Pedros Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Może ktoś już miał taki problem. Od kilku dni po wykasowaniu błędów i przejechaniu 20-40 km wywala mi po raz kolejny te same błędy: P0302, P0304, P0306 - Cylinder 2,4,4 Misfire Detected Auto nie traci wtedy mocy i równo pracuje. W zasadzie nie czuję żadnych objawów poza lampkami na desce, przejściem auta w tryb S (SI-DRIVE) i brakiem tempomatu. Przebieg auta - 190 000 km Co może być przyczyną wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po jednej stronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Były kiedykolwiek robione luzy zaworowe? Masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Co może być przyczyną wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po jednej stronie? Podstawowa przyczyna: luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Napisany Dzisiaj, 18:28 Pedros powiedział: Co może być przyczyną wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po jednej stronie? Podstawowa przyczyna: pablonas powiedział: luzy zaworowe Dlaczego luzy zaworowe powodują wypadanie zapłonów? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Napisany Dzisiaj, 18:28 Pedros powiedział: Co może być przyczyną wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po jednej stronie? Podstawowa przyczyna: pablonas powiedział: luzy zaworowe Dlaczego luzy zaworowe powodują wypadanie zapłonów? Ponieważ doprowadzają do niewłaściwego spalania mieszanki a w efekcie do niemożliwości zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Były kiedykolwiek robione luzy zaworowe? Masz LPG? LPG nie mam. Nie mam pojęcia, kiedy ostatnio były luzy regulowane. Auto było do tej pory regularnie serwisowane w ASO. Czy wiecie co ile km powinno się sprawdzać luzy zaworowe? Czy możliwe jest, aby zbyt duże luzy zaworowe implikowały błędy na wszystkich 3 cylindrach jednocześnie i tylko na jednej stronie? Właśnie dostałem ofertę z ASO na sprawdzenie głowicy. Taką operację mi zaproponowano po opisie, który wysłałem. Cena mnie powaliła dlatego drążę temat na forum dalej. Czy złe ustawienie zaworów może powodować wypadanie zapłonu we wszystkich cylindrach po jednej stronie? Co należałoby jeszcze sprawdzić? Czy cewki i przewody również mogą powodować takie błędy? Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Pedros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Odpukać temat jak się pojawił tak samo też zniknął. Czy tego typu błędy mogło spowodować kiepskie paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Przyczyną równierz mogą być mocno zaśniedziałe klemy i stary akumulator z walniętą celą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Aku ma 1,5 roku więc raczej nie. Może to faktycznie było od paliwa, bo na razie spokój i oby tak dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się