viperski Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Właśnie zabieram się za konwersję swojego seryjnego układu podawania iskry na cewki FKO186 z WRX Bazując na poradniku http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1192028 Zastanawia mnie jedna rzecz. Pod jedną z cewek mam podłączony kabelek od instalacji LPG. Stare cewki różnią się od nowych tym, że nowe mają wbudowane moduły elektroniczne - każda swój, a w starych był jeden moduł dla wszystkich cewek. Kabelek LPG był więc podłączony pomiędzy modułem elektronicznym a cewką, co w przypadku nowej cewki będzie niemożliwe, bo moduł jest wbudowany w cewkę. Gdzie więc podłączyć ten przewód teraz? Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez viperski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 (edytowane) to prawdopodobnie kabel odpowiedzialny za odczytanie sygnału obrotów silnika. możesz go podpiąć pod czujnik wału lub wałka rozrządu po takim zabiegu może być konieczna wizyta w warsztacie lpg aby zmienić w programie ustawienia dotyczące odczytu sygnału obrotów silnika. Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Podpiąłem tak jak było. Pod cewkę najbliższą od pasażera, pod kabelek dający impuls do iskry. Jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się