grafffik Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Sprawa wyglada następująco. Subek powyżej 3500rpm dławi sie przy przyspieszaniu. Cos na wzor odcinki ale obroty powoli idą dalej. Sprawdziłem swiece, przewody wymienilem na nowe, podmienilem tez z innego subka - to samo. Podmienilem przeplywke, sonde lambda - dalej bez zmian. Diagnostyka nie pokazuje zadnych błędów. Komp resetowany, przepustnica czysta. Na biegu jałowym zamyka obrotomierz bez problemu. Problem pojawia sie dopiero przy jezdzie na biegu. Turbo takze pompuje na seryjną wartosc. Jakis pomysł? ____ wysłano z Nokia 5110 Edited July 26, 2013 by grafffik Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 sprawdziłeś "dystrybucję" paliwa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Sprawdzilem filtr i pompe, ale swiece wskazuja swoje ____ wysłano z Nokia 5110 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 ale swiece wskazuja swoje A co to znaczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Ze jest zdecydowanie za bogata mieszanka. ____ wysłano z Nokia 5110 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glivek Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Taki kolor swiec moze oznaczac tez ze cos innego sie dzieje. w ponizszym linku przeczytasz o prawdopodobnych przyczynach takiego koloru swiec : http://www.rezerwa12...ach-zaplonowych Dobrze bylo by wiedziec ile laduje ci turbo i ile pokazuje wskaznik AFR. Edited July 26, 2013 by Glivek Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 (edited) W tym linku pisze dokladnie to samo.Wina tak przepalonych swiec jest zbyt bogata mieszanka. Oczywiscie wczesniej bylo oki. Ma ktos jakis pomysl ? ____ wysłano z Nokia 5110 Edited July 26, 2013 by grafffik Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 na jakich swiecach jezdzisz? mialem taki sam objaw jak u Ciebie, tez sprawdzalem wszystko po kolei i pomogla wymiana swiec z PFR6 na zimniejsze PFR7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 (edited) Dedykowane denso, podmienilem tez na bosha i ngk ( bo z tego rocznika akurat sam wsrod znajomych nie jestem) i efekty bez zmian. Podmienialem tez moje swiece, przewody, przeplywke do drugiego subka i chodzilo wszysto ok. Takze to wykreslam z miejsca Czeski film normalnie ____ wysłano z Nokia 5110 Edited July 26, 2013 by grafffik Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_sebek Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Miałem tak samo ale powód był prozaiczny i z mojej winy Czyściłem przepustnice i jak wszystko zmontowałem nie dokręciłem cybantów od przewodu IC-Przepustnica Nie było ciśnienia i nie jechał, na luzie było ok. Może któryś cybant/opaska nie trzyma odpowiednio, czegoś nie dokręciłeś lub przewód jest rąbnięty. Sprawdz to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaarolekkk Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Miałem to samo w GT 97. Tyle że mi przy od 4 do 5 tys. obrotów odcinało zapłon i dalej nie chciał jechać. Mogłem tylko do takiego zakresu śmigać. Tyle że mi zapalił się check (44), sprawdziłem że to błąd od solenoidu. Przeczyściłem wszystkie kostki od turbo etc. i teraz jest oki. Check zniknął a auto śmiga jak powinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Stary. No powiem Ci ze rozwiazles moj problem. Wymienilem gume na silikon, skrecilem cybanty i jest baja :-) temat mozna zamknąć. ____ wysłano z Nokia 5110 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glivek Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Dlatego warto miec wskazniki w autach z doladowaniem :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafffik Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Boost, afr, egt, temp. oleju, cisnienie oleju. jak mi jakis brakuje daj znac ____ wysłano z Nokia 5110 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glivek Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Egt i cis. oleju to mi brakuje:>. To boost nie zachowywal sie podejrzanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_sebek Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Stary. No powiem Ci ze rozwiazles moj problem. Wymienilem gume na silikon, skrecilem cybanty i jest baja :-) temat mozna zamknąć. ____ wysłano z Nokia 5110 Niezmiernie sie ciesze że mogłem pomóc Miłego śmigania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now