pininfarin01 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 sprawa dotyczy imprezy gf 2,0 115km z 98r, podczas jazdy z od prędkości ok 100km/h do 120km/h kierownica zaczyna drgać. zmieniłem już tarcze hamulcowe bo myślałem że to ich wina , ale nadal problem nie ustąpił następnie zabrałem się za koła, dwa razy były wyważone i dalej problem występuję myślałem że to wina otworu centrującego ale mam odpowiedni do modelu subaru. pomału pomysły mi się zaczynają kończyć gdzie może być przyczyna tych objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Nagle się to stało? Jak wysprzęglisz przy tych 120 to też drga? Zacznij od opon-załóż na przód zimówki lub inne koła-zamień tył i przód.-wyważanie nie zawsze pewne. Sprawdź luzy łożysk i dokręcenie piast centralną nakrętką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ale wpierw pojedz na szarpaki i niech sprawdzą czy nie ma luzu w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Sprawdzaj do oporu opony i felgi. Coś o tym wiem.... I na dobrej, skalibrowanej wywazarce. Miedzy jedna a druga może być ogromna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zobac felgi moga byc pokrzywione od srodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Dobrym testem jest sprawdzenie bicia kół na uruchomionym aucie na podnosniku. Tutaj możesz przeczytać moje perypetie z drganiem kierownicy: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/63175-bicie-na-kierownicy-od-walu-napedowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 pojedz do dobrego wulkanizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 pojedz do dobrego wulkanizatora z usług mojego wulkanizatora korzystam już kilka lat i nigdy nie było problemu(dla pewności koła robiłem też w innym zakładzie ale efekt ten sam), robiłem ostatnio u niego koła do fiata , i przy prędkości 240km/h było ok, więc złego słowa na jego temat nie mogę powiedzieć. felgi mam proste, spróbuje przełożyć koła z przodu do tyłu i zobaczę jaki będzie efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 pojedz do dobrego wulkanizatora Też tak sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 z usług mojego wulkanizatora korzystam już kilka lat i nigdy nie było problemu(dla pewności koła robiłem też w innym zakładzie ale efekt ten sam), robiłem ostatnio u niego koła do fiata , i przy prędkości 240km/h było ok, więc złego słowa na jego temat nie mogę powiedzieć. Ale to może nie być jego wina, tylko na przykład kalibracji urządzeń. Znam serwis, który testuje urządzenia codziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jesli drga tylko w zakresie 100-120km/h to przewaznie kola,a napewno jakies masy wirujace, a nie grzeje sie ktores kolo?, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opona,felga bądź błąd w sztuce wyważania, to są moje typy jeśli drgania powstają pomiędzy 100-120 km/h. Zamień tył z przodem po tej samej stronie.Oczywiście sprawdzić tył wyważenie i ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Sprawdzic mozesz jeszcze czy opona ktoras nie zostala zdeformowana kiedys tak mialem opony nowe wszystko cacy a okazalo sie ,zew wyszedl malutki cycek od srodka i to dawalo drganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się