Jump to content

Hak do XV, a gwarancja


luki266
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Przymierzam się do montażu haka w XV. Pytanie jak ma się to do gwarancji jeśli zamontuje się poza ASO? Różnica w cenie jest bardzo znacząca...

 

Wysyłane z mojego Z10 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zostanie zabudowany zgodnie z technologią nie powinno być problemów. Jeżeli montaż spowoduje uszkodzenia, lub stanie się ich przyczyną w przyszłości z gwarancji na uszkodzone częsci nici. Jest jescze pytanie czy hak ma stosowną homologację i nie spowoduje zmian w homologacji pojazdu (strefy zgniotu etc.)

Link to comment
Share on other sites

Pewnie tak zrobię. Już rozmawiałem z ASO i mówią, że jak hak nie będzie "niespodzianką" dla nich to zrobią. Mówili, że mieli już klientów ktorzy z wynalazkami do nich się zjawiali i części nie pasowały. Jak hak będzie OK to zrobią.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

W serwisie osobiście montowalem hak westwalli klienta. Sam zakupił sobie hak i zlecił Nam założenie w Swoim OBK,żadnych problemów z montażem, jedyne słabe punkty haka to bardzo luźna zaslepka haka po jego wyjęciu, oraz to że instalacja, która biegnie przez samochód do centralki trzeba każdy kabelek lutowac osobno, w orginale wpinamy kostkę. Ale to już Nasz problem przy montażu ;) Gwarancja zostanie zachowana jeśli hak zostanie zamontowany w ASO,bądz przy jego montażu nie nastąpi uszkodzenie lub wynikające następstwa związane z zalozeniem owego haka;) Pozdrawiam;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

tu ten temat rozłożyłem na cześć pierwsze

 

Moja skromna wiedza z wytrzymałości materiałów pozwali mi snuć przypuszczenia że w ori haku siły układają się bardziej poziomo a dodatkowo mają 2 miejsca mocowania gdzie zamienniki tylko jeden główny od dołu auta.

Oczywiście bardzo możliwe że siły są na tyle małe że nie robi to żadnej różnicy. 

Najlepiej by było wyrysować to na wektory ale nigdy w tym dobry nie byłem.

 

Właściwie jedyna różnica polega na fakcie iż ori hak posiada  połączanie w miejscu gwintów trzymających zderzak (czyli mamy dodatkowo 6 śrub  mocujących  do nadwozia ) 

Edited by Karenz
Link to comment
Share on other sites

jak się jakiś czas temu dowiadywałem mówiono  mi że bez delikatnego podcięcia zderzaka się nie obędzie.

ostatecznie zrezygnowałem z zakupu i montażu ( planowałem wybrać się na wycieczkę z przyczepą kempingową)

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

Bardzo mi się podoba to rozwiązanie z etrailer.com. 4 śruby i żadnego zdejmowania zderzaka. Jak się planuje tylko wozić rowery to rozwiązanie idealne, ale kupienie tego w pl chyba niemożliwe. Montaż w aso 750 pln.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...