kraszana Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Witam Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc Kupilem autko dwa dni temu (nie zdazylem jeszcze przerejestrowac). Subaru impreza wrx 218 km z 2002 roku. Przedstawie problem i prosze o pomoc. Jadac na 1 biegu wcisnalem pedal do konca , odcielo przy 7 tys obrotow (naturalnie) i wbilem 2 bieg pedal do konca i nagle braklo mu mocy.Zjechalem na parking Teraz wciskam pedal gazu i po 2,5 3 tys obrotow auto gasnie.Co to moze byc czy jest mozliwe ze zajezdzilem turbo ??? Pomozcie prosze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Silnik pracuje równo na postoju? Nie wyskoczył CHECK? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 tak silnik pracuje rowno na postoju i zadna z kontrolek sie nie zaswiecila dodam jeszcze ze wciskajac na 1/4 pedal gazu moc wskakuje powoli do 3 tys ale wciskajac mocniej obroty spadaja do zera i auto gasnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Pod komputer podlacz mozr ma jalies bledy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 sprawdź wężyki podciśnienia .... masz BOV'a ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 musisz podpiac komputer albo masz uklad nie szczelny albo czujnik ktorys traci sygnal Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Witam ponownie Tak mam BOV i jade na kompa sprawdzic. Wlasnie rozmawialem z bylym wlascicielem i powiedzial ze tak juz raz mial i po podlaczeniu do kompa koles skasowal blad i wszystko gralo. Teraz pytanie co to bylo ? bo skasowac blad to latwizna a na przyszlosc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Tak mam BOV sprawdź czy się nie zabrudził i zawiesił w pozycji "otwartej" ... skasowac blad to latwizna a na przyszlosc ? skasować błąd możesz sam, odpinając akumulator, ale najpierw radzę odczytać go z ECU i usunąć jego przyczynę, bo kasowanie błędów to nie naprawa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Może być nieszczelny uppipe i powoduje że nie ma ciśnienia na górze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Witam ponownie Bov sprawdzilem byl na swojej pozycji. Podpialem pod kompa,kody usterek: czujnik polozenia walu rozrzadu. Pan od kompa powiedzial ze najpierw trzeba wymienic czujnik tylko ze nic nie jest pewnego bo jest rowniez mozliwosc ze jest cos na rozrzadzie... Teraz pytanie do was panowie co wy o tym sadzicie,,, Dzieki za odpowiedzi wyzej wymienione. Dodam ze po resecie kompa silnik krecil dobrze przez 5 min moze 10 min, Bardzo wazna rzecz o ktorej zapomnialem mianowicie kontrolka check nie palila sie bo jest albo walnieta zarowka albo ktos wczesniej specjalnie odlaczyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 wymień czujnik na początek ... PS. sprawdź jeszcze czy zimny silnik kręci się jak trzeba, a po rozgrzaniu pojawiają się "problemy" ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 (edited) Witam ponownie Bov sprawdzilem byl na swojej pozycji. Podpialem pod kompa,kody usterek: czujnik polozenia walu rozrzadu. Pan od kompa powiedzial ze najpierw trzeba wymienic czujnik tylko ze nic nie jest pewnego bo jest rowniez mozliwosc ze jest cos na rozrzadzie... Teraz pytanie do was panowie co wy o tym sadzicie,,, Dzieki za odpowiedzi wyzej wymienione. Dodam ze po resecie kompa silnik krecil dobrze przez 5 min moze 10 min, Bardzo wazna rzecz o ktorej zapomnialem mianowicie kontrolka check nie palila sie bo jest albo walnieta zarowka albo ktos wczesniej specjalnie odlaczyl. Witam ponownie Bov sprawdzilem byl na swojej pozycji. Podpialem pod kompa,kody usterek: czujnik polozenia walu rozrzadu. Pan od kompa powiedzial ze najpierw trzeba wymienic czujnik tylko ze nic nie jest pewnego bo jest rowniez mozliwosc ze jest cos na rozrzadzie... Teraz pytanie do was panowie co wy o tym sadzicie,,, Dzieki za odpowiedzi wyzej wymienione. Dodam ze po resecie kompa silnik krecil dobrze przez 5 min moze 10 min, Bardzo wazna rzecz o ktorej zapomnialem mianowicie kontrolka check nie palila sie bo jest albo walnieta zarowka albo ktos wczesniej specjalnie odlaczyl. moim zdaniem sorry ale kupiłes auto niespodzianke , jak ktos odłacza kontrolke check , to znaczy ze chce cos ukryc, reszta to bajki , auto laweta i jedz gdzies co to spradza , bo dobrze ktos Ci mowił , moze byc rozrzad walniety albo jeszcze kilka innych rzeczy , ale przez net to Ci nikt nie powie Edited August 29, 2013 by carfit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 moim zdaniem sorry ale kupiłes auto niespodzianke , jak ktos odłacza kontrolke check , to znaczy ze chce cos ukryc, reszta to bajki , auto laweta i jedz gdzies co to spradza , bo dobrze ktos Ci mowił , moze byc rozrzad walniety albo jeszcze kilka innych rzeczy , ale przez net to Ci nikt nie powie Wolal bym aby tak nie bylo carfit Podniosles mnie na duchu nie ma co ale kazda odpowiedz jest wazna Pzdr wymień czujnik na początek ... PS. sprawdź jeszcze czy zimny silnik kręci się jak trzeba, a po rozgrzaniu pojawiają się "problemy" ? Jutro wymieniam czujnik , dodam ze po resecie kodu bledow autko jezdzi chwile , ba nawet dluzsza chwile (3x po resecie po ok 40 km) z normalna moca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Nie mam zamiaru naprawdę Cię straszyć !!!! A szczególnie nowych posiadaczy SubaRU , bo zwyczajnie mi czasami ludzi bardzo żal , i jest mi przykro , jak kupią jakas kupę , bardzo często marzenie życia , czy dorobek życia , aby kupić wymarzone SubaRU , a nagle sie okazuje , ze człowiek Bogu ducha winny , stał sie ofiara jakiegoś oszusta , czy kretacza . Niestety jest coraz częstsze , i nawet dziś przyjechali do mnie strasznie sympatyczni ludzie , ojciec z synem , syn pasjonat , kupił wymarzone auto i spotkał sie ze ściana problemów ....,, Sytuacja mniej wiecej taka , jak nasza Aga oddała silnik do remontu , wymiany w okolice Olsztyna . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Why Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Nie kombinuj, tylko pakuj się do Nowego Sącza - daleko nie masz. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Dzwonilem do Crafta , jest przepelniony do 12 wrzesnia :wacko: Staram sie jak moge i dzieki wszystkim za odpowiedzi. Pzdr Przepraszam !!! CARFITA Mozg (jesli jeszcze jest na swoim miejscu) juz nie daje rady od tego wszystkiego Witajcie Czekam na ten upragniony czujnik , powinienem dostac w poniedzialek Zamienie i poinformuje was czy pomoglo Witam Czujnik wymienilem i dalej to samo Sam juz nie wiem co to jest Pomozcie jak mozecie najgorsze jest to ze w tym zasranym Tarnobrzegu i okolicach brak jakiegos sensownego mechanika ktory by sie znal na subaru zalamka Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 https://maps.google.com/maps?saddr=Tarnobrzeg,+Poland&daddr=Nowy+Sacz,+Poland&hl=en&sll=50.095195,21.130712&sspn=1.185776,3.348083&geocode=FWyuAwMd3stKASmxTYLYDUo9RzHzqrt_ZnUIxw%3BFS4a9QIdRRc8ASnPlfGzPOU9RzElMvCj5OBlmA&oq=Nowy&t=h&mra=prev&z=9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Dzwonilem do Crafta , jest przepelniony do 12 wrzesnia :wacko: Staram sie jak moge i dzieki wszystkim za odpowiedzi. Pzdr Przepraszam !!! CARFITA Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 @@kraszana, uzbrój się w cierpliwość i poczekaj do 12 września. Wcześniej zarezerwuj termin, ogarnij lawetę. Pochopne działania po omacku mogą być duuuużo droższe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted September 3, 2013 Author Share Posted September 3, 2013 Witam ponownie Czujnik wymienilem ale komputer zresetowalem tylko odlaczeniem klemy i dalej bylo to samo lecz dzis rano podjechalem podpiac pod kompa i co ? Pan zresetowal usterke , czujnik nowy zalozony i na razie jest ok , pisze na razie bo musze zrobic troche km. Tym czasem wrocilem do zycia bo nawet Pan mechanik stwierdzil ze wygladam jak bym trzeci dzien nie spal Na razie dzieki i pozdrawiam Kraszanka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Witajcie Po roku czasu znow powracam do tematu jak sie okazuje nieskonczonego Problem opisany przeze mnie w tym poscie znow powrocil... Dwa razy Ogolnie trzy ... Chcialbym prosic was o pomoc. Trudno mi to bedzie wytlumaczyc wiec bardzo prosze o wyrozumialosc ... Problem pojawia sie po mocnym rozgrzaniu auta dokladnie w trakcie wychladzania. Przy schladzaniu auta po mocnej jezdzie wciskajac pedal gazu nagle odcina obroty (moc). Pedal gazu moge wcisnac jakies 10% , wciskajac mocniej auto traci obroty (moc) i gasnie... Diagnostyka: blad czujnika polozenia walka rozrzadu. Czujnik wymienilem i nadal to samo... Aso stwierdzilo ze tak sie dzieje po upalaniu auta. Uwazam to za jakies bajki...Skasowali blad po czym wszystko wrocilo do normy az do nastepnej mocnej jazdy. Dodam ze silnik 15 tys po remoncie panewek czlowieka ktory zna sie na rzeczy i jest ogolnie znany na forum lecz mieszkajac za granicami Polski nie moge sie do niego zwrocic. Przed remontem rowniez mialem ten sam problem. Moze ktos z was sie spotkal u siebie z podobnym problemem... Sam nie wiem od czego zaczac ... Do Aso jechac mi sie nie widzi aby uslyszec to samo i zaplacic za skasowanie bledu ktory powroci... Mechanika od subaru znalezc tutaj jest dosyc ciezko... Wszelka pomoc mile widziana. Dzieki z gory !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolo Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Sprawdz komputerem parametry silnika jak jest na chodzie. Pompa paliwa pracuje normalnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kraszana Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 problem w tym zeby podlaczyc komputer musze jechac do Aso a wolalbym tego uniknac... Ciezki temat wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Kup sobie kabelek i sciagnij soft, i zacznij zabawe. Przynajmiej bledy zobaczysz bez jezdzenia do aso i placenia. Nie wiem, czy Ci to wiele pomoze, bo to nadal 300KM, ale oni tam chyba juz jakies Subaru widzieli: http://www.power-plus.be/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolo Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Mysle ze bez odstawienia auta do elektryka nic nie zdzialasz, ciezko z twojego opisu postawic jakas jasna diagnoze, zwlaszcza ze dzieje sie to po raz kolejny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now