Skocz do zawartości

Ustawienie zawieszenia KW variant 3 STI


kubasti

Rekomendowane odpowiedzi

mam zawieszenie KW variant 3 - zestaw wyczynowy indywidualny z pełną regulacją

- stal INOX nierdzewna

- 14 stopni regulacji charakterystyki amortyzatorów - odbicia i ściskania

- możliwość indywidualnego nastawu wysokości bezstopniowo na obu osiach i teraz pytanie jak to zawieszenie np.ustawic żeby był na ulice i nie łamoało kręgosłupa czyli jak najbardziej komfortowo a jak na tor u góry amora regulacja i na dole druga ?????

post-14262-0-75752800-1376027637_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze

 

PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-)

http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-ea68577032.pdf

http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-eah68645013.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze

 

PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-)

http://www.kw-store....-ea68577032.pdf

http://www.kw-store....eah68645013.pdf

dzięki ciekawi mnie jak ktoś inny ustawiał sobie na miasto a jak na tor?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem "

Edytowane przez lojszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

name='lojszczyk' timestamp='1376086352' post='1869227']

Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem "

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u] Edytowane przez kubasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u]

Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u]

Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie .

nie wiem czy wiesz o co mi chodzi????u mnie jest regulacja twardości w amorku wkładasz małego imbusa i kręcisz od 1 do 16klikniec u góry a na dole tez regulacja. i teraz chciałbym to ustawić na konfort jakie wartości ile klikniec u dołu a ile u góry????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobaw się. Kupiłeś sobie półprofesjonalny zawias, to chyba świadomie to zrobiłeś i dasz radę poświęcić trochę czasu na próby. Czy to taki problem pokręcić gałeczkami i sprawdzić jaki to daje efekt. Ja bym to zrobił z czystej ciekawości. Ludzie biorą grube pieniądze za wiedzę, jak ustawić zawieszenie. Ty nie potrzebujesz ustawionego w punkt do walki o sekundy zdaje się, tylko żeby było nie za twardo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krecic moge tylko chciałem sie dowiedziec o jakies odniesienie czyli u góry np,przód na 4kliki a tył ????u góry to regulacja odbicia a u dołu kreci sie dobicie????

czytanie instrukcji przynosi pecha :question:;)

na stronie www.kw-store.com znajdź swoje zawieszenie, np STI'06 KW v3 http://www.kw-store....-ea68577048.pdf i tam na końcu masz zalecane ustawienia na początek ... a później kręć i testuj ...

PS. testuj rozgrzany zawias, kręć jednym parametrem jednocześnie - łatwiej odczujesz zmianę i rób notatki ... powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Przeszedłem kiedyś etap takich zawieszeń. Na droge to prostu bezsens.Po pierwsze, różnorodność nawierzchni jest taka, że nie ustawisz "optimum". Po 2, 90% ludzi nie pozna różnicy między tym KW a pierwszym z brzegu MTSem czy nawet i badziewnym D2 (chociaż pewnie zaraz znajdzie się multum znawców co jednak pozna różnicę). Po trzy, na droge, to przerost formy nad treścią. Lepsze właściwości na drodze będzie miało nawet i B6 czy B8 i Eibach.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...