Skocz do zawartości

Czy silniki diesla mają przyszłość? Czy zastąpią je hybrydy ?


krako

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny komentarz a propos:

"mechanik. : ___________prawda jest taka że Diesel się skończył. stoi tego tysiące po komisach po rowach, ciężko natomiast kupić dużą benzynę w sensownym stanie, idzie na pniu. weźmy kilka popularnych samochodów, Vectra, Avesis, Mondeo, Passtuch, A6... klekotów na pęczki, benzyn jak na lekarstwo, różnica ceny pomiędzy dieslem a benzyną się zatarła, ludzie się wyzbywają diesla, miał palić 5 a pali 8, ropa po 5,5zł. cóż tu dużo mówić, LPG znowu na topie, widać to po czasie oczekiwania na montaż instalacji, duże kombi na sekwencji spali 10-12l lpg po 2,2zł alternatywą jest 7-8L diesla po 5,5zł, rachunek jest prosty. dochodzi do tego duża usterkowość kilkuletnich Diesli a koszty naprawy o wiele wiele wyższe niż w benzynie. ludzie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny komentarz a propos:

"mechanik. : ___________prawda jest taka że Diesel się skończył. stoi tego tysiące po komisach po rowach, ciężko natomiast kupić dużą benzynę w sensownym stanie, idzie na pniu. weźmy kilka popularnych samochodów, Vectra, Avesis, Mondeo, Passtuch, A6... klekotów na pęczki, benzyn jak na lekarstwo, różnica ceny pomiędzy dieslem a benzyną się zatarła, ludzie się wyzbywają diesla, miał palić 5 a pali 8, ropa po 5,5zł. cóż tu dużo mówić, LPG znowu na topie, widać to po czasie oczekiwania na montaż instalacji, duże kombi na sekwencji spali 10-12l lpg po 2,2zł alternatywą jest 7-8L diesla po 5,5zł, rachunek jest prosty. dochodzi do tego duża usterkowość kilkuletnich Diesli a koszty naprawy o wiele wiele wyższe niż w benzynie. ludzie"

 

Sprawa nie jest taka prosta jakby się wydawało.

Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt.Producenta nie interesuje popyt rynku wtórnego, bo na tym nie zarabia.

A że są z czasem bardziej awaryjne?To jeszcze lepiej dla firm ;-)

 

Interes kupujących w salonie nie pokrywa się z interesem drugich właścicieli,ale dla producenta najważniejsi są Ci pierwsi.

Trudno też kupować nowy samochód jedynie pod kątem lepszej odsprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt
to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....

http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt
to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....

http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html

Przecież ten artykuł dotyczy małych miejskich samochodow.Wybór w takim wypadku jest oczywisty ,bo diesel wogóle nie nadaje się do krótkich miejskich przebiegow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe.

 

Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu.

Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe diesle sprzedają się dużo lepiej niż benzyny,jest na nie popyt
to musiało się baaaardzo dużo zmienić w ciągu roku....

http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/625164,kierowcy_przesiadaja_sie_z_diesli_do_malych_aut_benzynowych.html

Przecież ten artykuł dotyczy małych miejskich samochodow.Wybór w takim wypadku jest oczywisty ,bo diesel wogóle nie nadaje się do krótkich miejskich przebiegow.

Większość podróży odbywa się na krótkich dystansach i w samochodzie jest nie więcej niż dwie osoby (statystyczna średnia to około 1.5).

W samochodach ciężarowych silniki diesla będą jeszcze długo, ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe.

 

Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu.

Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta.

Znowu nadinterpretacja. Czytaj ze zrozumieniem.

Napisalem MOŻE, widzisz to?

Glownym moze nie jest, ale przy zalozeniu ze nie masz prywatnej fabryki pieniedzy i jestes jakos konkretnie zainteresowany poziomem awaryjnosci pojazdu, jest jednym z wazniejszych kryteriow.

No powiedzmy ze kazdy sie sprzeda... odpowiedz mi na pytanie, wolisz taki ktory sie sprzeda szybko i drogo czy taki ktory sie sprzeda tanio i trafienie amatora bedzie trwalo bardzo dlugo?

Powiedz ktora firma bedzie miala lepsza pozycje na rynku, ta ktorej urzywane pojazdy sa bez wartosci czy ta ktorej beda trzymaly cene?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe.

 

Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu.

Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta.

Znowu nadinterpretacja. Czytaj ze zrozumieniem.

Napisalem MOŻE, widzisz to?

 

I znowu nadużywasz słowa nadinterpretacja.

Skoro nurtowała Cię ta niepewność i zadałeś mi pytanie ,to zdaje się mój poprzednie post powinien ją rozwiać :)

Moze jestes wyjatkiem ktorego nie interesuje czy i jak sprzeda sie Twoje auto kiedy zdecydujesz sie nowe.

 

Owszem interesuje mnie(nie wiem skąd wnosisz ,że jest inaczej),ale nie jest to głównym kryterium wyboru samochodu.

Każdy samochód się sprzeda ,to tylko kwestia czasu i ceny.Jako pierwszy właściciel auta salonowego mam trochę większy komfort odsprzedaży,co zdaje się dotyczy również Ciebie.To taki mały bonus za przepłacenie nowego auta.

 

No powiedzmy ze kazdy sie sprzeda... odpowiedz mi na pytanie, wolisz taki ktory sie sprzeda szybko i drogo czy taki ktory sie sprzeda tanio i trafienie amatora bedzie trwalo bardzo dlugo?

Powiedz ktora firma bedzie miala lepsza pozycje na rynku, ta ktorej urzywane pojazdy sa bez wartosci czy ta ktorej beda trzymaly cene?

 

No ale już dwa razy Ci pisałem ,że nie jest to dla mnie głównym kryterium zakupu nowego samochodu i proszę przyjmij to do wiadomości i nie wracaj z uporem maniaka.

Czy myślisz że jeśli ktoś kupuje Subaru i jeszcze w dodatku diesla z nadszarpniętą reputacją sprzęgłowo -silnikową kieruje się późniejszą lekką odsprzedażą???

 

 

Poza tym odchodzimy od tematu wątku.

 

Nie ma znaczenia. Hundai w 2012 zrobił większy zysk niż takie marki jak BMW, Honda, Toyota, Nissa, które na rynku wtórnym biją Hundaia.

 

Podobnie skoda ,to u nas NR1 sprzedaży a spróbuj odsprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami.

 

Gdzie? Mozesz podac przyklady miast?

 

 

I znowu nadużywasz słowa nadinterpretacja.

 

Bede go uzywal tak czesto jak czesto bedziesz nadinterpretowal. (akcja - reakcja)

 

Czytaj ze zrozumieniem.

 

 

 

 

Poza tym odchodzimy od tematu wątku.

 

 

Ty odchodzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie? Mozesz podac przyklady miast?

Wiele miast europejskich korzysta z takich autobusów. Na pewno produkuje je Volvo iMAN oraz dość szeroką gamę ma polski Solaris, który na 100% dostarcza takowe do Czech, Litwy i Finlandii.

Ba nawet Chińczycy produkują i wykorzystuja autobusy miejskie z napędem hybrydowym

http://gazeo.pl/cng-...tykul,6948.html

Edytowane przez lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale trolejbus to nie hybryda ;)

Zalezy w czyim rozumieniu.....

 

Gdzie? Mozesz podac przyklady miast?

Warszawa.

A jaki procent warszawskich autobusow ma naped hybrydowy?

 

Lublin od dawna wykorzystuje trolejbusy B)

 

I naprawde uwazasz z ze trolejbus jest pojazdem hybrydowym?

 

Ooooo! psia......

:ok: wstyd mi strasznie.

Faktycznie "ale juz np autobusy miejskie są napędzane hybrydami. " mistrzostwo w ocenie sytuacji

 

http://infobus.pl/text.php?id=47916 Warszawa cale 4 sztuki... rozumiem dane z przed roku. Stan na dzien dzisiejszy to zapewne conajmniej polowa.

Edytowane przez TyrTyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I naprawde uwazasz z ze trolejbus jest pojazdem hybrydowym?

Owszem, w 90% napędzany jest węglem ;)

W 3mieście są i tramwaje i trolejbusy :mrgreen:;)

 

Jacyś strasznie niezdecydowani ludzie tam mieszkają. :P

Kobiety :mrgreen:

 

To prawda: http://www.wykop.pl/...ii-europejsiej/

Edytowane przez Giechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...