Kiwi 4ester Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 26 minut temu, artaa napisał: Eee gdzie tam, to dawne light Pirelii z Indii... pytanie nie skąd, ale o realne testy Teraz gdy masz np rozpadające się Nokiany z Rosji, marka już wiele nie znaczy (niestety) Z ruskich to co zostało na półkach to szybko zejdzie. Ciekawe skąd będą pochodzić następne gumy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 @artaa zastanów się czy wejdzie Ci 195/65R15, bardziej popularna i tańsza tym samym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) Wejść wejdzie, ale to 195/60R15, to już zmiana w górę z wysokością z 185/60 więc... Generalnie ma być 1 cm szerzej i kilka mm wyżej (na tych samych stalówkach), ale bez przesady ;-) Całkiem pozytywne testy znalazłem o chińczykach, Goodride All Season Elite Z-401 ale one tylko 88 są. Na tą chwilę mały wybór z tanich do 1000PLN to jeszcze z naszych Kormoran All Season 195/60R15 92V XL Najwyżej się przeproszę z 88, ale wtedy szukam z twardym bokiem, z testów które widziałem to chyba tylko Nexen Edytowane 23 Września 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Kiwi 4ester napisał: Ciekawe skąd będą pochodzić następne gumy? Albania, Macedonia, Słowenia, Indie, Chiny, itp Edytowane 23 Września 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Mój ojciec jeździ już 4 rok na oponach Michelin Crossclimate oczywiście głównie po mieście, zero problemów jak do tej pory. Nie wyobrażałem sobie że kiedyś założę wielosezonowe do Subaru, ale czemu nie spróbować tym bardziej że teraz to tylko muskam pedał gazu, bo wiadomo można zrobić sobie kuku przy tych nowych przepisach po przekroczeniu prędkości. Nawet ostatnio Hołek je reklamuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 (edytowane) Nawet trochę podobne ;-) https://www.oponeo.pl/model-opony/kormoran-all-season Edytowane 9 Grudnia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Pierwsze śniegi na Firestone Multiseason 2 zaliczone i jestem miło zaskoczony jak dobrze to działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 7 godzin temu, aQq napisał(a): Pierwsze śniegi na Firestone Multiseason 2 zaliczone i jestem miło zaskoczony jak dobrze to działa. Mam w 2 autach. 2x pozytywne zaskoczenie. Godne polecenia, ciut za miekkie latem, ale zimą pewne i bezpieczne prowadzenie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 @Jumpman u mnie siedzą w OTB i do spokojnej jazdy w Wielkopolsce nie widzę sensu zakładać zimówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 W dniu 9.12.2022 o 11:12, demasoni napisał(a): Nie wyobrażałem sobie że kiedyś założę wielosezonowe do Subaru, ale czemu nie spróbować Kręcac się wokół komina i sporadycznie w dalsze trasy(nie w góry),ma to sens. Miesiąc temu wjechały Bridgestone Weather Control A005 EVO,zastępując kanadyjskie odpowiedniki. Niestety nie było okazji sprawdzić przy ostatnich opadach śniegu w 3City więc czekamy na najbliższe opady po weekendzie,narazie uwag brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 13 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 W Levorgu mam świeżutkie Yokohamy BluEarth 4S. Na asfalcie pierwsze zaskoczenie to, że są cichsze niż zimówki, które miałem wcześniej. W warunkach jesiennych bez zastrzeżeń, nawet szybsza jazda po zakrętach nie zrobiła na nich większego wrażenia. Ostatnie śniegi również nie stanowiły kłopotu, radzi sobie zarówno z suchym, sypkim śniegiem jak i mokrą, głęboką breją. Krótko mówiąc czuję się na tych oponach swobodnie jak na zimówce. Zapewne napęd robi tutaj swoją robotę, ale i tak stwierdzam, że jakość opon całorocznych dynamicznie idzie do przodu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Do swojego Forka założyłem Kleber Quadraxer SUV wersja XL. Bieżnik wygląda prawie identycznie jak we wszędzie wysoko ocenianych Michelinach Cross Climate. Fabryka produkcji ta sama co Cross Climate. Komplet kilka stówek tańszy. Jodełka bieżnika pięknie się prezentuje. Auto nie zakopuje się w głębokim śniegu i nie ślizga się nawet pod naprawdę strome gruntowe wyślizgane podjazdy. Jodłowy bieżnik na pewno dobrze poradzi sobie też latem na błotnistych drogach gruntowych. Cichsze w porównaniu do fabrycznych Bridgestone Dueler. No i zaleta, która mi się bardzo podoba, a CrossClimate tego nie ma - zagłębienie do rantu felgi chroniące ją od obcierania krawężnikami. Szczególnie częste parkując w centrum miasta. Trzeba wybrać dobrego wulkanizatora przy zakładaniu tych opon. Pierwszy założył mi je tak, że były jajowate w pionie i na boki. Dopiero spec sławny na całą Polskę północną uporał się wzorowo, że nic nie drga aż do 220 km/h. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 58 minut temu, arturcom napisał(a): Do swojego Forka założyłem Kleber Quadraxer SUV wersja XL. Bieżnik wygląda prawie identycznie jak we wszędzie wysoko ocenianych Michelinach Cross Climate. Fabryka produkcji ta sama co Cross Climate. Komplet kilka stówek tańszy. Jodełka bieżnika pięknie się prezentuje. Auto nie zakopuje się w głębokim śniegu i nie ślizga się nawet pod naprawdę strome gruntowe wyślizgane podjazdy. Jodłowy bieżnik na pewno dobrze poradzi sobie też latem na błotnistych drogach gruntowych. Cichsze w porównaniu do fabrycznych Bridgestone Dueler. No i zaleta, która mi się bardzo podoba, a CrossClimate tego nie ma - zagłębienie do rantu felgi chroniące ją od obcierania krawężnikami. Szczególnie częste parkując w centrum miasta. Trzeba wybrać dobrego wulkanizatora przy zakładaniu tych opon. Pierwszy założył mi je tak, że były jajowate w pionie i na boki. Dopiero spec sławny na całą Polskę północną uporał się wzorowo, że nic nie drga aż do 220 km/h. Czy ja tam widzę 3psmf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 40 minutes ago, Szürkebarát said: Czy ja tam widzę 3psmf? Tak. A to wada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) 14 minut temu, arturcom napisał(a): Tak. A to wada? Dla mnie zaleta. Dzięki temu znakowi można pojechać na nich zimą przez Słowację. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Szürkebarát Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Wydaje mi się że wszystkie wielosezonowe które miałem miały takie oznaczenie. Więc to chyba nie jakaś "nowość" 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Praktycznie wszystkie wielosezony to są "zimówki" z opcją na lato. Tylko Michelin CC to są wielosezony "letnie" z opcją jazdy zimą ztcp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 3 godziny temu, arturcom napisał(a): Dopiero spec sławny na całą Polskę północną uporał się wzorowo, że nic nie drga aż do 220 km/h. Nazwa i adres, poproszę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 50 minutes ago, artaa said: Nazwa i adres https://www.tujko.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Dzięki Kiedyś dawno jeździłem do nich, ale nie po drodze, to już zapomniałem że istnieją. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Ja szukałem kogoś, kto mi założy nowe opony i nie będzie drgań na kierownicy po przekroczeniu 140 km/h. Znalazłem niby najlepszy zakład na Pomorzu pod Gdynią. W internecie najwięcej opinii i same pozytywne. Zgraja praktykantów tam odwaliła mi taką fuszerę, że kierownica mi się wyrywała z rąk już przy 90 km/h. Nawet nie wracałem tam na reklamację, bo jeszcze złośliwie by mi coś uszkodzili i dalej by nie było poprawione, a nie można tam na swój samochód patrzeć nawet przez otwartą bramę garażową. Szukałem dalej różnych najdroższych miejsc, ale jak usłyszeli, że jak mi się pojawią drgania przy 200 km/h to złożę reklamację, od razu rezygnowali z "trudnego klienta". W jednym zakładzie wysłali mnie do Tujko jak jestem taki wybredny. No i dobrze się skończyło. Mimo, że nie było tanio. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez arturcom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Ja jeżdżę na opony i geometrię 3D do KRALECH. Od 10 lat dają radę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 4 minutes ago, artaa said: geometrię 3D Na czym ta geometria 3D polega? Doważają koło dokręcone już do piasty? Jak tym kręcą z dyferencjałem w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Geometria to zawieszenia - wielopunktowa Ty piszesz o wyważaniu https://autoexpert.pl/artykuly/statyczne-i-dynamiczne-wywazanie-kol są (niestety rzadkie) maszyny które robią to "na samochodzie" np Edytowane 15 Grudnia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturcom Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 3 minutes ago, artaa said: są maszyny które robią to "na samochodzie" No właśnie taka maszyna w samochodzie z automatem i dyfrem nie pokręci jednego koła. U tego Tujko niektórzy narzekają, że podnośniki mają na "dworzu". Dla mnie ogromna zaleta, bo mogę stać obok i patrzeć na ręce. Nawet w zakładzie z wyważarkami też tam mogę stać i patrzeć na wyświetlacze. U innych, to oddaj kluczyki, zatrzaskują bramę w garażu i siadaj do poczekalni, nie patrz i nie zadawaj pytań, płać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się