mati Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Evokiller doczekał się w końcu porządnego upgrade'u układu hamulcowego, dziś zamontowany został Big Brake Kit firmy Powerslot (tarcze 335mm + adaptory do seryjnych czterotłoczkowych zacisków Subaru) dzięki uprzejmości firmy PWS, do tego przewody w stalowym oplocie firmy Black Diamond(dzieki Abt :wink: ), klocki Ferrodo DS2500 i płyn dot 5.1 Motul. Mimo tego że kit przezanczony jest do WRX'a US-spec, pasował do GT bez najmniejszego problemu, jedynym zgrzytem było to że tarcze są tak duże że ciężarki do wyważania kół ocieraly o zacisk i trzeba było dać je za zewnątrz felgi. różnica między seryjną tarczą a tarczą Powerslot: założone tarcze: i koła na razie przejechałem tylko kilka kilometrów, ale już widać że jest gigantyczna różnica, pedał hamulca nie wydaje się już być wykonany z gąbki. Zdam relacje co będzie się działo jak hamulce się ułożą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Mati a czy masz juz u Siebie wspornik pompy hamulcowej(na wzor MRT)? Podobno tez bardzo poprawia hamulec w SI(jest twardszy pedal) P.S.Ladny zestawik Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 2, 2006 Author Share Posted June 2, 2006 Mam ten wspornik, tylko nie moge go znależć, tzn. leży gdzieś w garażu i szukam go od dwóch tygodni, a przydałby się bo zaobserwowałem dziś spore ruch pompy podczas odpowietrzania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekg Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 no,no Mati, gratuluję hebel wygląda na bardzo skuteczny jak już je sprawdzisz w warunkach bojowych , to opisz jakie wrażenia w porównaniu do poprzednich. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 pws ma troche "gratow w ofercie, moze udostepnilaby zestaw stop-tech'a na testy :wink: :?: temat ciekawy, czekamy na dalsze info z eksploatacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Mogles przy okazji pomalowac zacoski na czerwone Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 wow rewelacja, ile taka zabawa kosztuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 ok juz wiem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 mati, na szuter ci nie beda potrzebne :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Zestaw bomba tylko ten zacisk wygląda na jakiś taki ...........za mały. mati, powtórze pytanko, bo zrzera mnie ciekawość ile ta zabawa kosztuje? Ktoś kiedyś powiedział że szybkie auto poznaje sie po hamulcach :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 w polsce sprzedaje np PWS Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 ok juz wiem Ja też. Cena spoko bym powiedział.mati,koniecznie zdaj relacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 3, 2006 Author Share Posted June 3, 2006 shodan, na szuter to bardziej przyda mi się kilka treningów z wami :wink: Co do hamulców, to sprawdzałem je dziś w warunkach bojowych podczas Cyna Slajdu II, i w porównaniu z serią jest przepaść, samochód w końcu zaczął hamować tak jak powinnien, i zero fade'u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrkam Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 mam "podpórkę" pompy to był pierwszy mod i daje duuużo jest bardziej twrado Mati masz felgi 17" czy 18" ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 3, 2006 Author Share Posted June 3, 2006 17" Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Kossakowski Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 mati a na serynja felge od wrx weszło by mi to??? poprosze o cene kompletu na PW ile całosci cie kosztowała:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 mati, a us-spec ma 4o-tloczkowe zaciski? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 mati, a us-spec ma 4o-tloczkowe zaciski? :shock: on zostawil swoj stary zacisk a tylko tarcze i klcoki wymienil. taka tarcze mozesz zalozyc do dwu i czterotloczkowego zacisku rowniez Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Adam., ale to i tak... jak w ten zacisk co mial zmiescila sie taka duza tarcza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrkam Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 w zestawie jest dystans na jarzmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 jest dystans do mocowania jarzma w zestawie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 No ale tarcza niestety nie działa całą powierzchnią cierną.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 dziala cala powierzchnia ale ta powierzchnia nie jest tak duza jak w jakims big brake kit Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 to i ja sie podepne do tematu (mam nadzieje ze Mati mi wybaczy ) mam dojscie do zestawow hamulcowych firmy D2 www.d2racingsport.com w razie co kontakt na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 adamusmax, wygląda interesująco oferta tej firmy, zarówno hamulce jak i zawieszenia, ktoś tego gdzies używa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts