OFF123456789 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam, auto było użytkowane z wiatrakiem od WRX i doładowanie ustawione na 1.3 bar.... przy 200 kmh auto zaczęło tracić moc, biały dym z wydechu, olej wystrzelony na masce... póki co diagnoza jest taka, że brak kompresji na 4 cylindrze i trza wyjąć silnik by zobaczyć co dalej... w najlepszym wypadku to pierścienie w najgorszym tłoka już może nie być i Bóg wie co jeszcze... pytanie brzmi: pakować się w remont czy szukać silnika? jakie mogą być koszty remontu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Trzeba wyjąć i rozebrać silnik. Zweryfikować stan i zakres uszkodzeń i wtedy podejmować decyzję. Jeżeli blok przetrwał, ja bym naprawiał. Jaki jest przebieg tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF123456789 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 blisko 200.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wyjąć tak czy inaczej musisz. Jak wyjmiesz to zdejmiesz głowicę i bedziesz wiedział co dalej. Ja kupiłem silnik. Kosztował mnie 1,8tys zł plus robota, płyny, paski - czyli 3tys zł razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Trzeba wyjąć i rozebrać silnik. Zweryfikować stan i zakres uszkodzeń i wtedy podejmować decyzję. Jeżeli blok przetrwał, ja bym naprawiał. Dokładnie. Bez rozebrania, weryfikacji, pomiaru podejmowanie decyzji niejako w ciemno jest bez sensu. Istnieje też inne ryzyko, że używany motor, który działa i który wydaje się wporzo, za chwilę zrobi ka boom i apiać od nowa wszystko zaczynasz. Trzeba to dobrze przemyśleć. Jeśli jest co ratować, to remont bo przynajmniej masz silnik jak nowy, który będzie dotarty i serwisowany od początku przez Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF123456789 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Tłok wypalony... trzeba jeszcze sprawdzić w jakim stanie jest cylinder i ewentualnie polerka... po remoncie myślę żeby przykręcić mbc do 1.1 aby uniknąć/ograniczyć powtórkę z rozrywki...... do tylu chyba maksymalnie wystrojony jest komp w dziadzie? EDIT: Jednak będzie nowy motor Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez sentex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF123456789 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 (edytowane) up Auto już zasuwa z nowym silnikiem od GT... wszystko ładnie pięknie, ale.. 1. na zimnym dosłuchałem się dziwnych stuków, a co najciekawsze tylko z lewej strony silnika... coś jakby piston slap - ale czy to możliwe żeby był z jednej strony? gdy się rozgrzeje jest już można powiedzieć ładnie i czysto nie słychać nawet popychaczy hydraulicznych 2. wczoraj regulowałem MBC na 1.1 i zastanawia mnie że już na drugim biegu potrafi dobić do tej wartości, zmiana na 3 i znów ta sama wartość czy to nie dziwne? może wskaźnik źle pokazuje? mam dokładnie taki, tylko wężyk podłączony do dwóch krućcy po bokach, a ten dolny został wolny... czy to jest OK Edytowane 18 Września 2013 przez sentex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się