Umbert Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Wpadlem do sklepiku a tam tlumik REMUSA, grafitowy....i tak sobie pomyslalem... W Foresterze ta koncowa puszke widac dosc dobrze bo w koncu wisi 20,5 cm na gleba. I bardzo by mi pasowala taka grafitowa koncowka wydechu z chromowanymi deklami. Problem w tym ze na strone REMUSA nie widzialem akurat tej co w sklepie. Pokazuja tylko sama koncowke: Ja pod auto wlaze tylko jak sie gdzies w terenie zawiesze wiec nie wiem nawet czy oryginalny tlumik Forestera jest okragly czy plaski. I moze ta cylindrowy grafitowy nie pasuje? Ma ktos jakies przezycia z wydechem Remusa? Jezli tak, to moze klika slowek o wrazeniach? Nie chce stracic bulgotania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Remus jest dobry do Golfa, BMW 3, albo innego tego typu badziewia, nie profanuj Forestera takim tandetnym wydechem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Remus jest dobry do Golfa, BMW 3, albo innego tego typu badziewia, nie profanuj Forestera takim tandetnym wydechem :roll: Już nie chciałem nic mówić, żeby nie było, że marudzę, jestem kawior, co ma estiaja z H&S, ale się podpisuję pod tym, co powiedizał mati obiema rękami. Remus to kompan wieś-tuningu. Sprzedawany jest z takimi wielkimi naklejkami, żeby se od razu na tylną szybę strzelić do swojego 25 letniego kadetta gti . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 BAAHHAHAHA OK, Kadet GSi ... takie cos bylo jak bylem w wojsku. Caly panel wysiadl i jezdzilem na wyczucie .. to nie bylo wcale fajne. Naklejke mam ale HOOLIGAN i innej nie chce. No to pieknie, juz wiem, poszukam innych. Chociaz ten grafitowy baniak mi sie podobal...do czarnej fury pasuje. W BMKach zawsze mialem czarne matowe wydechy i jakos mi to lepiej pasuje do czarnych aut niz takie srebrne puszki pod dupskiem. Poszukam z tych co mi napisaliscie wyzej. Dzieki za szczerosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Dzieki za szczerosc. Cieszę się, że tak to potraktowałeś, bo właśnie o to chodziło - nie, żeby się "obśmiać", że miałeś taki pomysł, ale dość stanowczo odradzić Ci coś, co nie przystoi do zamontowania w Twoim subaraku 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Umbert, może coś takiego: http://www.rallysportdirect.com/shop/ex ... 9_527.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Wyglada piknie, brzmi pewnie tez piknie tylko ja mam 2.0X nie XT. Nie wiem czy pasuje...moze mi bedzie 2.0 X tak duzo oddychal ze dostanie czkawki! Tutaj mozna go posluchac: http://www.cobbtuning.com/forester/power-i.html# *XT nie mial niskich biegow a mi na ryby i w góry potrzebne. A 2.5XT z niskimi biegami mogli mi zamowic w fabryce a JP ale bym czekal XX miesiecy... Moze nastepny bedzie 2.5XT albo "frytkownica" bo akurat za 3 lata jak moj oddam to juz dieselek bedzie standard i bede lal olej rzepakowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Umbert, zakup czarną farbę w sprayu, ale jakąś inną odporną termicznie i pociągnij nią puszke tłumika. 20 minut roboty a nie będzie Cię kolor drażnił. Może farba od zacisków hamulcowych zda egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Umbert, zakup czarną farbę w sprayu, ale jakąś inną odporną termicznie i pociągnij nią puszke tłumika. 20 minut roboty a nie będzie Cię kolor drażnił. Może farba od zacisków hamulcowych zda egzamin? A jakąż to temperaturę bedzie miała ta końcówka. Wg mnie zwykły spray wystarczy. Swoją drogą jest w Castoramie itp spray do +660, czarny mat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 sorki za OT, ale co myślicie o malowaniu zacisków hamulcowych w Foresiu na czerwono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 sorki za OT, ale co myślicie o malowaniu zacisków hamulcowych w Foresiu na czerwono? ptaka se pomaluj na czerwono. Wiem żeś tu nowy ale nie przeginaj bo mie rynce opadajo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Paweł C, wyluzuj, człowiek się o zapytał kulturalnie a Ty od razu na niego z takim tekstem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 No i malowanie zwierząt na czerwono (zwłaszcza ptactwa) jest w złym guście a i pewno karalne może być. Znów się okazuje aby nie słuchać złych doradców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Paweł C, chciałbym przypomnieć starą forumową zasadę - piłeś? NIE PISZ. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć. Po następnym wyskoku tego typu będzie 3 ostzreżenie automatycznie zakaz pisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 ptaka se pomaluj na czerwono. Buahaahahaha . (nie mówię, że tekst się nadaje na forum; komentuję tylko stopień jego zabawności, który wzrasta właśnie dlatego, że się pojawił na TYM forum 8)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 No, takie experymenty juz robilem, na Volvo. Normalny mat-spray "odpada"...znaczy naprawde odpada, nie trzyma sie jeden wyjazd w Bieszcady i byl do ponownego malowania. Probowalem lakier do zaciskow na malych powierzchniach ale sie balem o chlodzenie. Nie mam pojecia czy jak pokryje caly tlumik temperatura wydechu sie podniesie. Moze to jednak nie takie straszne, w koncu zaciski tez sa cieple a maluje sie je farbami? Fak. Powienien byc wybór fabrycznie czarnego matowego do czarnych Foresterów i juz! Przynajmniej po kilku latach kupujacy nie widzi rdzy i ma jeden stresik z glowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Paweł C, chciałbym przypomnieć starą forumową zasadę - piłeś? NIE PISZ. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć. Po następnym wyskoku tego typu będzie 3 ostzreżenie automatycznie zakaz pisania. Masz rację, nie powinienem pisać po pijaku. Sorry. Tak przy okazji, czy te ostrzeżenia się kiedyś anulują, czy są dozgonne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 WRC Fan również sorry, ale myślałem że pierwsze ostrzeżenie dostałem za Benedykta... Stąd nieporozumienie, ale miałeś rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Mnie ten twój pijacki text rozbawił do łez. No może rzeczywiście nie na forum ale nie tylko ty piszesz nietrzeźwy. Moderatory muszą czuwać jednak żeby się forum w bijacką balange nie przerodziło i trzeba rozumieć ten ich wolontariat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Mechanicy LK mowili, ze te farby do zaciskow sa do niczego. Probowali tego, ale odpada to to :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Than_Junior, w rajdówce nie ma siły żeby nie odpadło ale tam się uszczelki w zaciskach topią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 W BeeMie mialem czarny, matowy, fabryczny i trzymal...ale nie mam pojecia czym oni to malowali. Moze jakos zapiekali? W kazdym razie nieodpryskiwalo. A jak juz wspomnialem, malowac to to muka...nie trzyma. Dlatego caly ten numer z Remusem sie zaczal, bo tam puszka byla grafitowa w kratke i tylko dekle miala chrom. Trudno, ta runde wygral oryginalny wydech. Narazie wrzucam recznik i sie poddaje. Ale jeszcze kiedys z nim powalcze...nierdzewka jedna...niech sobie nie mysli ze zawsze bedzie sie swiecila. Kiedys bedzie czarna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Może galwanicznie nanoszone było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Azrael, nie testowali tego w rajdowce nawet, tylko w serii. Podobno jedyna metoda, zeby to bylo trwale to piecowo (czy jakos tak). Tak robia "fabrycznie" brembo itd. ale zwyklemu smiertelnikowi to to raczej trudno zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Czarna "farba do tablic szkolnych". W przeciwieństwie do wszystkich "odpornych na temperaturę" nie odpadała z silnika. Nie pamiętam, czy głowica/blok były żeliwne czy aluminiowe. Wydech zrobiony z kwasówki (szczególnie polerowanej) może być problemem nie ze względu na temperaturę, ale charakter (właściwości) powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi