skwaro Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 31 minut temu, Neutrino33 napisał: Bardzo to ciekawe, zwłaszcza w kontekście ciężarówek. Zresztą jestem zdania, że technologia wodorowa ze względu na swoje cechy właściwe, na swą specyfikę jest wręcz stworzona dla ciężarówek i autobusów, a zwłaszcza dla komunikacji publicznej w miastach. Powyższy artykuł daje nadzieje na przedłużenie życia autobusom, które niedawno zostały wprowadzone do użytku...i wciąż są zasilane dieslem. W komunikacji publicznej, przynajmniej w Warszawie, elektryki coraz mocniej wypierają spalinowe autobusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 55 minut temu, skwaro napisał: W komunikacji publicznej, przynajmniej w Warszawie, elektryki coraz mocniej wypierają spalinowe autobusy. w Krakowie również - zamortyzowany tabor wymienia się na nowy (elektryki, hybrydy) i nikt nie "ratuje" diesli w komunikacji miejskiej. Akurat dla komunikacji miejskiej elektryki (stacje ładowania na pętlach) i ogniwa wodorowe (droga ale jedna centralna stacja tankowania przy zajezdni dla całego taboru) są bardzo dobrym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 1 godzinę temu, diuk napisał: jak już wcześniej w innym wątku wspomniałem - spalanie wodoru w silnikach tłokowych - według Engineering Explained z technicznego punktu widzenia - głupi pomysł. Muszę obejrzeć. EE zawsze na propsie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się