Legacy96 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Juz rok temu opisywalem na forum moja walke z wibracjami, w zimie jakby sie zmniejszyly... w ostatnich dniach zmienilem olej w silniku i kupilem nowe opony. Wibracje wrucily ze zdwojana sila. Wystarczy sie przejechac kilkanascie kilomentow z predkoscia wieksza niz 100 km/h i przez godzine czuc mrowienie w dloniach i stopie. Nie wiem co robic, wszystko sprawdzone... i nic, wibruje, to sa wibrace o duzej czestotliwosci przedewszystkim na kierownicy i pedale gazu, ale tez na dzwigni zmiany biegow. Skrzynka piwa dla tego co pomoze ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 U mnie ostatnio wysokie wibracje były związane z tym że jeden z wtryskiwaczy nie pracował ale chodziło tylko o wtryskiwacz LPG - na benzynce było ok. Oczywiście wiązało się to ze znacznym spadkiem mocy. Wtryskiwacz wymineniono i jest ok. Rozumiem że spadku mocy nie odczuwasz przy okazji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 11, 2006 Author Share Posted June 11, 2006 Moc jak moc, choc wydaje mi sie ze jest jakby slabszy. Jak mozna przetestowac wtryskiwacz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Może ktoś "mocniejszy" w temacie pomoże, na pewno podjechać do mechanika i poprosić o sprawdzenie nie zaszkodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 nam wibrowało auto powyżej 100km/h, bo felga była źle wyważona i na całą budę się przenosiły drgania. może to to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 12, 2006 Author Share Posted June 12, 2006 Wibracje od kol sa inne, o duzo mniejszej czestotliwosci i wystepuja przy okreslonej predkosci. Natomiast to co ja mam zalezy od obrotow i obciazenia, najbardziej wibruje w zakresie 2300 obr. Co do mechanikow... bylem w czterech serwisach Subaru i w kilku innych warsztatach. Nikt nic nie znalazl, a nawet usilowano mi wmowic ze to normalne. W trzech serwisach Subaru sami szefowie sprawdzali, jeden powiedzial ze to konwerter sprzegla, drugi ze poduszki pod silnikiem (ktore mam nowe), a trzeci ze koncowki drazkow... w czwartym stwierdzili ze wszystko jest dobre. Auto przeszlo tez przeglad bez problemow. Szukalem tez w necie, okazuje sie ze wiele Subaru w USA ma ten problem, i tez nikt nie potrafi tego usunac, co wiecej, mechanicy twierdza ze to normalne i jedne motory w Subaru wibruja a inne nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Witam! A nie masz wygiętej półosi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 14, 2006 Author Share Posted June 14, 2006 No niestety, i wal i polos moglyby wibrowac w pewnym zakresie predkosci, a u mnie wibracje sa w pewnym zakresie obrotow silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 Taak, logicznie rzecz biorac to chyba silnik, chyba ze pompa wspomagania moze wytwarzac takie wibracje. Kable zaplonowe przemierzylem, sa ok. Komputer nie pokazuje bledow. Sprzeglo i walek chyba darujemy, bo to automat. Pytanie co przeoczylem sprawdzajac silnik i osprzet. Czy mozliwe by wibracje braly sie z wydechu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.