Skocz do zawartości

drgania nadwozia


jurek1969

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Kupilem niedawno wrx 2.5turbo 06r i jak to bywa wykonalem szereg poprawek dla siebie,ale nie moge pokonac drgania nadwozia.Zmienilem tylny most(pomielone satelity i glosna praca) wymienilem krzyzaki walu i podpore+wywazenie -w firmie ktora tylko to robi,sprawdzone poduszki silnika , skrzyni i mostu niestety nadal nadwozie drga przy ostrej jezdzie na niskich biegach podczas ostrego przyspieszania powyzej 3000obr na 4 i 5 biegu cichnie (im nizszy bieg i wieksze przeciazenie to ostrzejsze drgania,podczas lagodnej-przyspieszania jazdy nic sie nie dzieje)przy ostrych przyspieszeniach na podnosniku z kolami w gorze nic nie widac wszyscy znajomi mechanicy i ASO w Lodzi nie potrafia zdiagnozowac przyczyny bylbym wdzieczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,ale sadze ze przy wadliwych oponach drgania nadwozia powinny wystepowac niezaleznie od przeciazenia podczas przyspieszania,czyli w pewnych lub wszystkich predkosciach obrotowych kol a tak sie nie dzieje,objaw jest tylko podczas jazdy ,,do podlogi,, przy delikatnym przyspieszaniu niezaleznie od predkosci cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na niskich biegach a właściwie tylko na 1-ce i lekko na 2-ce wydech wali w podwozie , odczuwam takie jakby chrobotanie od skrzyni,

jurek1969 - a jak powoli ruszasz masz ciszę i spokój? więc obstawiam, że skrzynia ci się na poduszkach mocno napina i gdzieś dotyka podwozia stąd te stuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech zalozony 3cale ale nic nie dotyka natomiast drgania sa ostre az deska rozdzielcza wpada w chwilowy rezonans, skrzynie z walem napedowym sciaga przy takiej jezdzie ,,w dol ,,ale nie ma zadnego sladu-przytarcia na obudowie skrzyni ani ,,sankach,, nadal brak mi pomyslu,nie wiem czy oryginalnie podpora walu ma podkladki dystansowe w punktach mocowania do nadwozia czy jest przykrecana blacha na blache

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odgrzeje temat....

Mam podobne objawy w Imprezie GC STI, powiedziałby nawet , że identyczne, 

Pytanie, czy ktoś z Was orientuje się czy jest dopuszczlany jakiś luz pomiędzy przegubem a skrzynią? przegub wydaje się być cały, luz jest w miejscu gdzie półoś wchodzi do skrzyni biegów, 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten luz ma być przy skrzyni, wałek ma się wsuwać by korygowała się długość przy pracy zawieszenia;

u mnie wszystko się trzęsie szczególnie na wyższych biegach jak wciśnie się mocno gaz, na luzie lekko wyje i też nic nie wiem - ja nie mam turbo impreza 2002 125KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek/wieloklin nie ma się wsuwać/wysuwać żeby korygować długość półosi. Ten wałek siedzi w skrzyni zablokowany. Jest na nim specjalny pierścień, który blokuje go w skrzyni. U mnie luz jest minimalny, nie mierzyłem, ale na oko to może pół mm.

 

Tak to wygląda jak na tym zdjęciu:

 

http://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=35457&start=50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...