Skocz do zawartości

Legacy I turbo przeróbka na WRX cewki a LPG


viperski

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie zabieram się za konwersję swojego seryjnego układu podawania iskry na cewki FKO186 z WRX

Bazując na poradniku http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1192028

 

Zastanawia mnie jedna rzecz. Pod jedną z cewek mam podłączony kabelek od instalacji LPG. Stare cewki różnią się od nowych tym, że nowe mają wbudowane moduły elektroniczne - każda swój, a w starych był jeden moduł dla wszystkich cewek.

Kabelek LPG był więc podłączony pomiędzy modułem elektronicznym a cewką, co w przypadku nowej cewki będzie niemożliwe, bo moduł jest wbudowany w cewkę.

Gdzie więc podłączyć ten przewód teraz?

Edytowane przez viperski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to prawdopodobnie kabel odpowiedzialny za odczytanie sygnału obrotów silnika.

możesz go podpiąć pod czujnik wału lub wałka rozrządu

po takim zabiegu może być konieczna wizyta w warsztacie lpg aby zmienić w programie ustawienia dotyczące odczytu sygnału obrotów silnika.

Edytowane przez ziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...