Wojtasino Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Witam Kupiłem Subaru Impreze . z 2001 roku .. Z Francji ... Auto Stało 1,5 Roku W Firmie Ubezpieczeniowej Bo Było Lekko Uderzone (Zadnych uszkodzonych Elementów Mechanicznych) Poduszki Całe itp! ... I Po Zrobieniu Blacharki Samochód niee pali na wszystkie tłoki .... Niee wiem co to jest.... czyzby Cos sie zastało ? czy Ktos Miał podobny Problem ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Po pierwsze nie ten dział (ale już to naprawię). Po drugie nie pisz każdego słowa z dużej litery bo czytać się tego nie da :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Chyba masz na mysli cylindry a nie tloki. Najlepiej rozwiazesz ten problem jadac do dobrego serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Sprawdź cewki. Są zamontowane na świecach bezpośrednio. Najprościej wyjmij cewkę włóż w nią świecę i zakręć silnikiem przykładając świecę do masy, jak nie zobaczysz iskry albo będzie bardzo słaba to masz winowajczynie. Sprawdź wszystkie. Oczywiście ważne są teź świece, obejrzyj je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Wojtasino, wysusz dobrze samochod (najlepiej jakis suchy garaz, wyzsza temperatura + dobra wentylacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Sprawdź cewki. Są zamontowane na świecach bezpośrednio.Najprościej wyjmij cewkę włóż w nią świecę i zakręć silnikiem przykładając świecę do masy, jak nie zobaczysz iskry albo będzie bardzo słaba to masz winowajczynie. Sprawdź wszystkie. Oczywiście ważne są teź świece, obejrzyj je. WRX 2001 ma jedna centralna cewke, co nie zmienia faktu, ze trzeba ja sprawdzic w pierwszej kolejnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 WRX 2001 ma jedna centralna cewke Nieprawda, mój miał 4 cewki i jestem pewien, że wszystkie WRX tak mają. Tylko GT OO miało 1 centralną cewkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 WRX 2001 ma jedna centralna cewke Nieprawda, mój miał 4 cewki i jestem pewien, że wszystkie WRX tak mają. Tylko GT OO miało 1 centralną cewkę ale Twoj chyba byl troche nowszy... Pierwsze WRX-y maja ten sam silnik co GT 99/00 218KM, potem gdy do WRX wprowadzili silnik ze zmiennymi fazami weszly 4 pojedyncze cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 WRX 2001 ma jedna centralna cewke Nieprawda, mój miał 4 cewki i jestem pewien, że wszystkie WRX tak mają. Tylko GT OO miało 1 centralną cewkę ale Twoj chyba byl troche nowszy... Pierwsze WRX-y maja ten sam silnik co GT 99/00 218KM, potem gdy do WRX wprowadzili silnik ze zmiennymi fazami weszly 4 pojedyncze cewki. Znowu nieprawda. Silnik ze zmiennymi fazami wszedł bodajże od MY 03. Mój WRX był pierwszym wypustem produkcji -> listopad 00 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi