wil3 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 tak sobie siedze i mysle, jakie objawy moze miec uszkodzenie/zatarcie pompy paliwa? czy ponizsze moze wystepowac? Wysłany: Pon Maj 15, 2006 10:41 am Zmień/Usuń ten post PYTANIE: co moze byc przyczyna nastepujacych objawow: na gazie samochod mi chodzi idealnie, a na benzynie w pewnym zakresie wcisniecia pedalu gazu (powiedzmy na 1/3 od poziomu zero do poziomu decha, 2-2.5k obr.) - tak jakby tracil moc i szarpie sie? (efekt doczepienia ciezkiej przyczepy w czasie jazdy;-) ) jak wcisne pedal mocniej, do minimum 3/4 od poziomu zero do poziomu decha, wyrywa do przodu juz plynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 wil3, dla mnie to typowy objaw uszkodzenia TPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 wil3, dla mnie to typowy objaw uszkodzenia TPS. mimo, ze na gazie chodzi ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Może masz jakąs prostą instalację gazową która nie bierze pod uwagę TPS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Azrael: mam instalacje prosta, ale bierze ona pod uwage wskazania TPSu (ustawialismy to z Jako). Aczkolwiek - odkad mam auto, samochod mi pali na miescie 19-20L gazu. Przy pierwszej wizycie u Jako okazalo sie, ze komputer nie bierze pod uwage wskazan TPSu. Jako ustawil to tak, ze zaczelo to dzialac (wskazania zaczely byc.. normalne). W tej chwili jak bede mial kase wymieniam mikser - ostatni mikser ratunku, jesli to nie zadziala to chyba bede musial sie pogodzic z takim spalaniem. To tak w skrocie, a mowie o tym, poniewaz przyszlo mi do glowy, czy przypadkiem faktycznie nie jest uszkodzony TPS w jakis sposob, ktory uniemozliwia diagnostyke na komputerze podlaczonym do instalacji LPG - co by moglo tlumaczyc zarowno szarpanie auta na benzynie jak i wysokie spalanie na gazie. Tak czy siak czeka mnie sprawdzenie auta. A tak przy okazji - ile moze kosztowac naprawa TPSu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Być może ponieważ komp był strojony z uszkodzonym TPS to auto chodzi na gazie poprawnie. Zwykle wytarte styki w TPS owocują jego skokowymi wskazaniami albo pojawianiem się wartośic z kosmosu w pewnym punkcie ruchu. A tak przy okazji - ile moze kosztowac naprawa TPSu? Trzeba go po prostu wymienić na sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Wil pamiętam, że za pierwszym naszym spotkaniem nie było odczytu tps-u. Przy drugim udało się go uruchomić. Przydalo by się sprawdzić woltomierzem (może to być przyczyną problemów o których piszesz na benzynie). Nasze próby pokazały, że problem spalania występuje przy jeździe miejskiej. Ponieważ ty spokojnie jeździsz a samochód ma automatyczną skrzynię biegów silnik pracuje w przedziale 1000-2500 obrotów i w tym zakresie musi być za bogaty. przy jeździe pozamiejskiej lub tak jak podczas próby w wawie samochód zaczynał palić rozsądne ilości gazu. Pozdrawiam Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi