Jump to content

Ustawienie zawieszenia KW variant 3 STI


kubasti
 Share

Recommended Posts

mam zawieszenie KW variant 3 - zestaw wyczynowy indywidualny z pełną regulacją

- stal INOX nierdzewna

- 14 stopni regulacji charakterystyki amortyzatorów - odbicia i ściskania

- możliwość indywidualnego nastawu wysokości bezstopniowo na obu osiach i teraz pytanie jak to zawieszenie np.ustawic żeby był na ulice i nie łamoało kręgosłupa czyli jak najbardziej komfortowo a jak na tor u góry amora regulacja i na dole druga ?????

post-14262-0-75752800-1376027637_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze

 

PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-)

http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-ea68577032.pdf

http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-eah68645013.pdf

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze

 

PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-)

http://www.kw-store....-ea68577032.pdf

http://www.kw-store....eah68645013.pdf

dzięki ciekawi mnie jak ktoś inny ustawiał sobie na miasto a jak na tor?????

Link to comment
Share on other sites

Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem "

Edited by lojszczyk
Link to comment
Share on other sites

name='lojszczyk' timestamp='1376086352' post='1869227']

Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem "

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u] Edited by kubasti
Link to comment
Share on other sites

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u]

Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie .

Link to comment
Share on other sites

mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia :icon_arrow: u góry i dołu amorka????[/u]

Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie .

nie wiem czy wiesz o co mi chodzi????u mnie jest regulacja twardości w amorku wkładasz małego imbusa i kręcisz od 1 do 16klikniec u góry a na dole tez regulacja. i teraz chciałbym to ustawić na konfort jakie wartości ile klikniec u dołu a ile u góry????

Link to comment
Share on other sites

Jutro zobaczę jak jest u mnie . Zdaje się ze masz trochę inne rozwiązanie więc dlatego rozmawiamy o czymś innym . Teraz jestem 350 km od garażu

ok może jeszcze ktoś się odezwie kto ma pojec jak to ustawić???

 

:coffee:

Link to comment
Share on other sites

Pobaw się. Kupiłeś sobie półprofesjonalny zawias, to chyba świadomie to zrobiłeś i dasz radę poświęcić trochę czasu na próby. Czy to taki problem pokręcić gałeczkami i sprawdzić jaki to daje efekt. Ja bym to zrobił z czystej ciekawości. Ludzie biorą grube pieniądze za wiedzę, jak ustawić zawieszenie. Ty nie potrzebujesz ustawionego w punkt do walki o sekundy zdaje się, tylko żeby było nie za twardo.

Link to comment
Share on other sites

krecic moge tylko chciałem sie dowiedziec o jakies odniesienie czyli u góry np,przód na 4kliki a tył ????u góry to regulacja odbicia a u dołu kreci sie dobicie????

czytanie instrukcji przynosi pecha :question:;)

na stronie www.kw-store.com znajdź swoje zawieszenie, np STI'06 KW v3 http://www.kw-store....-ea68577048.pdf i tam na końcu masz zalecane ustawienia na początek ... a później kręć i testuj ...

PS. testuj rozgrzany zawias, kręć jednym parametrem jednocześnie - łatwiej odczujesz zmianę i rób notatki ... powodzenia :)

Link to comment
Share on other sites

Tylko, że to torowy zawias, nie wiem czy ma funkcje - komfort :)

KW umieszcza go w dość szerokim zakresie między comfort a sport.

Na amerykańskich forach, gdzie jest bardzo popularny, piszą że to jeden z najbardziej komfortowych gwintów.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Przeszedłem kiedyś etap takich zawieszeń. Na droge to prostu bezsens.Po pierwsze, różnorodność nawierzchni jest taka, że nie ustawisz "optimum". Po 2, 90% ludzi nie pozna różnicy między tym KW a pierwszym z brzegu MTSem czy nawet i badziewnym D2 (chociaż pewnie zaraz znajdzie się multum znawców co jednak pozna różnicę). Po trzy, na droge, to przerost formy nad treścią. Lepsze właściwości na drodze będzie miało nawet i B6 czy B8 i Eibach.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...