Jump to content

Wydech REMUSA do Forestera - mozliwe?


Umbert
 Share

Recommended Posts

Wpadlem do sklepiku a tam tlumik REMUSA, grafitowy....i tak sobie pomyslalem...

 

W Foresterze ta koncowa puszke widac dosc dobrze bo w koncu wisi 20,5 cm na gleba.

I bardzo by mi pasowala taka grafitowa koncowka wydechu z chromowanymi deklami. Problem w tym ze na strone REMUSA nie widzialem akurat tej co w sklepie. Pokazuja tylko sama koncowke:

 

70TD.jpg

 

Ja pod auto wlaze tylko jak sie gdzies w terenie zawiesze wiec nie wiem nawet czy oryginalny tlumik Forestera jest okragly czy plaski. I moze ta cylindrowy grafitowy nie pasuje? Ma ktos jakies przezycia z wydechem Remusa? Jezli tak, to moze klika slowek o wrazeniach? Nie chce stracic bulgotania :oops:

Link to comment
Share on other sites

Remus jest dobry do Golfa, BMW 3, albo innego tego typu badziewia, nie profanuj Forestera takim tandetnym wydechem :roll:

 

Już nie chciałem nic mówić, żeby nie było, że marudzę, jestem kawior, co ma estiaja z H&S, ale się podpisuję pod tym, co powiedizał mati obiema rękami. Remus to kompan wieś-tuningu. Sprzedawany jest z takimi wielkimi naklejkami, żeby se od razu na tylną szybę strzelić do swojego 25 letniego kadetta gti :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

BAAHHAHAHA

 

OK, Kadet GSi ... takie cos bylo jak bylem w wojsku. Caly panel wysiadl i jezdzilem na wyczucie .. to nie bylo wcale fajne.

 

Naklejke mam ale HOOLIGAN i innej nie chce.

 

No to pieknie, juz wiem, poszukam innych. Chociaz ten grafitowy baniak mi sie podobal...do czarnej fury pasuje. W BMKach zawsze mialem czarne matowe wydechy i jakos mi to lepiej pasuje do czarnych aut niz takie srebrne puszki pod dupskiem.

 

Poszukam z tych co mi napisaliscie wyzej.

 

Dzieki za szczerosc.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za szczerosc.

 

Cieszę się, że tak to potraktowałeś, bo właśnie o to chodziło - nie, żeby się "obśmiać", że miałeś taki pomysł, ale dość stanowczo odradzić Ci coś, co nie przystoi do zamontowania w Twoim subaraku 8).

Link to comment
Share on other sites

Wyglada piknie, brzmi pewnie tez piknie tylko ja mam 2.0X nie XT.

Nie wiem czy pasuje...moze mi bedzie 2.0 X tak duzo oddychal ze dostanie czkawki!

 

Tutaj mozna go posluchac: http://www.cobbtuning.com/forester/power-i.html#

 

*XT nie mial niskich biegow a mi na ryby i w góry potrzebne. A 2.5XT z niskimi biegami mogli mi zamowic w fabryce a JP ale bym czekal XX miesiecy... Moze nastepny bedzie 2.5XT albo "frytkownica" bo akurat za 3 lata jak moj oddam to juz dieselek bedzie standard i bede lal olej rzepakowy.

Link to comment
Share on other sites

Umbert, zakup czarną farbę w sprayu, ale jakąś inną odporną termicznie i pociągnij nią puszke tłumika. 20 minut roboty a nie będzie Cię kolor drażnił. Może farba od zacisków hamulcowych zda egzamin?

Link to comment
Share on other sites

Umbert, zakup czarną farbę w sprayu, ale jakąś inną odporną termicznie i pociągnij nią puszke tłumika. 20 minut roboty a nie będzie Cię kolor drażnił. Może farba od zacisków hamulcowych zda egzamin?

A jakąż to temperaturę bedzie miała ta końcówka. Wg mnie zwykły spray wystarczy.

Swoją drogą jest w Castoramie itp spray do +660, czarny mat.

Link to comment
Share on other sites

sorki za OT, ale co myślicie o malowaniu zacisków hamulcowych w Foresiu na czerwono?

ptaka se pomaluj na czerwono. Wiem żeś tu nowy ale nie przeginaj bo mie rynce opadajo

Link to comment
Share on other sites

Paweł C, chciałbym przypomnieć starą forumową zasadę - piłeś? NIE PISZ. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć. Po następnym wyskoku tego typu będzie 3 ostzreżenie automatycznie zakaz pisania.

Link to comment
Share on other sites

ptaka se pomaluj na czerwono.

 

Buahaahahaha :mrgreen:.

 

(nie mówię, że tekst się nadaje na forum; komentuję tylko stopień jego zabawności, który wzrasta właśnie dlatego, że się pojawił na TYM forum 8))

Link to comment
Share on other sites

No, takie experymenty juz robilem, na Volvo.

Normalny mat-spray "odpada"...znaczy naprawde odpada, nie trzyma sie :lol:

jeden wyjazd w Bieszcady i byl do ponownego malowania.

 

Probowalem lakier do zaciskow na malych powierzchniach ale sie balem o chlodzenie.

Nie mam pojecia czy jak pokryje caly tlumik temperatura wydechu sie podniesie.

Moze to jednak nie takie straszne, w koncu zaciski tez sa cieple a maluje sie je farbami?

 

Fak. Powienien byc wybór fabrycznie czarnego matowego do czarnych Foresterów i juz!

Przynajmniej po kilku latach kupujacy nie widzi rdzy i ma jeden stresik z glowy.

Link to comment
Share on other sites

Paweł C, chciałbym przypomnieć starą forumową zasadę - piłeś? NIE PISZ. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć. Po następnym wyskoku tego typu będzie 3 ostzreżenie automatycznie zakaz pisania.

Masz rację, nie powinienem pisać po pijaku. Sorry. Tak przy okazji, czy te ostrzeżenia się kiedyś anulują, czy są dozgonne?

Link to comment
Share on other sites

Mnie ten twój pijacki text rozbawił do łez. No może rzeczywiście nie na forum ale nie tylko ty piszesz nietrzeźwy. Moderatory muszą czuwać jednak żeby się forum w bijacką balange nie przerodziło i trzeba rozumieć ten ich wolontariat.

Link to comment
Share on other sites

W BeeMie mialem czarny, matowy, fabryczny i trzymal...ale nie mam pojecia czym oni to malowali. Moze jakos zapiekali? W kazdym razie nieodpryskiwalo. A jak juz wspomnialem, malowac to to muka...nie trzyma. Dlatego caly ten numer z Remusem sie zaczal, bo tam puszka byla grafitowa w kratke i tylko dekle miala chrom.

 

Trudno, ta runde wygral oryginalny wydech. Narazie wrzucam recznik i sie poddaje. Ale jeszcze kiedys z nim powalcze...nierdzewka jedna...niech sobie nie mysli ze zawsze bedzie sie swiecila. Kiedys bedzie czarna!

Link to comment
Share on other sites

Azrael, nie testowali tego w rajdowce nawet, tylko w serii. Podobno jedyna metoda, zeby to bylo trwale to piecowo (czy jakos tak). Tak robia "fabrycznie" brembo itd. ale zwyklemu smiertelnikowi to to raczej trudno zrobic ;)

Link to comment
Share on other sites

Czarna "farba do tablic szkolnych".

W przeciwieństwie do wszystkich "odpornych na temperaturę" nie odpadała z silnika. Nie pamiętam, czy głowica/blok były żeliwne czy aluminiowe.

Wydech zrobiony z kwasówki (szczególnie polerowanej) może być problemem nie ze względu na temperaturę, ale charakter (właściwości) powierzchni.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...