Woszkowaty Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Lexus się odgraża : http://moto.onet.pl/lexus-is-300h-koniec-z-dieslem/rq3t5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Lexus się odgraża : http://moto.onet.pl/...z-dieslem/rq3t5 Fajny komentarz a propos: "mechanik. : ___________prawda jest taka że Diesel się skończył. stoi tego tysiące po komisach po rowach, ciężko natomiast kupić dużą benzynę w sensownym stanie, idzie na pniu. weźmy kilka popularnych samochodów, Vectra, Avesis, Mondeo, Passtuch, A6... klekotów na pęczki, benzyn jak na lekarstwo, różnica ceny pomiędzy dieslem a benzyną się zatarła, ludzie się wyzbywają diesla, miał palić 5 a pali 8, ropa po 5,5zł. cóż tu dużo mówić, LPG znowu na topie, widać to po czasie oczekiwania na montaż instalacji, duże kombi na sekwencji spali 10-12l lpg po 2,2zł alternatywą jest 7-8L diesla po 5,5zł, rachunek jest prosty. dochodzi do tego duża usterkowość kilkuletnich Diesli a koszty naprawy o wiele wiele wyższe niż w benzynie. ludzie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Lexus się odgraża : http://moto.onet.pl/...z-dieslem/rq3t5 Fajny komentarz a propos: "mechanik. : ___________prawda jest taka że Diesel się skończył. stoi tego tysiące po komisach po rowach, ciężko natomiast kupić dużą benzynę w sensownym stanie, idzie na pniu. weźmy kilka popularnych samochodów, Vectra, Avesis, Mondeo, Passtuch, A6... klekotów na pęczki, benzyn jak na lekarstwo, różnica ceny pomiędzy dieslem a benzyną się zatarła, ludzie się wyzbywają diesla, miał palić 5 a pali 8, ropa po 5,5zł. cóż tu dużo mówić, LPG znowu na topie, widać to po czasie oczekiwania na montaż instalacji, duże kombi na sekwencji spali 10-12l lpg po 2,2zł alternatywą jest 7-8L diesla po 5,5zł, rachunek jest prosty. dochodzi do tego duża usterkowość kilkuletnich Diesli a koszty naprawy o wiele wiele wyższe niż w benzynie. ludzie" Sprawa nie jest taka prosta jakby się wydawało. Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt.Producenta nie interesuje popyt rynku wtórnego, bo na tym nie zarabia. A że są z czasem bardziej awaryjne?To jeszcze lepiej dla firm ;-) Interes kupujących w salonie nie pokrywa się z interesem drugich właścicieli,ale dla producenta najważniejsi są Ci pierwsi. Trudno też kupować nowy samochód jedynie pod kątem lepszej odsprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Ciekawe, kiedy ulice w miastach beda wygladaly tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html Przecież ten artykuł dotyczy małych miejskich samochodow.Wybór w takim wypadku jest oczywisty ,bo diesel wogóle nie nadaje się do krótkich miejskich przebiegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Producenta nie interesuje popyt rynku wtórnego, bo na tym nie zarabia. Myslisz sie. Interesuje i to bardzo, i zarabia tez. Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe. Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu. Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html Przecież ten artykuł dotyczy małych miejskich samochodow.Wybór w takim wypadku jest oczywisty ,bo diesel wogóle nie nadaje się do krótkich miejskich przebiegow. Większość podróży odbywa się na krótkich dystansach i w samochodzie jest nie więcej niż dwie osoby (statystyczna średnia to około 1.5). W samochodach ciężarowych silniki diesla będą jeszcze długo, ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe. Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu. Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta. Znowu nadinterpretacja. Czytaj ze zrozumieniem. Napisalem MOŻE, widzisz to? Glownym moze nie jest, ale przy zalozeniu ze nie masz prywatnej fabryki pieniedzy i jestes jakos konkretnie zainteresowany poziomem awaryjnosci pojazdu, jest jednym z wazniejszych kryteriow. No powiedzmy ze kazdy sie sprzeda... odpowiedz mi na pytanie, wolisz taki ktory sie sprzeda szybko i drogo czy taki ktory sie sprzeda tanio i trafienie amatora bedzie trwalo bardzo dlugo? Powiedz ktora firma bedzie miala lepsza pozycje na rynku, ta ktorej urzywane pojazdy sa bez wartosci czy ta ktorej beda trzymaly cene? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Nie ma znaczenia. Hundai w 2012 zrobił większy zysk niż takie marki jak BMW, Honda, Toyota, Nissa, które na rynku wtórnym biją Hundaia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe. Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu. Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta. Znowu nadinterpretacja. Czytaj ze zrozumieniem. Napisalem MOŻE, widzisz to? I znowu nadużywasz słowa nadinterpretacja. Skoro nurtowała Cię ta niepewność i zadałeś mi pytanie ,to zdaje się mój poprzednie post powinien ją rozwiać Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe. Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu. Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta. No powiedzmy ze kazdy sie sprzeda... odpowiedz mi na pytanie, wolisz taki ktory sie sprzeda szybko i drogo czy taki ktory sie sprzeda tanio i trafienie amatora bedzie trwalo bardzo dlugo? Powiedz ktora firma bedzie miala lepsza pozycje na rynku, ta ktorej urzywane pojazdy sa bez wartosci czy ta ktorej beda trzymaly cene? No ale już dwa razy Ci pisałem ,że nie jest to dla mnie głównym kryterium zakupu nowego samochodu i proszę przyjmij to do wiadomości i nie wracaj z uporem maniaka. Czy myślisz że jeśli ktoś kupuje Subaru i jeszcze w dodatku diesla z nadszarpniętą reputacją sprzęgłowo -silnikową kieruje się późniejszą lekką odsprzedażą??? Poza tym odchodzimy od tematu wątku. Nie ma znaczenia. Hundai w 2012 zrobił większy zysk niż takie marki jak BMW, Honda, Toyota, Nissa, które na rynku wtórnym biją Hundaia. Podobnie skoda ,to u nas NR1 sprzedaży a spróbuj odsprzedać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami. Gdzie? Mozesz podac przyklady miast? I znowu nadużywasz słowa nadinterpretacja. Bede go uzywal tak czesto jak czesto bedziesz nadinterpretowal. (akcja - reakcja) Czytaj ze zrozumieniem. Poza tym odchodzimy od tematu wątku. Ty odchodzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Ty odchodzisz. Nie ja,lecz Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) Gdzie? Mozesz podac przyklady miast? Wiele miast europejskich korzysta z takich autobusów. Na pewno produkuje je Volvo iMAN oraz dość szeroką gamę ma polski Solaris, który na 100% dostarcza takowe do Czech, Litwy i Finlandii. Ba nawet Chińczycy produkują i wykorzystuja autobusy miejskie z napędem hybrydowym http://gazeo.pl/cng-...tykul,6948.html Edytowane 18 Września 2013 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Lublin od dawna wykorzystuje trolejbusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 No ale trolejbus to nie hybryda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 No ale trolejbus to nie hybryda No jak nie ? Hybryda autobusu z tramwajem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 W 3mieście są i tramwaje i trolejbusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 W 3mieście są i tramwaje i trolejbusy Jacyś strasznie niezdecydowani ludzie tam mieszkają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 W 3mieście są i tramwaje i trolejbusy Jacyś strasznie niezdecydowani ludzie tam mieszkają. Kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebn5 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Jak byłem w 97 roku w Toronto, to autobusy były na lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Gdzie? Mozesz podac przyklady miast? Warszawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) No ale trolejbus to nie hybryda Zalezy w czyim rozumieniu..... Gdzie? Mozesz podac przyklady miast? Warszawa. A jaki procent warszawskich autobusow ma naped hybrydowy? Lublin od dawna wykorzystuje trolejbusy I naprawde uwazasz z ze trolejbus jest pojazdem hybrydowym? Ooooo! psia...... wstyd mi strasznie. Faktycznie "ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami. " mistrzostwo w ocenie sytuacji http://infobus.pl/text.php?id=47916 Warszawa cale 4 sztuki... rozumiem dane z przed roku. Stan na dzien dzisiejszy to zapewne conajmniej polowa. Edytowane 18 Września 2013 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) I naprawde uwazasz z ze trolejbus jest pojazdem hybrydowym? Owszem, w 90% napędzany jest węglem W 3mieście są i tramwaje i trolejbusy Jacyś strasznie niezdecydowani ludzie tam mieszkają. Kobiety To prawda: http://www.wykop.pl/...ii-europejsiej/ Edytowane 18 Września 2013 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się