MarcinS2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witajcie, Zakupiłem u Niemców Subaru Imprezę GTka. Po przywiezieniu do polski na lawecie okazało się, że uszkodzona uszczelka pod głowicą. No więc naprawa została wykonana poprawnie. Silnik odpalił za pierwszym razem. Pracuje równo i pięknie. Dostał wszystkie nowe uszczelniacze, uszczelki i co tylko mu się zapragnie. Oczywiście umyłem cały silnik dokładnie a ponadto całą komorę silnika bo była zarzygana olejem. Po 3 dniach doszło do zamontowania silnika do karoserii. Wszystko się powiodło. Silnik odpalił. Trzyma temperaturę i wszystko jest w porządku. Ale pojawił się inny problem. Zawór upustowy, który zamontowany jest w samochodzie przestał działać. Ponadto samochód nie ma takiej mocy jaką miał wcześniej.Po diagnozie wychodzi na to, że wyskakuje mi błąd 22 i 44. Wszystkie przewody ciśnieniowe, podciśnieniowe raczej zostały poprawnie podłączone - mam podobny silnik w drugim samochodzie. Poza tym wszystkie długości itd się zgadzają nic nie jest naprężone a także zbyt dużo miejsca też nie ma. Zawór odrazu przy przy gazowaniu się uchyla i przepuszcza powietrze. Moje pytanie brzmi od czego zacząć aby nie pochłonąć znów setek złotych na bezsensowne wymiany. Czy jest to wina zaworu upustowego czy może cewki - czyli błędu 44? Miał ktoś może taki przypadek? Bardzo proszę o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Miałem ten sam błąd. Wystarczyło przeczyszczenie kostek. link do kodów błędów http://translate.goo...lla:pl:official Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez kaarolekkk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinS2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Miałem ten sam błąd. Wystarczyło przeczyszczenie kostek. link do kodów błędów http://translate.goo...lla:pl:official Wszystkie kostki, które idą do cewki plus co są przykręcone do tej blachy wszystkie wyczyściłem plus popryskałem preparatem do kabli. Ale efektów żadnych. To samo co wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinS2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ponawiam prośbę aby ktoś się przyjrzał mojemu opisowi i w miarę możliwości mi pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 wyskakuje mi błąd 22 Podczas jazdy pali się check engine? Może wywala go w tryb awaryjny i przez to traci moc? Jak masz podobny drugi silnik podmień sobie czujniki spalania stukowego. Zawór odrazu przy przy gazowaniu się uchyla i przepuszcza powietrze Masz oryginalny DV czy BOVa? Jak na mój gust to od razu powinno iść do wymiany. Jeżeli ucieka Ci powietrze przez zawór podczas naciśnięcia gazu to naturalne że tracisz moc ponieważ tracisz doładowanie. Jeżeli masz możliwość sprawdź ciśnienie doładowania, jeżeli mniejsze niż seryjne 0,8-0,9 (nie pamiętam ile ma być dokładnie) to to będzie powodowało zmniejszoną moc. Oczywiście to co piszę to tylko luźne przemyślenia, nie jestem mechanikiem, dlatego najpewniejszy sposób to oddanie go w dobre ręce osoby która pracuje z subarowskimi boxerami na co dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się