Skocz do zawartości

pompa paliwa?


wil3

Rekomendowane odpowiedzi

tak sobie siedze i mysle, jakie objawy moze miec uszkodzenie/zatarcie pompy paliwa? czy ponizsze moze wystepowac?

 

Wysłany: Pon Maj 15, 2006 10:41 am Zmień/Usuń ten post

PYTANIE: co moze byc przyczyna nastepujacych objawow: na gazie samochod mi chodzi idealnie, a na benzynie w pewnym zakresie wcisniecia pedalu gazu (powiedzmy na 1/3 od poziomu zero do poziomu decha, 2-2.5k obr.) - tak jakby tracil moc i szarpie sie? (efekt doczepienia ciezkiej przyczepy w czasie jazdy;-) )

 

jak wcisne pedal mocniej, do minimum 3/4 od poziomu zero do poziomu decha, wyrywa do przodu juz plynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael: mam instalacje prosta, ale bierze ona pod uwage wskazania TPSu (ustawialismy to z Jako). Aczkolwiek - odkad mam auto, samochod mi pali na miescie 19-20L gazu. Przy pierwszej wizycie u Jako okazalo sie, ze komputer nie bierze pod uwage wskazan TPSu. Jako ustawil to tak, ze zaczelo to dzialac (wskazania zaczely byc.. normalne). W tej chwili jak bede mial kase wymieniam mikser - ostatni mikser ratunku, jesli to nie zadziala to chyba bede musial sie pogodzic z takim spalaniem. To tak w skrocie, a mowie o tym, poniewaz przyszlo mi do glowy, czy przypadkiem faktycznie nie jest uszkodzony TPS w jakis sposob, ktory uniemozliwia diagnostyke na komputerze podlaczonym do instalacji LPG - co by moglo tlumaczyc zarowno szarpanie auta na benzynie jak i wysokie spalanie na gazie.

 

Tak czy siak czeka mnie sprawdzenie auta. A tak przy okazji - ile moze kosztowac naprawa TPSu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może ponieważ komp był strojony z uszkodzonym TPS to auto chodzi na gazie poprawnie. Zwykle wytarte styki w TPS owocują jego skokowymi wskazaniami albo pojawianiem się wartośic z kosmosu w pewnym punkcie ruchu.

 

A tak przy okazji - ile moze kosztowac naprawa TPSu?

 

Trzeba go po prostu wymienić na sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wil pamiętam, że za pierwszym naszym spotkaniem nie było odczytu tps-u. Przy drugim udało się go uruchomić. Przydalo by się sprawdzić woltomierzem (może to być przyczyną problemów o których piszesz na benzynie).

Nasze próby pokazały, że problem spalania występuje przy jeździe miejskiej. Ponieważ ty spokojnie jeździsz a samochód ma automatyczną skrzynię biegów silnik pracuje w przedziale 1000-2500 obrotów i w tym zakresie musi być za bogaty. przy jeździe pozamiejskiej lub tak jak podczas próby w wawie samochód zaczynał palić rozsądne ilości gazu.

Pozdrawiam

Jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...