Jump to content

subaru do pracy


kopalus

Recommended Posts

kuba powiedz czy szukac gt do 2000 czy porwac sie na nowszy model

 

 

Zupełnie inne auta. Wśród moich znajomych kraży opinia że GTeki są bardziej odporne i niezawodne i że w WRXach się to trochę popsuło, ale doświadczenia są przeróżne. Na pewno przy intensywnej eksploatacji co nowe auto to nowe auto.

Link to comment
Share on other sites

... ale gdybyś chciał pracować przy użyciu GT-ka to IMHO na pieprz nie zarobisz.

Recepta: do pracy TDI a na weekend Impreza.

Na swiecie jest kilku gosci, ktorzy jezdza w pracy Imprezami (czasem nawet WRC) i zarabiaja na tym calkiem niezle. Podobna sztuczka w TDI chyba by im nie wyszla :lol:

Link to comment
Share on other sites

Do pracy można dojeżdżać nawet prawie 400-konnym GT-kiem (patrz Marcin), ale gdybyś chciał pracować przy użyciu GT-ka to IMHO na pieprz nie zarobisz.

 

 

 

Zależy kim sięjest i ile bierze za godzinę. Są tacy co spokojnie zarabiają na tankowanie 911 Turbo na dojazdy służbowe ;-) Poza tym można sobie wygenerować w ten sposób kosmiczne koszty ;-)

Link to comment
Share on other sites

szukam informacji ,czy impreza na da sie do prcy czyli przebieg średnio 5000-7000tys km. jak przebiega eksploatacja tego auta

 

proponuje IMPREZA z motorem ATMO i zawieszeniem bardzo uprzejmym :D

Turbiak w opcji WŁAŚCIWEJ (wydech nieseryjny, zawias twardy, BOV i Quickshift odpodoba się wg mnie bardzo szybko przy takich ilościach km/mc.

Link to comment
Share on other sites

Turbiak w opcji WŁAŚCIWEJ (wydech nieseryjny, zawias twardy, BOV i Quickshift odpodoba się wg mnie bardzo szybko przy takich ilościach km/mc.

 

 

Iwan wg. mnie przesadzasz. Są ludzie jeżdżący ogromnie dużo i lubiący to. Choćby PREZES ;-) Mało to on nie jeździ czerwonym paściem, a zdaje się że lubi go coraz bardziej. O ile się orientuję to on ma twardszy zawias od Ciebie :-) Wszystko kwestia preferencji :-)

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz samochód do pracy to se kup koparke albo wózek widłowy. Kiedyś ktoś wspominał że Subarą pola się nie orze

 

Bez przesady. Zręczny dowcip łatwo może przekształcić się w chamstwo. Granica jest cienka i dobrze jest wiedzieć gdzie ona przebiega.

Bez obrazy :wink:

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

A chcesz ten samochód mieć tylko żeby dojeżdżać czy do załatwiani spraw służbowych?? Jeżeli to drugie to powiem że szybko zobaczysz odpływ gotówki. Chyba że stać Cię na to - wtedy ja też bym kupił Subaru i jeździł nim wszędzie.

Link to comment
Share on other sites

proponuje IMPREZA z motorem ATMO i zawieszeniem bardzo uprzejmym :D

Turbiak w opcji WŁAŚCIWEJ (wydech nieseryjny, zawias twardy, BOV i Quickshift odpodoba się wg mnie bardzo szybko przy takich ilościach km/mc.

Moj STi jest autkiem codziennym. Mam zamiar zmienic w nim wydech, utwardzic zawias, byc moze odchudzic flywheel by moc szybciej zmieniac biegi. I nadal bedzie mi sluzyl do dojazdow do pracy i wszedzie indziej. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam GT na SS exhaust i twardym zawiasie(nowe amory KYB) i ganiam codziennie i wszędzie gdzie się da i nawet w większą ilość miejsc. :D

Dla mnie to cała frajda i nawet 10tyskm/mc bym tym cudem upalał ale trzeba zrozumieć że Kopalus pyta bo nie ma pewności.

Link to comment
Share on other sites

NOS do wlaczania sie do ruchu

 

Fajnie by było gdyby montowali to seryjnie albo za dopłatą. Wtedy taki dziadek 70 lat przychodzi do salonu i mówi że chce Impreze z Full Serwis. Dostaje samochód i wyjeżdza z salonu. Widzi napis NOS - myśląc że to gadżet(drapaczka do nosa) włącza a Tu nagle dostaje kopa. I potem po polskich drogach jeździłyby takie dziadki z NOSAMI.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...