Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Mam takie pytanie, może trochę "gupie": czy po montażu rozpórki muszę jechać na nowo na ustawienie zbieżności? I czy w ogóle jest sens się zabierać za montaż rozpórki samemu, czy raczej trzeba do tego speca? Rozpórka jest na śrubę rzymską, na przód. Samochód - wszyscy wiedzą jaki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 TAk trzeba regulować zbieżnośc, i zawiasy w drzwiach oraz pod maską. Tylną klapę z zamkiem należy regulować po założeniu tylnej rozpórki. Po za tym te pytanie Przemeq powinieneś był umieścić w dziale: "Zapytaj Azraela - on wie." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Gdzie mi to najlepiej zrobią? trzeba regulować (...) zawiasy w drzwiach :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 TAk trzeba regulować zbieżnośc, i zawiasy w drzwiach oraz pod maską.Tylną klapę z zamkiem należy regulować po założeniu tylnej rozpórki. Po za tym te pytanie Przemeq powinieneś był umieścić w dziale: "Zapytaj Azraela - on wie." dodatkowo zaleca się ustawienie świateł po całej operacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 no i trzeba zakladac przednia razem z tylnia bo balans wagowy sie zmienia zaloz, rozkrec i tyle. sa teorie ze dobrze zalozyc na podniesionym aucie co by sie od razu sciasnila po opuszczeniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przeciez STi jest bardzo sztywnym autem i taka rozporka az tak bardzo go nie powygina, pomijajac fakt ze ona nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 ale fajnie wygląda, a to też nie jest bez znaczenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 To jak wyglad sie zmienia, to znaczy ze trzeba robic zbieznosc od nowa? Jak sie zalozy duzy spoiler to tez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 To jak wyglad sie zmienia, to znaczy ze trzeba robic zbieznosc od nowa? Jak sie zalozy duzy spoiler to tez? tak i trzeba zrobic 3 kroki do tylu i 2 do przodu potem 4 razy obrocic sie w lewo i 2 razy w prawo. Gdzie mi to najlepiej zrobią? Przemeq'u podjedz do kogokolwiek to Ci to zalozy. Mozez dzisiaj podjechac do Janka Korneckiego i sie pochwalic DD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Adamusmax - wszystkie podane przez Ciebie instrukcje sa nieważne bez splunięcia przez ramię 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 wiedzialem, ze o czyms zapomnialem, kurcze i trza znowu od poczatku taniec deszczu rozpoczynac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przemeq, nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 TAk trzeba regulować zbieżnośc, i zawiasy w drzwiach oraz pod maską.Tylną klapę z zamkiem należy regulować po założeniu tylnej rozpórki. Po za tym te pytanie Przemeq powinieneś był umieścić w dziale: "Zapytaj Azraela - on wie." Przemeq, nie trzeba. Postuluję o zachowanie on-topiczności działu technicznego i ukaranie winnych ewentualnej dezinformacji przynajmniej słownym ostrzeżeniem ze strony moderatora. I wcale nie żartuję, bo przez takie głupie żarty mógłbym wydać niepotrzebnie 200 PLN na zbieżność i równie niepotrzebnie stracić czas I proszę również o ostateczną wykładnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Rzeczywiście takie żartobliwe wypowiedzi miejsca mieć nie powinnyna tym forum. Przemeq zadał proste pytanie i należy mu się prosta odpowiedź. Żeby wyjasnić - niezależnie od tego czy rozpórkajest potrzebna czy nie, czy nadowzie w aucie sztywne czy nie to zbieżności nie trzeba ustawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 A pytanie, oprócz tego, że proste, wcale nie było chyba takie bezzasadne - montaż rozpórki wymaga ingerencji w mocowanie elementów przedniego zawieszenia, chociażby odkręcenie śrub od strony komory silnika. Biorąc pod uwagę precyzję jaka jest konieczna przy ustawianiu zbieżności (widzieliście elektronikę do tego używaną? No właśnie...), nie mogłem wykluczyć, że JAKAKOLWIEK ingerencja może spowodować nawet minimalne przestawienie ustawień, co z kolei może oznaczać zaburzenie tej precyzji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przemeq, rozumiem dlaczego spytałeś i to chyba dobrze że spytałeś i stąd dziwią mnie te śmiechy. Trzecia śruba oraz to ze auto stoi w miejscu i trzyma kolumny w swoich miejscach starczy. Widziałem taki montaż wielokrotnie. Śrubę rzymską napina się aż do znacznego oporu, ewentualnie aż zacznie trzeszczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Azrael - wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przemeq, polecam się. Wiedza z najlepszych źródeł ;-) Zobacz jak rozpórka idzie koło przewodu klimy żeby się nie ocierały o siebei - czasem trzeba owinąc coś gąbką/gumą tam żeby nie tarło/hałasowało/przecierało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tak tak - wezmę to pod uwagę. I też odległość od IC - jest jedno miejsce, w którym może być dość blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przemeq, jakby co to sam zakładałem w jednym GT i chyba w WRX - w razie kłopotów może coś zaradzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 A daleko nie jest 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Przemeq, no nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Śrubę rzymską napina się aż do znacznego oporu, ewentualnie aż zacznie trzeszczeć. A nie kluczem dynamometrycznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 TomaszRT, nie. Z resztą raczej mało kto ma klucz płaski dynamometryczny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Jestem przekorny i napiszę, że zazwyczaj odkręcając górne mocowanie Mac Phersona można regulować kąty koła (w niewielkim stopniu ale czasami wystarczy przy ustawianiu geometrii, jesli jest luz w otworach napewno zmieni sie geometria). Po zamontowaniu nie sprawdzałbym geometrii, przecież dziur mamy w drogach tyle że zaliczysz kilka i się poprzestawia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi