Jump to content

Poprawianie hamulców w Imprezie GT


mati
 Share

Recommended Posts

Evokiller doczekał się w końcu porządnego upgrade'u układu hamulcowego, dziś zamontowany został Big Brake Kit firmy Powerslot (tarcze 335mm + adaptory do seryjnych czterotłoczkowych zacisków Subaru) dzięki uprzejmości firmy PWS, do tego przewody w stalowym oplocie firmy Black Diamond(dzieki Abt :wink: ), klocki Ferrodo DS2500 i płyn dot 5.1 Motul. Mimo tego że kit przezanczony jest do WRX'a US-spec, pasował do GT bez najmniejszego problemu, jedynym zgrzytem było to że tarcze są tak duże że ciężarki do wyważania kół ocieraly o zacisk i trzeba było dać je za zewnątrz felgi.

 

różnica między seryjną tarczą a tarczą Powerslot:

 

image0049eb.jpg

 

założone tarcze:

 

image0182rv.jpg

 

image0257ti.jpg

 

image0264va.jpg

 

i koła

 

image0156cd.jpg

 

image0287xy.jpg

 

image0296xp.jpg

 

na razie przejechałem tylko kilka kilometrów, ale już widać że jest gigantyczna różnica, pedał hamulca nie wydaje się już być wykonany z gąbki.

 

Zdam relacje co będzie się działo jak hamulce się ułożą.

Link to comment
Share on other sites

Mati a czy masz juz u Siebie wspornik pompy hamulcowej(na wzor MRT)?

Podobno tez bardzo poprawia hamulec w SI(jest twardszy pedal)

 

P.S.Ladny zestawik :)

Link to comment
Share on other sites

Mam ten wspornik, tylko nie moge go znależć, tzn. leży gdzieś w garażu i szukam go od dwóch tygodni, a przydałby się bo zaobserwowałem dziś spore ruch pompy podczas odpowietrzania.

Link to comment
Share on other sites

Zestaw bomba tylko ten zacisk wygląda na jakiś taki ...........za mały. :mrgreen:

mati, powtórze pytanko, bo zrzera mnie ciekawość ile ta zabawa kosztuje?

 

Ktoś kiedyś powiedział że szybkie auto poznaje sie po hamulcach :wink:

Link to comment
Share on other sites

shodan, na szuter to bardziej przyda mi się kilka treningów z wami :wink:

 

Co do hamulców, to sprawdzałem je dziś w warunkach bojowych podczas Cyna Slajdu II, i w porównaniu z serią jest przepaść, samochód w końcu zaczął hamować tak jak powinnien, i zero fade'u.

Link to comment
Share on other sites

mati, a us-spec ma 4o-tloczkowe zaciski? :shock:

 

on zostawil swoj stary zacisk a tylko tarcze i klcoki wymienil. taka tarcze mozesz zalozyc do dwu i czterotloczkowego zacisku rowniez

Link to comment
Share on other sites

Adam., ale to i tak... jak w ten zacisk co mial zmiescila sie taka duza tarcza?

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...