Jump to content

Subaru Impreza GT - Problem 44


MarcinS2012
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

Zakupiłem u Niemców Subaru Imprezę GTka. Po przywiezieniu do polski na lawecie okazało się, że uszkodzona uszczelka pod głowicą. No więc naprawa została wykonana poprawnie. Silnik odpalił za pierwszym razem. Pracuje równo i pięknie. Dostał wszystkie nowe uszczelniacze, uszczelki i co tylko mu się zapragnie. Oczywiście umyłem cały silnik dokładnie a ponadto całą komorę silnika bo była zarzygana olejem. Po 3 dniach doszło do zamontowania silnika do karoserii. Wszystko się powiodło. Silnik odpalił. Trzyma temperaturę i wszystko jest w porządku. Ale pojawił się inny problem.

 

Zawór upustowy, który zamontowany jest w samochodzie przestał działać. Ponadto samochód nie ma takiej mocy jaką miał wcześniej.Po diagnozie wychodzi na to, że wyskakuje mi błąd 22 i 44. Wszystkie przewody ciśnieniowe, podciśnieniowe raczej zostały poprawnie podłączone - mam podobny silnik w drugim samochodzie. Poza tym wszystkie długości itd się zgadzają nic nie jest naprężone a także zbyt dużo miejsca też nie ma. Zawór odrazu przy przy gazowaniu się uchyla i przepuszcza powietrze.

 

Moje pytanie brzmi od czego zacząć aby nie pochłonąć znów setek złotych na bezsensowne wymiany. Czy jest to wina zaworu upustowego czy może cewki - czyli błędu 44? Miał ktoś może taki przypadek? Bardzo proszę o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

wyskakuje mi błąd 22

Podczas jazdy pali się check engine? Może wywala go w tryb awaryjny i przez to traci moc? Jak masz podobny drugi silnik podmień sobie czujniki spalania stukowego.

Zawór odrazu przy przy gazowaniu się uchyla i przepuszcza powietrze

Masz oryginalny DV czy BOVa?

Jak na mój gust to od razu powinno iść do wymiany. Jeżeli ucieka Ci powietrze przez zawór podczas naciśnięcia gazu to naturalne że tracisz moc ponieważ tracisz doładowanie. Jeżeli masz możliwość sprawdź ciśnienie doładowania, jeżeli mniejsze niż seryjne 0,8-0,9 (nie pamiętam ile ma być dokładnie) to to będzie powodowało zmniejszoną moc.

 

Oczywiście to co piszę to tylko luźne przemyślenia, nie jestem mechanikiem, dlatego najpewniejszy sposób to oddanie go w dobre ręce osoby która pracuje z subarowskimi boxerami na co dzień.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...