Jump to content

wymiana kompa BUG 03, nie będzie problemów?


Wojtasec
 Share

Recommended Posts

witam

Proszę Was o pomoc. A więc. Posiadam WRX-a z 2003 w wersji US. Po wymianie wydechu i takim tam innym auto po sprawdzeniu mocy legitymowało się mocą 278KM całkiem nieźle ale okazało się, że auto było już strojone w USA. I teraz po tych wszystkich "wymianach" pasowało by je przestroić i co się okazuje.... komputer jest zablokowany i nie da się z nim nic zrobić. Więc zapadła decyzja o jego wymianie. I moje pytanie brzmi czy muszę wymieniać wszystko (zestaw) tzn. immobilizer, stacyjkę i sam sterownik czy wystarczy sam sterownik? Komputer ma oznaczenie J 6. I czy muszę szukać kompa z takim samym oznaczeniem?

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy samo ECU i programowanie immo ale Ty najprawdopodobniej nie masz immo w wersji US więc wszystko będzie działać od kopa :)

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy samo ECU i programowanie immo ale Ty najprawdopodobniej nie masz immo w wersji US więc wszystko będzie działać od kopa :)

 

a nie orientujesz się z jakim oznaczeniem powinien być komp, bo znalazłem kilka np V3, B3 itd a sprzedawcy podają często też różne roczniki. Bo rozumiem, że musi być z wersji WRX a nie STi

Link to comment
Share on other sites

nie patrz na oznaczenia , tylko na numer oem , lub wersje soft z STI nie podejdzie .

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy samo ECU i programowanie immo ale Ty najprawdopodobniej nie masz immo w wersji US więc wszystko będzie działać od kopa :)

jak kompa będzie miał EU to będzie miał immo Edited by thorek
Link to comment
Share on other sites

jak kompa będzie miał EU to będzie miał immo

 

To jest oczywiscie naturalne :)

Link to comment
Share on other sites

jak kompa będzie miał EU to będzie miał immo

 

To jest oczywiscie naturalne :)

 

no właśnie czyli z tego wynika, że muszę szukać kompa US bo sprawdzałem przed chwilą odpalić auto z zapasowego kluczyka który sam dorobiłem (na wszelki wypadek) i się aż zdziwiłem bo odpalił bez problemu i właśnie sobie uświadomiłem, że nie ma immo. Ale znalezienie ECU-zestaw z immo i wymiana wszystkiego nie widzi mi się także będę szukał ECU US. A nie orientujecie się czy z rocznika np. 01-02 będzie to samo czy musi być 03-05 oczywiście US?

Link to comment
Share on other sites

jak kompa będzie miał EU to będzie miał immo

 

To jest oczywiscie naturalne :)

 

no właśnie czyli z tego wynika, że muszę szukać kompa US bo sprawdzałem przed chwilą odpalić auto z zapasowego kluczyka który sam dorobiłem (na wszelki wypadek) i się aż zdziwiłem bo odpalił bez problemu i właśnie sobie uświadomiłem, że nie ma immo. Ale znalezienie ECU-zestaw z immo i wymiana wszystkiego nie widzi mi się także będę szukał ECU US. A nie orientujecie się czy z rocznika np. 01-02 będzie to samo czy musi być 03-05 oczywiście US?

 

mozesz kupic sam ECU z EU i bez problemów przeprogramowac immo :)

Link to comment
Share on other sites

jak kompa będzie miał EU to będzie miał immo

 

To jest oczywiscie naturalne :)

 

to trochę źle to napisałeś bo z twojej wypowiedzi zrozumiałem ze jak wsadzi byle jakiego kompa to nie będzie miał problemow z immo bo niema immo w aucie obecnie :)

Link to comment
Share on other sites

przepraszam panie carficie, ale czy moglbym pan wlaczyc gg, bo cos chcialbym od pana kupic, przepraszam za off topa, ale to pilna sprawa ;) pozniej prosze o wykasowanie tego posta

 

sorki ale nie mam gg w w domu :) a nawet jak zainstaluje to nie znam numeru i hasła :) , jak cos pilnego to pisz na FB

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...