Jump to content

Lanos Felgi wystajace poza nadkola??


Brylu2
 Share

Recommended Posts

Witam!

Mam kolejne pytanie dotyczące felg. Otóż mam zamiar jak już pisałem wcześniej zmienić felgi i ciekawi mnie tu pewna sprawa którą muszę rozwiązać zanim kupie felgi.

W obecnej chwili posiadam felgi szerokość 6.5 i et 48 i mam pewien problem wystają mi poza nadkola tak przynajmniej przypuszczam i obijają mi miejsca wskazane na zdjeciach na karoserii.

afai.jpg

87mx.jpg

xz96.jpg

 

 

 

 

 

Znalazłem ładne felgi szerokosć 7.5 et 50 wedle wyliczenia w stosunku do założonych felg będą mi wystawać o 11mm na zewnątrz..

 

Porównując felgi które chce kupic do oryginalnych z lanosa (et 55 szerokość 7) felgi ,,wysuną się" na zewnatrz o jakieś 4mm...

Co o tym wszystkim sądzicie bo sam nie wiem czy te felgi (7.5 szerokosć et 50) mogę kupić do mojego auta.Jakie wy macie założone w swoich lanosach? Skoro te które są bardziej schowane od oryginalnych felg mi obijają to o co w tym wszystkim chodzi?Jakie felgi z jakim et mogę kupić?? i czy wam również obijają kamienie wyrzucane przez koła karoserie?? proszę o pomoc

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Jakie wy macie założone w swoich lanosach? Skoro te które są bardziej schowane od oryginalnych felg mi obijają to o co w tym wszystkim chodzi?

 

Jam mam założone OEM 17x7 (ET nie pamiętam teraz) i nie zauważyłem, żeby coś mi obijało nadwozie. Ale moje auto jest srebrne i na nim nie widać rys i obić :D

Link to comment
Share on other sites

@@Rafcio78 masz ET 55. ;)

@@Brylu2 jeśli wystają koła,opony poza obrys błotników,to będzie to widoczne.Nie sądzę aby przy podanych parametrach felg,coś takiego wystąpiło.Chyba,że założyłeś na te felgi,monstrualnie szerokie opony. ;)

 

Zarysowania się mogą przydarzyć jak śmigasz po gruntowych drogach czy wyżwirowanych podjazdach,ewentualnie po remontowanych "czasowo" drogach.

Link to comment
Share on other sites

205/55/16 chce teraz kupić 7.5 szerokość ,et50, 17 calowe i opony do nich 205/50/17 ale nie wiem teraz czy nie będą mi auta rysować.Jak myśliscie?

Najśmieszniejsze jest to że felgi które mam teraz założone są bardziej schowane w nadkolu od seryjnych 17nastek i teraz jestem zdezorientowany

 

Smutne bo w takim razie żadnych felg nie moge kupić 17nastek do mojego lanoska chyba że brzydkie oryginały ;(

Link to comment
Share on other sites

Najśmieszniejsze jest to że felgi które mam teraz założone są bardziej schowane w nadkolu od seryjnych 17nastek i teraz jestem zdezorientowany

Szerokość felgi 6,5 robi swoje.

ET 50 przy 17" wydaje się dobrym rozwiązaniem,jedynie pomyślałbym o szerokości 7",zamiast 7,5".Szczególnie w kontekście opon 205/50/17.

Link to comment
Share on other sites

Może bym porobił zdjęcia z różnych perspektyw tych felg co mam teraz i byście napisali co o tym myślicie czy felgi które sie wysuną o 11 mm nie będą wystawać i rzucać syfu na boki?Co jedna głowa to nie dwie jak to mawiają ;D

Link to comment
Share on other sites

205/55/16 chce teraz kupić 7.5 szerokość ,et50, 17 calowe i opony do nich 205/50/17 ale nie wiem teraz czy nie będą mi auta rysować.Jak myśliscie?

Najśmieszniejsze jest to że felgi które mam teraz założone są bardziej schowane w nadkolu od seryjnych 17nastek i teraz jestem zdezorientowany

 

Smutne bo w takim razie żadnych felg nie moge kupić 17nastek do mojego lanoska chyba że brzydkie oryginały ;(

 

Polecam Włoskie opony w rozmiarze 205/50 R17 firmy Marangoni:

http://www.opony.ino...7_93_v_xl_.html

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

205/55/16 chce teraz kupić 7.5 szerokość ,et50, 17 calowe i opony do nich 205/50/17 ale nie wiem teraz czy nie będą mi auta rysować.Jak myśliscie?

Najśmieszniejsze jest to że felgi które mam teraz założone są bardziej schowane w nadkolu od seryjnych 17nastek i teraz jestem zdezorientowany

 

Smutne bo w takim razie żadnych felg nie moge kupić 17nastek do mojego lanoska chyba że brzydkie oryginały ;(

 

Polecam Włoskie opony w rozmiarze 205/50 R17 firmy Marangoni:

http://www.opony.ino...7_93_v_xl_.html

 

Oho, pierwszy post na forum i już handelek, żal...

Link to comment
Share on other sites

haha polecasz mi opony? :D Nasza rodzinna firma zajmuje sie sprzedażą opon rocznie sprzedajemy około 20 tysiecy sztuk opon więc powiem nie dzięki za twoją ofertę :D

Link to comment
Share on other sites

haha polecasz mi opony? :D Nasza rodzinna firma zajmuje sie sprzedażą opon rocznie sprzedajemy około 20 tysiecy sztuk opon więc powiem nie dzięki za twoją ofertę :D

Piękna riposta :biglol:

 

Oraz ad meritum - oryginały w lanosie wcale nie są brzydkie, poza tym pomaga zmiana koloru (ich, nie samochodu ;) ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Przepraszam, za aż takie odgrzewanie kotleta (nie wiem czy lepiej odgrzewać tak starego czy założyć kolejny temat nowy), ale mam szybkie pytańko: Felgi ATS DTM 17" 5x100 ET 38 - będzie to pasowało do "lanosa" 2.0 N/A ? Pasowało w znaczeniu mieszczenia się, ewentualnego obcierania? Bo wizualnie już mi pasują.. :) Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam, za aż takie odgrzewanie kotleta (nie wiem czy lepiej odgrzewać tak starego czy założyć kolejny temat nowy), ale mam szybkie pytańko: Felgi ATS DTM 17" 5x100 ET 38 - będzie to pasowało do "lanosa" 2.0 N/A ? Pasowało w znaczeniu mieszczenia się, ewentualnego obcierania? Bo wizualnie już mi pasują.. :) Z góry dziękuję za pomoc :)

Najlepiej rozeznać się na amerykańskich forach, tutaj masz link do jednego:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1945625

Jest tam dużo różnych zestawów i powinieneś znaleźć coś dla siebie. Jeśli chodzi o obcieranie to z tym bywa różnie bo tutaj ma znaczenie i opona, spreżyny, obciążenie tyłu z jakim podróżujesz itp. Ja mam ma na styk ustawione i rolowałem nadkola.

Link to comment
Share on other sites

Świetna stronka - dziękuje bardzo :) A tak już przy okazji nie orientuje się ktoś gdzie te koła maja wybity parametr ET? Bo mało realne żeby go nie było a jednak oprócz szerokości i wielkości nie mogę go namierzyć.. posiada ktoś takowe felgi.. ?

Link to comment
Share on other sites

ET jest podane (odlane) od wewnątrz na kołnierzu przy szprychach. W używanych trzeba trochę poczyścić, bo brud i nalot faktycznie utrudniają odczyt.

 

Ja mam w lanosie te felgi z ET 45 i jest bezpiecznie. Pewnie z ET 38 też da radę jeśli chodzi o obcieranie, ale będzie jeszcze bardziej rzucać śniegiem i piaskiem na progi i drzwi, więc bez szerokich chlapaczy nie polecam jeśli masz wybór. Co do wyglądu to kwestia gustu.

Link to comment
Share on other sites

Super - dziękuje bardzo za pomoc :) Co do ET to faktycznie blisko granicy "przyzwoitości" ale ustrzelić ATS używanego ogólnie jest ciężko a co dopiero wybrzydzać jeszcze z ET :) na razie spróbuje na takich i bede się jak coś ratował chlapaczami :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...