z LPG.

 

A co tematu to stawiałbym na padniętą lambdę.

Edited by cianbo
Link to comment
Share on other sites

robił ktoś kiedyś statystyki usterek? zagazowane subaru vs subaru? z tego co czytam forum to ponad 90% postów i tematów o problemach technicznych dotyczy wersji z LPG, dalej jakies 5% są zakatowane kupione okazyjnie 2.0T potem 2.5T i to by bylo na tyle. Wnioski proponuje wyciagnąć samemu a ten kto nie umi to niech gazuje dalej bo taniej B)

Zgadzam sie w 100% :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ponad połowa użytkowników aut z lpg które montował mój znajomy pytała po pierwszym 1000 km na lpg czy nie da się ustawić by mniej paliło gazu.Jak dla mnie to chore ale cóż ludzie kombinują by jak najmniej wydać.Tyle że idiota nie myśli o tym że zmniejszając dawkę gazu szybko zabije silnik bo zdąży sprzedać auto i ktoś się później buja z dogorywającym silnikiem i to dotyczy wszystkich marek nie tylko subaru.Sam mam gaz od przebiegu 80 kkm teraz prawie 280kkm, gazu na bogato dostaje, jedzie zacnie, spalanie min 11.5 max 18, olej wymieniam co 8kkm świece co 30 kkm auto na zimno nie katowane gaz od 40 stopni C na benzynie min 100km po wypaleniu zbiornika gazu i awarii nie ma.przez 9 lat użytkowania nie było żebym nie dojechał do celu bo auto nie pali kaszle czy co tam jeszcze. Jak nie zadbasz to każde auto się z czasem posypie i nie ważne czy ma lpg czy nie.

Link to comment
Share on other sites

robił ktoś kiedyś statystyki usterek? zagazowane subaru vs subaru? z tego co czytam forum to ponad 90% postów i tematów o problemach technicznych dotyczy wersji z LPG, dalej jakies 5% są zakatowane kupione okazyjnie 2.0T potem 2.5T i to by bylo na tyle. Wnioski proponuje wyciagnąć samemu a ten kto nie umi to niech gazuje dalej bo taniej B)

 

Z reguły powodem jest złe założenie i eksploatowanie gazu, auta i przyoszczędzenie na tym co się później mści. Dobrze założony gaz chodzi jak benzyna i nic się nie dzieje (patrz auta gazowane przez Jako ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Dobrze założony gaz chodzi jak benzyna i nic się nie dzieje (patrz auta gazowane przez Jako )

 

Potwierdzam 100k od założenia instalacji przez Roberta i na hamowni ciągle wypluwa bardzo dobrą serie. Prawda jest taka że jak ktoś chce katować to niech sobie zafunduje furę z dmuchawką. Ja chcę latać odrobinę dynamicznie w aucie które będzie robić tysiące km, ze świetnymi właściwościami jezdnymi (jak dla mnie :D)i spalać paliwo za 25PLNów/100km. Ssaki to dupowozy a te z reguły mają być tanie ;)

 

Chyba trochę się zboczyło z tematu :P

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

robił ktoś kiedyś statystyki usterek? zagazowane subaru vs subaru? z tego co czytam forum to ponad 90% postów i tematów o problemach technicznych dotyczy wersji z LPG, dalej jakies 5% są zakatowane kupione okazyjnie 2.0T potem 2.5T i to by bylo na tyle. Wnioski proponuje wyciagnąć samemu a ten kto nie umi to niech gazuje dalej bo taniej B)

Zgadzam sie w 100% :yahoo:

Jesli subarka robisz rocznie 5tys km to mozesz jezdzic tylko na 95-98,natomiast jak bedziesz robil rocznie po 40tys km to wtedy pogadamy czy dalej chcesz jezdzic na samej etylinie

Link to comment
Share on other sites

Z tym,że do tej pory żadnego problemu nie było z takim spalaniem - to raz .

Po podłaczeniu do kompa u gazownikówsieokazuje,ze to nie wina samego gazu (czasy wtrysku,dawki,cisnienie w reduktorze-wszystko ładnie),tylko cos sie popitoliło gdzies indziej - to dwa.

test spalania,przy spokojniej jeździe równo 16,0/100km...

 

Ricardo dobrze piszesz.

ja kupiłem auto po to ,aby duzo jeździć więc LPG (tym bardziej,że to wolny ssak nie jest tak wymagające jak turbo) ,jakbym chciał pobujac sie Świnią raz na tydzień po mieście to gaz tez byłby niepotrzebny ;)

Link to comment
Share on other sites

Od maja tego roku posiadam zagazowaną przez poprzedniego właściciela Imprezę i jeżdżąc dosyć dynamicznie po mieście regularnie otrzymuje wyniki rzędu 15-16l LPG/100km, co wydawało mi się raczej dość normalnym wynikiem, zakładając, że przy dobrze ustawionej instalacji konsumpcja gazu powinna być te 30% wyższa, niż benzyny - co daje w tym przypadku ~12l/100km, i jest to raczej w pełni normalny wynik dla wolnego ssaka 125KM. Mylę się?

 

Dokładnego spalania na benzynie niestety jeszcze nie sprawdzałem, więc tu się wypowiedzieć nie mogę :P

Link to comment
Share on other sites

jeżdżąc dosyć dynamicznie po mieście regularnie otrzymuje wyniki rzędu 15-16l LPG/100km
Tyle spala mi H6 we Wrocławiu :idea:

WRX w mieście 12-13 ... dawno, dawno temu, jak miałem 1.6 N/A to też palił w mieście 12-13 ...

 

Strasznie ciśniesz tego wolnegossaka że Ci tyle pali ... trzeba było kupić turbo ;)

Link to comment
Share on other sites

Sam nie wiem, może nie umiem nim do końca jeździć jak należy, a może coś nie do końca jest z autem ok - ale kiedyś jak za wszelką cenę próbowałem jeździć niedynamicznie na jednym zbiorniku, to uzyskałem wynik 18l/100km :P

 

No ale trzymając się zasady, że gazu auto powinno palić 20-30% więcej, niż benzyny, to Impreza z silnikiem 2.0 125KM po mieście zadowoli się 9-10l/100km PB95?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...