Irek Stachowicz Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 witam możne ktoś wie co jest odpowiedzialne za kontrolkę check engine nie świeci po przekręceniu kluczyka brak prądu na bezpieczniku . gdzie znajduje się przekaźnik ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 może po prostu spaliła się żarówka .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Stachowicz Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 (edited) żarówka działa na 1000% bo po podpięciu pod kabel bezpiecznika gazu i cewkę działa normalnie znaczy się świeci Edited August 4, 2013 by Irek Stachowicz Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubBlackbird Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Problem dotyczy legancy czy bmw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 legancy Nie ma czegoś takiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Stachowicz Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Problem dotyczy legancy czy bmw? kolego to forum subaru .... wiec ja cie proszę Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubBlackbird Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Problem dotyczy legancy czy bmw? kolego to forum subaru .... wiec ja cie proszę W profilu (opisie) użytkownika było wyraźnie wcześniej wpisane "legancy" , więc zapytałem bo też nie słyszałem o takim aucie. Na forum bywały różne przypadki nie związane z subaru więc to akurat mnie nie źdźiwiło. Jeżeli chodzi o kontrolkę to sygnał zapewne wychodzi z ECU, czyli najpierw należałoby sprawdzić czy nie jest przerwany obwód między ECU, a kontrolką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Stachowicz Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 Problem dotyczy legancy czy bmw? kolego to forum subaru .... wiec ja cie proszę W profilu (opisie) użytkownika było wyraźnie wcześniej wpisane "legancy" , więc zapytałem bo też nie słyszałem o takim aucie. Na forum bywały różne przypadki nie związane z subaru więc to akurat mnie nie źdźiwiło. Jeżeli chodzi o kontrolkę to sygnał zapewne wychodzi z ECU, czyli najpierw należałoby sprawdzić czy nie jest przerwany obwód między ECU, a kontrolką. kontrolka się zapali jak wiec do cewki kabel z aku . do + w cewce ok zapal się wiec prąd jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 kontrolka się zapali jak wiec do cewki kabel z aku . do + w cewce ok zapal się wiec prąd jest A wolniej i bardziej zrozumiale?! A sprawdzałeś czy nie wypięły się kostki z ECU czyli kompa sterującego silnikiem i innymi pierdołami? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Stachowicz Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 kontrolka się zapali jak wiec do cewki kabel z aku . do + w cewce ok zapal się wiec prąd jest A wolniej i bardziej zrozumiale?! A sprawdzałeś czy nie wypięły się kostki z ECU czyli kompa sterującego silnikiem i innymi pierdołami? tak sprawdzałem idzie tam kilka kostek do komputera srebrny duży po lewej stronie pod deska nad bezpiecznikami to wpięte są kable Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Stachowicz Posted August 17, 2013 Author Share Posted August 17, 2013 częściowo opanowałem, pompa w baku się spaliła dosłownie na węgiel .. potrzebuje schematu instalacji dotyczącej kabli idących do pompy paliwa od akum krok po kroku mam zamiar sprawdzić wszystkie podzespoły idące na Lini .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now