Premo Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 W Kielcach by pewnie fajnie wyszła waga samochodu, to ze nie hamuje i że nie można się ratować gazem w podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 I , że szybko schodzą opony z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 elmo coś naskrobie w niedługim czasie Premo, hebel jest wystarczający. 6 tłoczkowe Brembo i tarcza 360mm dają naprawdę radę. Masę czuć niestety nawet w codziennej jeździe Evan, tylne opony przy odrobinie chęci nie przejadą więcej niż kilka tysięcy cywilnej jazdy. Każdy start z miejsca do walka o trakcję i to długa walka . bartolomeo, dzięki. Plan połączenia komfortu z jajem udał się w 100%, choć passat kusił bo Hogi o nim się dobrze rozpisywał Wydech jeśli wjedzie to raczej symboliczny, pewnie tylko końcowe puchy, żeby minimalnie podkreslic dzwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomczak Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) jakies naciagane to sciganie. W 2011 w olsztynie byl wyscig na 1/4 mili (night power) startowal tak IS-F jego czas 14,660 ( z czasem reakcji)- sam przejazd 14,467 ja startowalem seryjnym sti type-r z 1997 roku moj czas 14,156 ( z czasem reakcji) - sam przejazd 13,640 Mysle ze do 180km/h lexus lekko zostanie w tyle pozniej pozamiata subaru w teorii to taki IS-F powinien niskie 13 zrobić. Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez Tomczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Hej Beben, pokazałem ten wątek koledze, który szuka samochodu...... i napalił się na ISF-a. Niestety nie ma ich zbyt wiele w ogłoszeniach. Znalazł coś takiego: http://otomoto.pl/le...-C30239968.html I teraz prośba do Ciebie. Kupując swoje auto na pewno nabrałeś doświadczenia. Poradź mi o co pytać przez telefon i na co zwrócić uwagę, żeby nie zrobić 500 km w jedną stronę na próżno. Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) Adi, nie wiem co ci napisać, poza tym że polecam wizytę w ASO i że wybrał ładny kolor . Ja kupiłem pierwszego którego oglądałem . Wybór faktycznie niewielki, ja musiałem się zmieścić w 150, wiec miałem 2 szt , ten co kupiłem i rok starszy amerykaniec za 115 który nadal wisi. Wyposażenie wszystkie mają takie same, o żadnych typowych usterkach tego modelu nie wiem. Jak ma historię serwisową i zostanie dobrze oceniony przez ASO to brać bo auto jest rewelacyjne. U mnie przez ok tysiąc km które zrobiłem nic nie wyszło dodatkowego także wygląda na to że ocena pozytywna była słuszna. Może jedna rada. Niech się nie przejmuje wyceną części i robocizny którą dostanie z ASO na usunięcie jakiś tam drobiazgów czy części eksploatacyjnych, bo krzyczą sobie dosyć słono. Mi wycenili (częsci bez robocizny) doprowadzenie auta na tip top na 10 tys, m.in. kpl tarcz i klocków przód za 4600, kupiłem nówki brembo z EBC za tysiaka z fvat , amory tył, tarcze i klocki tył, wszystko zdrowo $$$ przesadzone w stosunku to markowych części dostępnych poza aso. Wygląda na to że na wyszczególnione części wydam max 4 tys czyli 40% Jeszcze jedno, jesli auto ma historię w ASO to kolega nie powinien miec problemu z dowiedzeniem sie wszystkiego przez telefon. Ja przed oględzinami gadałem z szefem serwisu kilkanaście minut i wszystko mi wyśpiewał jak na spowiedzi, jechałem tylko po potwierdzenie tego na żywo. Skoro zrobili top w jednym aso możliwe ze i w innym też nie mają wewnętrznych procedur zakazujących udzielania takich info. Na marginesie tylko powiem że ostatnio w aso audi viva nie moglem sie przez telefon dowiedziec niczego o swoim aucie mimo ze podawałem im wszystkie dane łącznie z numerami i datami faktur które mi w przeszłości wystawili, także zdrowa paranoja ich ogarnęła Wczoraj przeglądałem sobie instrukcję obsługi i dowiedziałem się m.in. ile oleju wchodzi do tego silniczka przy wymianie ............................... 9,5 litra, słownie dziewięć i pół litra , to niewiele mniej niż do scani Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Witamy w świecie V8 Zobacz sobie ile np płynu chłodzącego wejdzie. Mi do BMW 735 wchodziło 12 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Dzięki beben, dzwonimy jutro i jak wszystko będzie ok, to może po weekendzie będzie następny białas na forum . Kolega jeszcze nie zarejestrowany, ale już nowego Forka ma, więc pewnie niebawem tu dołączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 ile oleju wchodzi do tego silniczka przy wymianie ............................... 9,5 litra, słownie dziewięć i pół litra @@beben, możesz stać się gwiazdą wątku olejowego Właśnie, na jakiej oliwie to jeździ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) 5w30, wyglada na to ze marki Lexus, a konkretnej toyota motor company , będę zmieniał za 2-3 miesiące to sie zastanowie co wylać. Do wątku olejowego boje sie zaglądać , słyszałem o nim tylko, ponoć tylko dla twardzieli Evan, u mnie tylko 11,9 litra więc beema lepsza Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ale powiedz Arku, że V8 , jego dźwięk , kultura pracy, charakterystyka to inna bajka, co? Niestety 4 cylindrowe wiertarki z turbinami nie mają tego charakteru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Z jednej strony oczywiście ze tak. Kultura, komfort, płynność jazdy, fajny automat, dźwięk (choć cały czas mnie korci jakiś tyci wydeszek który podniósłby go o symboliczne pare decybeli) itd ale z drugiej strony jest mega nuda po plecach ńie kopie, ńie szarpie, nie trzęsie, nie strzela z wydechu a zapindala aż miło. Kompletnie rożne odczucia po przesiadce z mocnego subaraka, dosłownie woda i ogień choć na kresce szły by bardzo porównywalne, z delikatna przewaga mojego ex sti . W ISFie na plecach zupełnie nie czuć prędkości i przyspieszenia, ale licznik pokazuje coś innego Wogole dziwnie sie czuje bo lecę szybką autostradę i .................. mogę słuchać radia czy muzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Wogole dziwnie sie czuje bo lecę szybką autostradę i .................. mogę słuchać radia czy muzy Faktycznie dziwne uczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kolego Adi super IFS stoi w salonie lexusa w Katowicach, byłem oglądać z ciekawości, właścicielem jest salon cena koło 170 tys, robi wrażenie nie ma co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYLKOV8 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ale powiedz Arku, że V8 , jego dźwięk , kultura pracy, charakterystyka to inna bajka, co? Niestety 4 cylindrowe wiertarki z turbinami nie mają tego charakteru. TYLKO V8 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Dzięki beben, dzwonimy jutro i jak wszystko będzie ok, to może po weekendzie będzie następny białas na forum daj znać co z tego wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 tak z ciekawości to prawda, że IS ma strasznie mało miejsca z tyłu? w wielu opisach i testach przewija się ta opinia...jest to faktycznie 5 osobowe auto czy 2+2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Gratki wyboru beben niby sleeper ale wtajemniczeni wiedza od razu o co chodzi no i faktycznie mka i c63 troche oblatana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 .jest to faktycznie 5 osobowe auto czy 2+2 ? jak 90% sedanów. Żeby 3 osoby usiadły wygodnie z tyłu, zwłaszcza jeżeli są wyprofilowane siedzenia to auto musi być naprawdę szerokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jeździłem IS bez F i ciasne to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jak wszystko w tej klasie z przed paru lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Po pierwsze to jest wg dowodu 4 os auto , z tylu są tylko dwa ale za to fajnie wyprofilowane miejsca. Imho przestrzeni jest wiecej niż w hawk'u, dla mnie wiecej niz ok bo tam u mnie siedzą dzieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 moze zadam glupie pytanie. biorac leasing cena auta ktora sie placi i na ktora jest leasing to netto bez VATu tak? np cena 100 000 brutto czyli -23% to 77 000 i na ta kwote jest leasing? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 to zależy od rodzaju leasingu i faktury sprzedaży. W każdym razie i tak leasing dolicza VAT, który musisz zapłacić i nie możesz odliczyć lub odliczyć tylko część ( max 60% VAT i nie więcej niż 6.000pln przez okres leasingu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Po pierwsze to jest wg dowodu 4 os auto , z tylu są tylko dwa ale za to fajnie wyprofilowane miejsca. Imho przestrzeni jest wiecej niż w hawk'u, dla mnie wiecej niz ok bo tam u mnie siedzą dzieci. He he a to by juz trzeba dzieci zapytać czy jest ok ale o ile robi brummm i wciska w fotel te pewnie jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się