Jump to content

FMIC i co dalej ?


Gracowy
 Share

Recommended Posts

FMIC był w pakiecie z nowymi felgami, i zestawem C-westa , tak wiec cena była przystępna !

 

Wracając do mojego pytania ,czy zakładając FMIC jeszcze bez nowej pompy moga nastąpić problemy z AFR ?

Link to comment
Share on other sites

Wracając do mojego pytania ,czy zakładając FMIC jeszcze bez nowej pompy moga nastąpić problemy z AFR ?

 

 

Zakładając FMIC to jeszcze nie masz żadnego AFR bo masz rozmontowany dolot :evil::evil::cry:

 

Natomiast po założeniu FMIC rzeczywiście mogą wystąpić problemy z AFR, chociaż nie muszą - trzeba to przynajmniej skontrolować.

Link to comment
Share on other sites

IMHO montaż fmic w samochodzie o mocy poniżej 350 kM, to tak zwany "overkill", i nie potrzebne zwiększanie laga. W Grecji jest STi My04 który ma 470 kM na seryjnym TMIC, i regularnie bierze udział w zawodach torowych.

Link to comment
Share on other sites

No to mi Panowie teraz stresa zafundowaliście :)

Dziekuję za info a kozystając z okazji prosze napiszcie jak to powinno sie z głowa zrobić ?

 

Od czego zacząć?

Dodatm, że nie planuje kuć silnika i wsadzać kłówki :)

 

 

Pozdrawiam,

Gracowy

Link to comment
Share on other sites

a miało być tak pięknie .....

ale jak już teraz jesteśmy przy tym temacie, zakładając, że

mamy wydech, pompe, dolot, sprzęgło, zegary to czy po tych modyfikacjach założenie FMIC i zestrojenie całego tego zelaztwa ma sens ?

 

:)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...