Bednarcm Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Chyba pierwsza awaria w forku Objawy: Po uruchomieniu zimnego silnika wszystko działa prawidłowo, kierownica pracuje lekko, można jednym palcem kręcić na postoju. Po przejechaniu kilku km, gdy silnik się rozgrzeje, wspomaganie wyraźnie zmniejsza siłę działania. Raz, na jakiejś mocno przyczepnej nawierzchni w okolicach maksymalnego skrętu zaczęło coś być słychać spod maski. Nie był to jakiś zgrzyt, tylko tak jakby jakaś guma tępo ślizgała się po metalu. Po zauważeniu tego wymieniłem (tzn warsztat wymienił) płyn wspomagania z płukaniem całego układu. Zalany został "STP Steering coś_tam". Po tym kierownica odrobinę lżej pracuje, ale nadal nie jest dobrze. Wycieków płynu brak, maglownica nie poci się. Czy to już oznacza koniec pompy? Czy może po rozgrzaniu silnika pasek się ślizga? Dodam, że nic nie piszczy jak to ma w zwyczaju zimny pasek. Pytałem w ASO, nowa pompa to koszt około 2400. Da się ją jakoś regenerować? Czy może jeszcze coś innego powinienem sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 zobacz jeszcze jak jest napięty pasek i czy ma ostre ząbki czy już zjechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Da się ją jakoś regenerować? Gdyby ciekła i/lub było uwalone łożysko to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 zobacz jeszcze jak jest napięty pasek i czy ma ostre ząbki czy już zjechane. Napięty jest dosyć mocno. Rowków nie sprawdzałem - sprawdzę. Dzięki. Gdyby ciekła i/lub było uwalone łożysko to tak. Jest sucha, nie cieknie. Widziałem Twojego posta na kresce, ponoć miałeś podobny objaw. Stąd też już się nastawiłem na zakup nowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Naprawione. Bez wymiany pompy. Ponoć jakiś oring wewnątrz pompy był do wymiany. Kierownica znowu pracuje jak powinna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się