Charlemagne Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam serdecznie, Chciałbym kupić w najbliższym czasie (3-6 msc) subaru imprezę sti rocznik 2004+. Czy myślicie, że budżet którym dysponuję - 50 tys. PLN wystarczy by nabyć zdrowy samochód? Dodatkowo jaki rocznik / wersja powinna być ok? Czy przed zakupem auta koniecznie sprawdzić je w jakimś ogarniętym serwisie? Ile kosztuje takie sprawdzenie od auta? Jakby ktoś mógł poratować takimi informacjami to bardzo proszę - spinam budżet i chciałbym wiedzieć co ile by mogło mnie kosztować. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zrób sobie zakładkę w budżecie na ok. 10 tys. PLN na tzw. "nieprzewidziane wydatki". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucky Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zrób sobie zakładkę w budżecie na ok. 10 tys. PLN na tzw. "nieprzewidziane wydatki". dobrze gada i nie myśl że nie będzie potrzebne bo zawsze się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlemagne Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Dycha na dzień dobry czy w trakcie używania auta przez parę miesięcy po zakupie? Rozumiem, że inwestycja w dobre sprawdzenie samochodu przed zakupem raczej się zwróci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zwróci się, ale jednak mimo to zrób jak Ci kolega radzi, nie odkrywaj Japonii na nowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ja za sprawdzenie swojego w ASO dałem 300 zł. Opłacało się, wyszło co miało wyjść, a było to podstawą do negocjacji ceny z właścicielem. Do ceny już teraz doliczam 1,5k na nowe opony, 1k na wymianę płynów i filtrów, ubezpieczenie ac to sprawa indywidualna, ale też trzeba liczyć jak ktoś woli jeździć bezpiecznie. Niejedno jeszcze pewnie w praniu wyjdzie, ale spokojnie dobiję do 10k o których wspominają przedmówcy. Swój kupiłem - uśredniając za 55k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) za 50 powinien sie trafic calkiem dobry blob EU, wersje US przewaznie sa tansze, kwestia co wolisz. sprawdzenie samochodu jak najbardziej tak, ale nie licz ze sprawdzony samochod to pewny samochod, bo wszystkiego nie ma masz szans wylapac. jak sprzedawalem samochod to nowy wlasciciel zaplacil za sprawdzenie auta w aso cos kolo 200-300 chyba, relatywnie zaden koszt do ceny samochodut. rozwaz tez WRXa o ile trafi sie jakas wyjatkowa sztuka. Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez Ayo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewKR Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wszystko zależy z jakiego źródła i w jakim stanie kupisz auto. Ja zapłaciłem za swoje więcej ale przynajmniej przez 2 lata oprócz eksploatacyjnych rzeczy nie popsuło się nic grubszego. Mając 50 tys zł zadbanej sztuki z rocznika 2004 w góre też raczej nie kupisz więc albo kup coś starszego i zostaw sobie zapas na jakieś naprawy albo dozbieraj trochę i kup auto w pewne i w dobrym stanie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlemagne Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Mocno nakręciłem się na wersje po lifcie z 2006, więc chyba będę musiał później rozbić skarbonke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 jak chcesz hawka to za 50 powinien sie trafic sensowny dlubniety WRX (~270/400), nie wiem czy to aktualne ale bzyq mial ciekawa sztuke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jak masz czas ,to za te 55kpln hawka też znajdziesz. Nie kupuj przypadkiem WRX ,bo to jeżdżąca kupa w porównaniu do STI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie kupuj przypadkiem WRX ,bo to jeżdżąca kupa w porównaniu do STI . to jest dobre. sprawdzenie ok 300zł ,a z hamownią to ok 400-500 w pewnej firmie jak się nie mylę Sprawdzenie, jak znasz się na tym coś, to ocen najpierw sam a jesli się spodoba do wtedy sprawdz wybraną sztukę jak należy w ,zawieszenie zprawdzisz na każdej stacji kontroli pojazdów ale lepiej resztę ocenią w miejścu gdzie mają z takim autem do czynienia na co dzień Kup sobie bloba STI MY05 z 2.0 i eu ,cenę trudno określić bo w tej samej cenie auta mogą się diametralnie różnić i tych jest bardzo mało. Na 07r 50 zdecydowanie za mało Na pewno jak ktoś ma doinwestowanego i zadbanego to za 50 nie odda sti 04+ kwestia jak bardzo mu zależy szybko sprzedać 10K na początkowe wydatki zaraz po zakupie to musiało by Ci się sporo wysypać albo coś grubego , np jakieś typowe wydatki , sprzęgło kompletne ok 1700-1800 , rozrząd ok 1500,tarcze klocki przedni ok 3tyś ,łożyska tył ok 200 ,przednie piasty ok 500 ,oleje płyny filtry ok 1000, jakiś amortyzator ok 700 ,jeśli przedni na 5x114,3 to tylko ori ok 1500 sztuka plus robota ,,tylko że zawieszenie jest stosunkowo łatwo sprawdzić w porównaniu do silnika skrzyni ,napędów (co w kosztach naprawy wychodzą najdrożej) bo nikt nie zagwarantuje ile pożyje . O padnięcu silnika czy skrzyni nie myślimy bo 10K na to już samo jest mało . STI nie należy do tanich w utrzymaniu ,ja w swoje w ciągu 2lat wsadziłem ok 20tyś (a kupiony za ok 60tyś) a jakiś modów nie robiłem i jeszcze tak z 10k by się przydło żebym był zadowolony :D :D :D Ze swojego Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez Grzesiek79 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 temat rzeka,kasa awaryjna mus tak jak koledzy pisza...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 temat rzeka O tak trzeba kupić jak najbardziej zadbane albo stosunek jakości do ceny i zrobić to co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 temat rzeka O tak trzeba kupić jak najbardziej zadbane albo stosunek jakości do ceny i zrobić to co trzeba +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlemagne Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzięki Wam wszystkim za konkretne odpowiedzi. Trochę drogi ten temat. Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Podaliście pełno różnych kosztów które łatwo doleciały do dyszki, a silnik przecież też może się rozklekotać, słyszałem, że 2.5 w hawku na serii nie jest szczególnie wytrzymały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Dzięki Wam wszystkim za konkretne odpowiedzi. Trochę drogi ten temat. Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Podaliście pełno różnych kosztów które łatwo doleciały do dyszki, a silnik przecież też może się rozklekotać, słyszałem, że 2.5 w hawku na serii nie jest szczególnie wytrzymały. Subaru impreza czy to WRX czy WRX STI to droga zabawka w utrzymaniu , najbardziej nadaje się jako drugi samochód. Remont silnika to ok 10-15 tys zł do tego dochodzi zużycie paliwa ok 14-17L w mieście , w trasie pali ok 12L na torze potrafił mi spalić ok 50-60L , do tego dochodzą oleje , filtry klocki , opony które zjada bardzo szybko . Ale mimo tego wszystkiego frajda z jazdy tym autkiem to wynagradza Miesięczny koszt utrzymania nie licząc ubezpieczeń i zużycia autka to jakieś 2 tys zł na paliwo bo ten samochód trzeba tankować bardzo często. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 a ja w swojego WRXa 07 przez 2 lata wsadzilem 1500 i to tylko dlatego ze sprzegla nie umialem puszczac i dalej sie upeiram ze na pierwsza impreze dobrze dlubniety WRX jest super wyborem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Zapomnij już o nowych butach na zimę. Napewno uda Ci się wydać więcej niż masz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzięki Wam wszystkim za konkretne odpowiedzi. Trochę drogi ten temat. Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie wszystko zależy to czego ma to auto służyć Ja będziesz spokojnie latał to i będą mniejsze koszty utrzymania i to znacznie Ja będzie dostawać zdrowo w palnik jeszcze nie umiejętnie to koszty będą duże i to bardzo. Kosztów nie da się przewidzieć bo nikt nie potrafi przewidzieć co w ciągu roku może się zepsuć 2.5 musi być lekko poprawiony żeby usunąć wady fabryczne albo już zakuty 2.0 też nie jest jakiś bez awaryjny ale seryjny w porównaniu z 2.5 jest mniej awaryjny ,dla tedo jak chcesz żeby było taniej to skłonił bym się ku 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Albo na początek WRX, tak jak pisze kolega Ayo. Albo od razu kup evo , przynajmniej nie będzie rozkmin nt wad 2.0 i 2.5. Chociaż tanio też nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Zapomnij już o nowych butach na zimę. Napewno uda Ci się wydać więcej niż masz. Jak chcesz nim w Zimę jeździć to licz koło 1300zł miesięcznie*(minimum) na samo paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Czy ktoś z Was liczy ile to szaleństwo kosztuje Was na miesiąc? Zapomnij już o nowych butach na zimę. Napewno uda Ci się wydać więcej niż masz. Jak chcesz nim w Zimę jeździć to licz koło 1300zł miesięcznie*(minimum) na samo paliwo 1300 zł ,to wyjdzie jak co trzeci dzień będziesz jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 100km - 100zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Kup sobie EVO. W jego przypadku przynajmniej Ci silnik nie wybuchnie (2.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się