kubasti Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 mam zawieszenie KW variant 3 - zestaw wyczynowy indywidualny z pełną regulacją - stal INOX nierdzewna - 14 stopni regulacji charakterystyki amortyzatorów - odbicia i ściskania - możliwość indywidualnego nastawu wysokości bezstopniowo na obu osiach i teraz pytanie jak to zawieszenie np.ustawic żeby był na ulice i nie łamoało kręgosłupa czyli jak najbardziej komfortowo a jak na tor u góry amora regulacja i na dole druga ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-) http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-ea68577032.pdf http://www.kw-store.com/extras/docs/BBXQ/35245013-eah68645013.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 nie wiem czy otrzymasz gotową receptę ... musisz sprawdzić sam na jakich ustawieniach jest Ci najwygodniej w mieście, a na jakich masz najlepsze czasy na torze PS. na stronie KW jest kilka instrukcji ;-) http://www.kw-store....-ea68577032.pdf http://www.kw-store....eah68645013.pdf dzięki ciekawi mnie jak ktoś inny ustawiał sobie na miasto a jak na tor????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem " Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) name='lojszczyk' timestamp='1376086352' post='1869227']Ja mam ustawienia uśrednione . Wszystko jest gdzieś po środku . Nie jestem pewien jak wygląda u ciebie ale mnie nie chciało się zdejmować koła do kręcenia nakrętkami . Wszystko zrobili mi w poleconym serwisie koło Gdańska . Zanim się dobrałem do zawieszenia to dzwoniłem do doradcy .To było 2 lata temu i nie wszystko pamiętam . Ja nie jeżdżę autem po torach, więc czasem mi dokucza jazda takim "gokartem " mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia u góry i dołu amorka????[/u] Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia u góry i dołu amorka????[/u] Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 mi chodzi o ustawienie odbicia i dobicia czyli sa takie klikniecia u góry i dołu amorka????[/u] Nie wiem jak można tego uniknąć . Ja jeżdżę sam ew. dwie osoby więc takie klikniecia nie są dokuczliwe . Jak miałem całe zawieszenie na tej delikatniejszej sprężynie to mi czasem dobijało . Wszystko mi potem ustawiali na szoktesterze . Teraz mam równe tłumienie na wszystkie koła i stukanie mniej dokuczliwe . Zastrzegam ze sam tego nie ustawiałem . Jeden komplet z wyciekami leży u mnie w piwnicy i muszę go oddać do regeneracji . Ja mam zresztą wkłady do "komfortowej jazdy" i tu może być różnica u mnie i u ciebie . nie wiem czy wiesz o co mi chodzi????u mnie jest regulacja twardości w amorku wkładasz małego imbusa i kręcisz od 1 do 16klikniec u góry a na dole tez regulacja. i teraz chciałbym to ustawić na konfort jakie wartości ile klikniec u dołu a ile u góry???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Jutro zobaczę jak jest u mnie . Zdaje się ze masz trochę inne rozwiązanie więc dlatego rozmawiamy o czymś innym . Teraz jestem 350 km od garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jutro zobaczę jak jest u mnie . Zdaje się ze masz trochę inne rozwiązanie więc dlatego rozmawiamy o czymś innym . Teraz jestem 350 km od garażu ok może jeszcze ktoś się odezwie kto ma pojec jak to ustawić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Pobaw się. Kupiłeś sobie półprofesjonalny zawias, to chyba świadomie to zrobiłeś i dasz radę poświęcić trochę czasu na próby. Czy to taki problem pokręcić gałeczkami i sprawdzić jaki to daje efekt. Ja bym to zrobił z czystej ciekawości. Ludzie biorą grube pieniądze za wiedzę, jak ustawić zawieszenie. Ty nie potrzebujesz ustawionego w punkt do walki o sekundy zdaje się, tylko żeby było nie za twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 krecic moge tylko chciałem sie dowiedziec o jakies odniesienie czyli u góry np,przód na 4kliki a tył ????u góry to regulacja odbicia a u dołu kreci sie dobicie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 krecic moge tylko chciałem sie dowiedziec o jakies odniesienie czyli u góry np,przód na 4kliki a tył ????u góry to regulacja odbicia a u dołu kreci sie dobicie???? czytanie instrukcji przynosi pecha na stronie www.kw-store.com znajdź swoje zawieszenie, np STI'06 KW v3 http://www.kw-store....-ea68577048.pdf i tam na końcu masz zalecane ustawienia na początek ... a później kręć i testuj ... PS. testuj rozgrzany zawias, kręć jednym parametrem jednocześnie - łatwiej odczujesz zmianę i rób notatki ... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tylko, że to torowy zawias, nie wiem czy ma funkcje - komfort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 co jest w tabeli to ma szeroki zakres regulacji z tego co sie orientowałem i to co pokazuje tabela ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tylko, że to torowy zawias, nie wiem czy ma funkcje - komfort KW umieszcza go w dość szerokim zakresie między comfort a sport. Na amerykańskich forach, gdzie jest bardzo popularny, piszą że to jeden z najbardziej komfortowych gwintów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 No to panowie jak go ustawic na ten konfort????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Odkopie kotleta: czy ktos uzywa teraz tego zawiasu i moglby podzielic sie spostrzezeniami? Zastanawiam sie nad takim wlasnie i chcialbym poznac opinie uzytkownikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Podłączam się do tematu, tylko że mnie interesuje variant 1, jak spostrzeżenia i właściwości jezdne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek_rz Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Ja mam zawias BC też mam regulacje na górze pokrętłem. Kręcąc w lewo jest soft a w prawo hard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 pytanie laika, czy taki zawias wogole da sie samemu ustawic? nie wiem, czemu ale takie zabawy widze tylko z waga pod kolami, czy napewno kreci sie wlasciwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Przeszedłem kiedyś etap takich zawieszeń. Na droge to prostu bezsens.Po pierwsze, różnorodność nawierzchni jest taka, że nie ustawisz "optimum". Po 2, 90% ludzi nie pozna różnicy między tym KW a pierwszym z brzegu MTSem czy nawet i badziewnym D2 (chociaż pewnie zaraz znajdzie się multum znawców co jednak pozna różnicę). Po trzy, na droge, to przerost formy nad treścią. Lepsze właściwości na drodze będzie miało nawet i B6 czy B8 i Eibach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się