Jump to content

Dławi sie powyżej 3500 rpm GT My00


grafffik
 Share

Recommended Posts

Sprawa wyglada następująco. Subek powyżej 3500rpm dławi sie przy przyspieszaniu. Cos na wzor odcinki ale obroty powoli idą dalej. Sprawdziłem swiece, przewody wymienilem na nowe, podmienilem tez z innego subka - to samo. Podmienilem przeplywke, sonde lambda - dalej bez zmian. Diagnostyka nie pokazuje zadnych błędów. Komp resetowany, przepustnica czysta.

Na biegu jałowym zamyka obrotomierz bez problemu. Problem pojawia sie dopiero przy jezdzie na biegu.

Turbo takze pompuje na seryjną wartosc.

Jakis pomysł?

 

____

wysłano z Nokia 5110

Edited by grafffik
Link to comment
Share on other sites

Taki kolor swiec moze oznaczac tez ze cos innego sie dzieje. w ponizszym linku przeczytasz o prawdopodobnych przyczynach takiego koloru swiec :

http://www.rezerwa12...ach-zaplonowych

Dobrze bylo by wiedziec ile laduje ci turbo i ile pokazuje wskaznik AFR.

Edited by Glivek
Link to comment
Share on other sites

W tym linku pisze dokladnie to samo.Wina tak przepalonych swiec jest zbyt bogata mieszanka. Oczywiscie wczesniej bylo oki.

Ma ktos jakis pomysl ?

____

wysłano z Nokia 5110

Edited by grafffik
Link to comment
Share on other sites

Dedykowane denso, podmienilem tez na bosha i ngk ( bo z tego rocznika akurat sam wsrod znajomych nie jestem) i efekty bez zmian. Podmienialem tez moje swiece, przewody, przeplywke do drugiego subka i chodzilo wszysto ok. Takze to wykreslam z miejsca

Czeski film normalnie

 

____

wysłano z Nokia 5110

Edited by grafffik
Link to comment
Share on other sites

Miałem tak samo ale powód był prozaiczny i z mojej winy

 

Czyściłem przepustnice i jak wszystko zmontowałem nie dokręciłem cybantów od przewodu IC-Przepustnica

 

Nie było ciśnienia i nie jechał, na luzie było ok.

 

Może któryś cybant/opaska nie trzyma odpowiednio, czegoś nie dokręciłeś lub przewód jest rąbnięty. Sprawdz to...

Link to comment
Share on other sites

Miałem to samo w GT 97. Tyle że mi przy od 4 do 5 tys. obrotów odcinało zapłon i dalej nie chciał jechać. Mogłem tylko do takiego zakresu śmigać. Tyle że mi zapalił się check (44), sprawdziłem że to błąd od solenoidu. Przeczyściłem wszystkie kostki od turbo etc. i teraz jest oki. Check zniknął a auto śmiga jak powinno

Link to comment
Share on other sites

Stary. No powiem Ci ze rozwiazles moj problem. Wymienilem gume na silikon, skrecilem cybanty i jest baja :-) temat mozna zamknąć.

 

____

wysłano z Nokia 5110

 

Niezmiernie sie ciesze że mogłem pomóc :D

 

Miłego śmigania :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...