Skocz do zawartości

silnik 2,5 zakucie


lekszyc

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, ze 90 % posiadaczy Forkow wyznaje zasade, ze to moje gowno i dobrze bo moje. Archiaczne auto, he, he,he . Pal licho z tym gownianym silnikem. Zobaczcie jak automat w Forku zmienia biegi. Rzygnac mozna. Zaprzyjazniony mechanik kiedys dal mi dobra rade "Wez sprzdaj tego kozojeba i bedziesz mial spokoj" i tak tez zrobilem. Udalo mi sie! Jak mozna nie domagac sie od firmy, zeby bezplatnie wymieniala silniki?! A Wy im jeszcze napychacie kieszen, he, he, he. W Ameryce to nie przeszlo ale durnym Polaczkom da sie wcisnac kazdy kit!

Czyżby nie było aptek dyżurujących 24h na dobę w miejscu przebywania?! :huh:

Albo to efekt przedawkowania?! :P

Ale współczuł nie będę. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze 90 % posiadaczy Forkow wyznaje zasade, ze to moje gowno i dobrze bo moje. Archiaczne auto, he, he,he . Pal licho z tym gownianym silnikem. Zobaczcie jak automat w Forku zmienia biegi. Rzygnac mozna. Zaprzyjazniony mechanik kiedys dal mi dobra rade "Wez sprzdaj tego kozojeba i bedziesz mial spokoj" i tak tez zrobilem. Udalo mi sie! Jak mozna nie domagac sie od firmy, zeby bezplatnie wymieniala silniki?! A Wy im jeszcze napychacie kieszen, he, he, he. W Ameryce to nie przeszlo ale durnym Polaczkom da sie wcisnac kazdy kit!

 

Wróć na forum Onetu, tam będziesz się bawił dużo lepiej niż tu :) Rozumiem, że mechanik - altruista? 14 letni Jeep z pewnością ląduje u niego rzadziej na warsztacie niż Forek.

Myślę, że można też przenieść część postów do nowego tematu, "Jeep też lepszy od Subaru", tak dla potomności, żeby przypadkiem nikt nie musiał jeździć takim gównem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze 90 % posiadaczy Forkow wyznaje zasade, ze to moje gowno i dobrze bo moje. Archiaczne auto, he, he,he . Pal licho z tym gownianym silnikem. Zobaczcie jak automat w Forku zmienia biegi. Rzygnac mozna. Zaprzyjazniony mechanik kiedys dal mi dobra rade "Wez sprzdaj tego kozojeba i bedziesz mial spokoj" i tak tez zrobilem. Udalo mi sie! Jak mozna nie domagac sie od firmy, zeby bezplatnie wymieniala silniki?! A Wy im jeszcze napychacie kieszen, he, he, he. W Ameryce to nie przeszlo ale durnym Polaczkom da sie wcisnac kazdy kit!

Rozumiem, ze 90 % posiadaczy Forkow wyznaje zasade, ze to moje gowno i dobrze bo moje. Archiaczne auto, he, he,he . Pal licho z tym gownianym silnikem. Zobaczcie jak automat w Forku zmienia biegi. Rzygnac mozna. Zaprzyjazniony mechanik kiedys dal mi dobra rade "Wez sprzdaj tego kozojeba i bedziesz mial spokoj" i tak tez zrobilem. Udalo mi sie! Jak mozna nie domagac sie od firmy, zeby bezplatnie wymieniala silniki?! A Wy im jeszcze napychacie kieszen, he, he, he. W Ameryce to nie przeszlo ale durnym Polaczkom da sie wcisnac kazdy kit!

 

chyba pomyliłeś fora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odkopię trochę temat:

Znajomy ma Forka XT 2,5 i jak to po pewnym czasie bywa zaczęło mu brakować mocy :biglol: Chciał robić remap, zaczął zastanawiać się nad zakuciem lub wsadzeniem silnika z STI. Co by było lepsze? I jakie są koszta takiej operacji? Wiadomo, że pewnie skrzynia by musiała iść do wymiany, ale tą kwestię pomijam.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik zdrowy i nic mu nie dolega,to remap można zrobić i na seryjnych gratach.No może po profilaktycznej wymianie UPG,wsadzeniu szpilek ARP i uwolnienie wydechu. ;)

Można uzyskać spory przyrost mocy i niutków,poprawić rozwijanie mocy i momentu.Autko będzie zdecydowanie lepiej jeździć. ;)

Kute tłoki to już raczej do mocy powyżej 300,a to na seryjnej turbawce raczej będzie trudne.Skrzynia też wytrzyma taki przyrost mocy i momentu.

Co do kosztów,to już pytać u źródeł,czyli warsztat czy tuner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma lekki apetyt na olej, ale oprócz tego nic mu nie dolega. Znajomy chciał robić remap, ma nawet wydech H&S czekający na montaż, ale się zastanawia. Mocowo chciałby coś koło 280-300. Zaczął myśleć, czy remap przy silniku, który ma możliwość awarii jest sensowny, czy nie lepiej będzie zakuć i mieć pewny silnik na gwarancji. Bo jak po remapie silnik powie papa, to kasa wyrzucona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma lekki apetyt na olej,

Pytanie czy wina silnika czy oleju? ;)

Ale to wyjdzie przy rewizji silnika,podczas wymiany UPG.

Mocowo chciałby coś koło 280-300.

A to może być problem przy seryjnej turbinie i intercoolerze,mogą jeszcze wtryski nie wydolić. ;)

Najlepiej porozmawiać z tunerem który będzie mapował autko,podpowie co,jak i za ile. ;)

Na seryjnych gratach będzie miał przyrost 30-40KM i moment w okolicach 380-400Nm.To już naprawdę jedzie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jeszcze który rok Forka, bo ja już w swoim miałem lepsze wtryski i dawały rade przy większej mocy

ciekawe, byłem pewny, że wszystkie turo mają takie same

 

pamiętam że chciałem wymienić wtryski i listwy, ale dr Carfit powiedział, że mam już te większe 2007 (różnica była niewielka) ale jak zawsze miał rację i zaoszczędziłem kilka złotych... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie namawiam go na remap, większe turbo i UPG, ale on swoje. Obawia się, że coś z silnikiem będzie nie tak i wyzionie ducha przy wyższej mocy. Dlatego zaczął rozważać opcję zakucia.

Tak w przybliżeniu z jakimi kosztami musi się liczyć idąc w kuciznę? Bo większe turbo, remap itd. to i tak będzie go czekało. Chodzi o to jaka jest różnica cenowa między tymi dwoma opcjami z kuciem i bez. Ktoś jest w stanie to określić? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w przybliżeniu z jakimi kosztami musi się liczyć idąc w kuciznę? Bo większe turbo, remap itd. to i tak będzie go czekało. Chodzi o to jaka jest różnica cenowa między tymi dwoma opcjami z kuciem i bez. Ktoś jest w stanie to określić?

Idąc w kuciznę robisz kompletny remont silnika,inaczej się nie da.Czyli szlif bloku,regeneracja głowic,nowy wał,pompa oleju,rozrząd,uszczelki,robocizna itp.To koszt ok.12 tys.zł,zmiana UPG i szpilki to ok.3-4 tys.zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależ do jakich mocy potrzebny setup

 

seria z dobrym turbo do 300KM wystarczy, później już dla budy Forka robi się niebezpiecznie ....

trzeba pomyśleć o innym zawieszeniu, o hamulcach już nie wspomnę bo to priorytet jeszcze przed remapem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i o to właśnie mi chodziło - o brak spokoju psychicznego i starch przed wyjazdem na wakacje...

teraz mam bmw 325xi i jest super ale powoli mi się nudzi

miałem nadzieję, że rozwiejecie moje obawy przed forkiem ale niestety :(

 

zostaje legacy h6 - tylko trudno zdobyć

i inne marki...

 

i o to właśnie mi chodziło - o brak spokoju psychicznego i starch przed wyjazdem na wakacje...

teraz mam bmw 325xi i jest super ale powoli mi się nudzi

miałem nadzieję, że rozwiejecie moje obawy przed forkiem ale niestety :(

 

zostaje legacy h6 - tylko trudno zdobyć

i inne marki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeep Grand Cherokee V8 99 rok za 25000 zł. Proponuje przejechać sie i zobaczyć różnice miedzy Forkiem 2006 rok za 45000 zł

szczególnie prowadzeniem jeep bije forka na głowe :biglol: czasem 0-100tez :D spalaniem :yahoo:

 

i o to właśnie mi chodziło - o brak spokoju psychicznego i starch przed wyjazdem na wakacje...

jak chcesz jezdzić na wakacje to OBK H6 bedzie duzo lepszym wyborem niz Forek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...