marcinJ Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Czy przy montazu tt musieliscie dokupowac wiazke ? bo dzisiaj sie dowiedzialem ze jeszcze do montażu musze doplacic 110zl za to no i wyszlo mi ze sam montaz bedzie drozszy od tt. Nie potrzeba wiązki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Mozesz polecic jakas firme ktora mi zamontuje ? Mam tt Apexi i alarm QX. Piotr Dremel, okolice Piaseczna. W poprzednim WRXie miałem ten właśnie alarm i nie było problemu. Mozesz mi podac jakis kontakt do niego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 www.exus.plna stronie glownej masz odpowiedz na swoje pytanie. kiedyś o tej firmie długo dyskutowałem na elektrodzie i prawie kupiłem ten alarm .... mają w ofercie swój TT i alarm (v3100), który ma funkcję TT: zamyka się, nie gasi silnika przez określony czas, później się uzbraja. a następnego dnia potrafi odpalić z pilota (i zimą wsiadasz do cieplutkiego auta....) ... sama centralka do 3100 kosztuje chyba 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozyc Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 www.exus.plna stronie glownej masz odpowiedz na swoje pytanie. kiedyś o tej firmie długo dyskutowałem na elektrodzie i prawie kupiłem ten alarm .... mają w ofercie swój TT i alarm (v3100), który ma funkcję TT: zamyka się, nie gasi silnika przez określony czas, później się uzbraja. a następnego dnia potrafi odpalić z pilota (i zimą wsiadasz do cieplutkiego auta....) ... sama centralka do 3100 kosztuje chyba 300zł problem z ich TT jest taki,ze po wyjeciu kluczyka ze stacyjki silnik nachwile traci obroty i gasnie doslownie na pol sekundy,nie wiem czy to dobrze ale wydaje mi sie ze nienajlepiej. z tym odpalaniem to tez tak srednio bo w subaru musisz przycisnac sprzeglo zeby odpalic(przynajmniej w moim) wiem tylko ze ich alarmy wspopracuja z TT i to calkiem niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 w subaru musisz przycisnac sprzeglo zeby odpalic(przynajmniej w moim) czyli masz US Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 w subaru musisz przycisnac sprzeglo zeby odpalic(przynajmniej w moim) czyli masz US Spec mozna odpiac kostke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozyc Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 tak to jest US SPEC. nie bede odpinal kostek bo mi to wcale nie przeszadza,poze tym nie mam TT. po prostu myslalem,ze w kazdym tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 problem z ich TT jest taki,ze po wyjeciu kluczyka ze stacyjki silnik nachwile traci obroty i gasnie doslownie na pol sekundy :shock: Mój tak nie robi... Obroty przysiadają jedynie na chwileczkę wtedy, gdy się włącza wentylator, ale nie ma mowy o zgaśnięciu... No i z tym sprzęgłem, jak pisał xbike, to fakt - wymysł jest na US, żeby przyzwyczajeni od automatów Amerykanie nie wjeżdżali innym (również przyzwyczajonym do automatów) Amerykanom w tyłek na parkingu przy starcie . W EU Spec. tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi