jurek1969 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 witam Kupilem niedawno wrx 2.5turbo 06r i jak to bywa wykonalem szereg poprawek dla siebie,ale nie moge pokonac drgania nadwozia.Zmienilem tylny most(pomielone satelity i glosna praca) wymienilem krzyzaki walu i podpore+wywazenie -w firmie ktora tylko to robi,sprawdzone poduszki silnika , skrzyni i mostu niestety nadal nadwozie drga przy ostrej jezdzie na niskich biegach podczas ostrego przyspieszania powyzej 3000obr na 4 i 5 biegu cichnie (im nizszy bieg i wieksze przeciazenie to ostrzejsze drgania,podczas lagodnej-przyspieszania jazdy nic sie nie dzieje)przy ostrych przyspieszeniach na podnosniku z kolami w gorze nic nie widac wszyscy znajomi mechanicy i ASO w Lodzi nie potrafia zdiagnozowac przyczyny bylbym wdzieczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 opony zamien na inne to bym sprawdził na poczatek ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1969 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 ok,ale sadze ze przy wadliwych oponach drgania nadwozia powinny wystepowac niezaleznie od przeciazenia podczas przyspieszania,czyli w pewnych lub wszystkich predkosciach obrotowych kol a tak sie nie dzieje,objaw jest tylko podczas jazdy ,,do podlogi,, przy delikatnym przyspieszaniu niezaleznie od predkosci cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 mi na niskich biegach a właściwie tylko na 1-ce i lekko na 2-ce wydech wali w podwozie , odczuwam takie jakby chrobotanie od skrzyni, jurek1969 - a jak powoli ruszasz masz ciszę i spokój? więc obstawiam, że skrzynia ci się na poduszkach mocno napina i gdzieś dotyka podwozia stąd te stuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1969 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Wydech zalozony 3cale ale nic nie dotyka natomiast drgania sa ostre az deska rozdzielcza wpada w chwilowy rezonans, skrzynie z walem napedowym sciaga przy takiej jezdzie ,,w dol ,,ale nie ma zadnego sladu-przytarcia na obudowie skrzyni ani ,,sankach,, nadal brak mi pomyslu,nie wiem czy oryginalnie podpora walu ma podkladki dystansowe w punktach mocowania do nadwozia czy jest przykrecana blacha na blache Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 sprawdz na gorze silnika pod ic masz poduszke taka plastikowa czy nie jest peknieta ,a jak jest cala to poluzuj srube i odpal auto niech sie ustawi potem skrec kiedys mialem podobny problem poduszka byle peknieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 przegub wewnętrzny sprawdz ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 odgrzeje temat.... Mam podobne objawy w Imprezie GC STI, powiedziałby nawet , że identyczne, Pytanie, czy ktoś z Was orientuje się czy jest dopuszczlany jakiś luz pomiędzy przegubem a skrzynią? przegub wydaje się być cały, luz jest w miejscu gdzie półoś wchodzi do skrzyni biegów, Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba1 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ten luz ma być przy skrzyni, wałek ma się wsuwać by korygowała się długość przy pracy zawieszenia; u mnie wszystko się trzęsie szczególnie na wyższych biegach jak wciśnie się mocno gaz, na luzie lekko wyje i też nic nie wiem - ja nie mam turbo impreza 2002 125KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wałek/wieloklin nie ma się wsuwać/wysuwać żeby korygować długość półosi. Ten wałek siedzi w skrzyni zablokowany. Jest na nim specjalny pierścień, który blokuje go w skrzyni. U mnie luz jest minimalny, nie mierzyłem, ale na oko to może pół mm. Tak to wygląda jak na tym zdjęciu: http://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=35457&start=50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się