grafffik Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Sprawa wyglada następująco. Subek powyżej 3500rpm dławi sie przy przyspieszaniu. Cos na wzor odcinki ale obroty powoli idą dalej. Sprawdziłem swiece, przewody wymienilem na nowe, podmienilem tez z innego subka - to samo. Podmienilem przeplywke, sonde lambda - dalej bez zmian. Diagnostyka nie pokazuje zadnych błędów. Komp resetowany, przepustnica czysta. Na biegu jałowym zamyka obrotomierz bez problemu. Problem pojawia sie dopiero przy jezdzie na biegu. Turbo takze pompuje na seryjną wartosc. Jakis pomysł? ____ wysłano z Nokia 5110 Edytowane 26 Lipca 2013 przez grafffik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 sprawdziłeś "dystrybucję" paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Sprawdzilem filtr i pompe, ale swiece wskazuja swoje ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 ale swiece wskazuja swoje A co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ze jest zdecydowanie za bogata mieszanka. ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Taki kolor swiec moze oznaczac tez ze cos innego sie dzieje. w ponizszym linku przeczytasz o prawdopodobnych przyczynach takiego koloru swiec : http://www.rezerwa12...ach-zaplonowych Dobrze bylo by wiedziec ile laduje ci turbo i ile pokazuje wskaznik AFR. Edytowane 26 Lipca 2013 przez Glivek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) W tym linku pisze dokladnie to samo.Wina tak przepalonych swiec jest zbyt bogata mieszanka. Oczywiscie wczesniej bylo oki. Ma ktos jakis pomysl ? ____ wysłano z Nokia 5110 Edytowane 26 Lipca 2013 przez grafffik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 na jakich swiecach jezdzisz? mialem taki sam objaw jak u Ciebie, tez sprawdzalem wszystko po kolei i pomogla wymiana swiec z PFR6 na zimniejsze PFR7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Dedykowane denso, podmienilem tez na bosha i ngk ( bo z tego rocznika akurat sam wsrod znajomych nie jestem) i efekty bez zmian. Podmienialem tez moje swiece, przewody, przeplywke do drugiego subka i chodzilo wszysto ok. Takze to wykreslam z miejsca Czeski film normalnie ____ wysłano z Nokia 5110 Edytowane 26 Lipca 2013 przez grafffik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Miałem tak samo ale powód był prozaiczny i z mojej winy Czyściłem przepustnice i jak wszystko zmontowałem nie dokręciłem cybantów od przewodu IC-Przepustnica Nie było ciśnienia i nie jechał, na luzie było ok. Może któryś cybant/opaska nie trzyma odpowiednio, czegoś nie dokręciłeś lub przewód jest rąbnięty. Sprawdz to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Miałem to samo w GT 97. Tyle że mi przy od 4 do 5 tys. obrotów odcinało zapłon i dalej nie chciał jechać. Mogłem tylko do takiego zakresu śmigać. Tyle że mi zapalił się check (44), sprawdziłem że to błąd od solenoidu. Przeczyściłem wszystkie kostki od turbo etc. i teraz jest oki. Check zniknął a auto śmiga jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Stary. No powiem Ci ze rozwiazles moj problem. Wymienilem gume na silikon, skrecilem cybanty i jest baja :-) temat mozna zamknąć. ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Dlatego warto miec wskazniki w autach z doladowaniem :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Boost, afr, egt, temp. oleju, cisnienie oleju. jak mi jakis brakuje daj znac ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Egt i cis. oleju to mi brakuje:>. To boost nie zachowywal sie podejrzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Stary. No powiem Ci ze rozwiazles moj problem. Wymienilem gume na silikon, skrecilem cybanty i jest baja :-) temat mozna zamknąć. ____ wysłano z Nokia 5110 Niezmiernie sie ciesze że mogłem pomóc Miłego śmigania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się