huzar105 Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Napisałem tak bo testowałem wiele aut podobnych roczników co moje subaru (różnej jakości) zawsze próbowałem być bez strony nie dzielić wszystkiego subaru nie subaru. I zawsze wychodziło, tylko subaru...
Waldemar Biela Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Czas chyba na wątek na ten temat, pierwsze spekulacje, plotki, (lipne zazwyczaj) informacje "z pierwszej ręki" i (równie lipne) zdjęcia (photoshopy). Na dzień dzisiejszy wiadomo tyle: "Release Date in Japan - June 2007 4 Door Sedan Model (STi will be this version) 5 Door Hatchback (no STi) Engine will be 2.0 liters in Japan with a horsepower increase from 280 to 300. The torque will increase from 43kg to 45. 6 speed CVT transmission. Price 3.5 million yen. Dimension of the sedan: 4480mm long 1760mm wide 1450mm high" Jezdem pod wrażeniem znajomości języka ale dla mamusi przełóż to na chorwacki. bede dzwięczna. mamusia
Waldemar Biela Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Czas chyba na wątek na ten temat, pierwsze spekulacje, plotki, (lipne zazwyczaj) informacje "z pierwszej ręki" i (równie lipne) zdjęcia (photoshopy). Na dzień dzisiejszy wiadomo tyle: "Release Date in Japan - June 2007 4 Door Sedan Model (STi will be this version) 5 Door Hatchback (no STi) Engine will be 2.0 liters in Japan with a horsepower increase from 280 to 300. The torque will increase from 43kg to 45. 6 speed CVT transmission. Price 3.5 million yen. Dimension of the sedan: 4480mm long 1760mm wide 1450mm high" Jezdem pod wrażeniem znajomości języka ale dla mamusi przełóż to na chorwacki. bede dzwięczna. mamusia
Przemeq Posted June 12, 2006 Author Posted June 12, 2006 Jezdem pod wrażeniem znajomości języka ale dla mamusi przełóż to na chorwacki. bede dzwięczna. W supermarkecie za rogiem w dowolnym japońskim miasteczku będzie można to cudo kupić w czerwcu 2007, sedan z 4 drzwiami i hatchback z jednym dodatokowym, moment obrotowy wzrośnie, włożą jakąś dziwaczną skrzynię biegów, co to niby ma 6 przełożeń, ale tak naprawdę, jeśli ona jest CVT, to z definicji nie ma żadnego przełożenia. Czyli, gdyby nie ta krzynia, to wszystko byłoby po staremu, ale też i wszystko byłoby po nowemu. Howgh. No i jeszcze wymiary: 90-60-90. Czyli klasycznie.
Polini Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 No i jeszcze wymiary: 90-60-90. Czyli klasycznie. Twoja nie ma takich piersi, ma jednak zmysłowe oczy.
so_what Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Błąd - pierwszą osobówką 4x4 był Jensen FF ( 1966 r.) Ale ich wyprodukowano raptem kolo 300 sztuk, byly robione recznie i raczej trudno nazwac to: Obrazek zwyklym samochodem osobowym? Ale dobra, niech Ci bedzie! Junior, tylko się pogrążasz :wink:
Than_Junior Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 OStatnio mam tendencje do pograzania sie, nawet to polubilem
huzar105 Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Może i trochę i przesadziłem z tą technologią bo są marki typu porsche, volvo, citronen (pierwsze modele) które mają(miały) swoją wizje pojazdu zwanego potocznie samochodem Ale w Polsce oczywiście te marki albo są cholernie drogie lub mało popularne... Dlaczego??? Dodam jeszcze, że subaru należy (jeszcze) do tych marek, aczkolwiek ostatnio idzie na ilość a nie jakość :| (takie moje odczucie). Siory jak kogoś obraziłem no niechciałem
Przemeq Posted June 13, 2006 Author Posted June 13, 2006 No i jeszcze wymiary: 90-60-90. Czyli klasycznie. Twoja nie ma takich piersi, ma jednak zmysłowe oczy. Oprócz kocich oczu ma również kocie ruchy .
Polini Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Oprócz kocich oczu ma również kocie ruchy . Taka, taka... daje radę...
TomaszRT Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 CVT, to z definicji nie ma żadnego przełożenia Przełożenie ma. A raczej ich nieskończoną ilość.
Przemeq Posted June 13, 2006 Author Posted June 13, 2006 CVT, to z definicji nie ma żadnego przełożenia Przełożenie ma. A raczej ich nieskończoną ilość. Ja słowo "przełożenie" traktuję bardziej binarnie - na zasadzie wyklik-wklik (ale neologizm ). A jak nie klik, to nie ma przełożenia .
TomaszRT Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Przemeq, rozumiem Cię. A zapytam jeszcze czy pedał gazu też traktujesz binarnie ?
Przemeq Posted June 13, 2006 Author Posted June 13, 2006 Przemeq, rozumiem Cię. A zapytam jeszcze czy pedał gazu też traktujesz binarnie ? Teoretycznie - nie. Praktycznie - tak .
Azrael Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Przełożenie ma. A raczej ich nieskończoną ilość. To też trochę hasło reklamowe, one tam jednak chyba się płynnie nie zmianiają tylko małymi kroczkami.
TomaszRT Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Azrael, być może. To pewnie jeszcze zależy od typu CVT (z paskiem, z łańcuchem, z rolkami).
Azrael Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 TomaszRT, ja myślałem że te takie jak w Justy to jest jakaś tam przekłądnia stożkowa.
TomaszRT Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Azrael, w Justy to jest tradycyjna CVT z dwoma takimi "stożkowymi kołami" połączonymi paskiem. W Audi Multitronic zamiast paska jest łańcuch. A rolki są w niektórych CVT Nissana.
Azrael Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 No tak, ale takie "stożkowe koła" to zdaje się są w takie maleńkie schodki, nie?
STIFF Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 troche z urody zbyt torowa/safaltowa a za mało szutrowa - nisko wieszona i przysadzista - jak tym z czarnego zjechać coby pejzaże pooglądać
Than_Junior Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Ja mysle przede wszystkim, ze to efekt fantazji jakiegos szalonego japonskiego nastolatka
Chmielek Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 bleh, hatchback straszny :? niewierze w to, hatchback impreza.. :| Subaru jest chyba zbyt konserwatywny jeśli chodzi o wygląd, i bardzo dobrze
Recommended Posts