szymcu Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Witam, Proszę o porady odnośnie kupna (plusy, minusy) diesla. Chciałbym wydać około 60 tyś. Bardzo dziękuję za podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebxyz Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Witam. Na początek Dzień dobry. sebxyz Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarutux Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Właśnie → http://www.forum.sub...h-forumowiczow/ Zalety i wady Forestera z dieslem wyszczególniono już w wielu mniej lub bardziej sensownych wątkach. Polecam się z nimi zapoznać, z zachowaniem rezerwy. Bo w przypadku używki zawsze jest szansa, że będzie to samochód należycie zadbany, ale też może zdarzyć się oszustwo lub po prostu nieświadomość poprzedniego użytkownika. Ogólnie Forester III diesel to dobry samochód. Wady: - Sprzęgło nie najwyższej klasy, użytkownik niemający koordynacji ruchów stóp, albo lubiący ruszać z piskiem łatwo jest spali. To jest zresztą przypadłość wszystkich aut ze stałym napędem na 4. - Filtr cząstek stałych przy kiepskim paliwie lub przy częstych jazdach na zimnym silniku lubi się zapchać. - Wtryskiwacze brudzą się stosunkowo łatwo. Szczegóły znajdziesz na Forum. Pozostałych typowych awarii nie wymieniam, bo dotyczą one zarówno diesla, jak i benzyny. Są na Forum. Zalety: + Małe (jak na taki autobus) zużycie paliwa. + Doskonałe właściwości trakcyjne. + Miły dźwięk, dla osób lubiących diesle. + Mały apetyt na olej, w porównaniu do benzyny. Pozostałe zalety (a jest ich mnóstwo) są natury ogólnej, a także i metafizycznej. Też opisywane na Forum po wielekroć, choć ze zrozumiałych względów nie tak intensywnie, jak problemy. Za te pieniądze powinieneś znaleźć dobre i niewyjeżdżone samochody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Konkretna porada to moim zdaniem szukać rocznika od MY2010 w górę, silnik już po poprawkach, na pewno też na poprawionym sofcie, więc przy używanym aucie mniejsza szansa na wtopę Link to comment Share on other sites More sharing options...
kordynator Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Jak poczekasz do marca to będę swojego sprzedawał Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymcu Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 No to się przywitałem Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 ja jezdze foresterem dieslem nie mam znim zadnych problemow mam przejechane 86 tysiecy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobej Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Rocznik 2011 przejechane 104 tys w 22 miesiące . Przez ten okres wymieniane były kilka razy łączniki stabilizatorów przód/tył , cztery łożyska - co mnie trochę zdziwiło , bo już przy przebiegu 90 tys. Bierze olej - ale które auto nie bierze ??? Silnik i sprzęgło ok jeżeli dość delikatnie się je traktuje to jeźdźi - ja jeźdźiłem wcześniej 4 lata imprezą , także nie miałem problemów z ruszaniem czterołapem. Spalanie baaardzo ok bo max 7 litrów przy dynamicznej jeźdźie- oczywiście można więcej , ale kto będzie katował takie auto jak na oesie - przecież nie o to chodzi . Denerwuje mnie jedno - wyciąganie np. skutera z wody - nie ma szans na to bez porządnego spalenia sprzęgła, to auto się do tego nie nadaje . Obecnie cieknie mi dach - prawdopodobnie reling się jakoś dziwnie rozszczelnił mimo tego , że nigdy bagażnika nie zakładałem - czekam na diagnozę - Maras na Deutchland pojechał. Ogólnie auto ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now