paul_78 Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Na przeglądzie wyszła bardzo duża emisja spalin i CO2. Wydaje mi się też, że więcej pali po mieście. Sonda lambda czy szukać przyczyn gdzie indziej? Jest sportowy katalizator i zaślepiona pompa powietrza wtórnego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zarzyk Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Nie sądzę żeby to była sonda, bo raczej pojawił by ci się check, ale niech ktoś fachowy się wypowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Check był, ale został zdiagnozowany jako tylna sonda lambda i skasowany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianbo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 U mnie jak była padnięta sonda to check nie palił się cały czas, ale od czasu do czasu się zaświecił a po ponownym odpaleniu silnika gasł. Spalanie wzrosło i też potrafił sobie zgasnąć na wolnych obrotach po wysprzęgleniu na dojeździe do świateł. Najlepiej podpiąć kabelek i sprawdzić w czasie jazdy czy sonda w zmienia wartości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 U mnie gdy druga lambda była kompletnie martwa CEL palił się cały czas, po resecie od razu wracał. Nie stwierdziłem większego spalania. Odczuwałem za to mocny smród rozgrzanego metalu, ponoć to katalizator tak się grzał, ale nie jestem pewien czy to miało związek z lambdą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now