KaTM Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A tak wlasciwie to jakie sa objawy takiego przeladowania? Na co to szkodzi? ponawiam pytanie kolegi - jakie są objawy takiego przeładowania i na co to szkodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 w 2.5T są dwa katalizatory... nie. w odrózneniu od wcześniejszych 2.0l w N12 z 2.5l nie ma tzw. precata i jest jednen katalizator za DP. No i tak jak pisałem, w 2.5T w DP są 2 katalizatory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 A tak wlasciwie to jakie sa objawy takiego przeladowania? Na co to szkodzi? ponawiam pytanie kolegi - jakie są objawy takiego przeładowania i na co to szkodzi? nie wiem na co to szkodzi ale objawy są następujące: idziesz ogniem, na obrotomierzu masz np. 4-5tyś( turbo pompuje już maxa) aż tu nagle jebut jakbyś sie przesiadł w tico w gazie... komputer odcina paliwo i dzieje sie to zazwyczaj w momencie największego obciążenia czyli 4-5 bieg... U mnie np. przeładowania wystąpiły przy wymianie tylko końcowego tłumika, ostatnio zbudowałem sobie DP na szerokim kołnierzu, wyciąlem oba katalizatory i przeładowuje już na 2-gim biegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 A tak wlasciwie to jakie sa objawy takiego przeladowania? Na co to szkodzi? ponawiam pytanie kolegi - jakie są objawy takiego przeładowania i na co to szkodzi? nie wiem na co to szkodzi ale objawy są następujące: idziesz ogniem, na obrotomierzu masz np. 4-5tyś( turbo pompuje już maxa) aż tu nagle jebut jakbyś sie przesiadł w tico w gazie... komputer odcina paliwo i dzieje sie to zazwyczaj w momencie największego obciążenia czyli 4-5 bieg... U mnie np. przeładowania wystąpiły przy wymianie tylko końcowego tłumika, ostatnio zbudowałem sobie DP na szerokim kołnierzu, wyciąlem oba katalizatory i przeładowuje już na 2-gim biegu... Pytałem bo właśnie wsadziłem downpipe 3" na szerokim kołnierzu z zejściem na 2,5", za nim 2,5" rura ze środkowym tłumikiem od sti i na końcu backbox też od sti . Nie widzę na razie objawów ubocznych (tydzień jazdy), nie wyskakuje błąd silnika, nie dławi się. Poprawiła się elastyczność, turbo słychać już od 2000 obr., ciągnie o niebo lepiej niż wcześniej, równo i płynnie przyspiesza, wreszcie słychać charakterystyczne bulgotanie. U mnie w ori downpipe były dwa katalizatory, pomiędzy nimi sonda lambda (wrx 2003rok blobeye). Zamierzam i tak zrobić mapę, żeby było zestrojone jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Pytałem bo właśnie wsadziłem downpipe 3" na szerokim kołnierzu z zejściem na 2,5", za nim 2,5" Toś powinien remap zrobić. Auto jeździ , bo pewnie nie jedziesz z buta cały czas .Ja też jadę delikatnie , a dociskam dla frajdy w miare mozliwości. Jeśli nie korzystasz często z doładowania to pewnie pojeździsz-ale nie robisz wydechu po to ,żeby cały czas "docierać" . Doładujesz dużo powietrza(duzo gazu) to idzie dużo paliwa = dużo ciepła i duża siła na tłoki. Czyli duzo ciepła idzie do chodzenia -ale przez blok i głowice, Daj Pudzianowi rower-niech ciśnie i podgrzewaj palniczkiem korbowód przy pedałach to efekt wiadomy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 No to pytanie do mądrzejszych modziarzy- od czego zależy, że po zrobieniu przelotu u niektórych komputer odcina a u kogoś innego jest ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Pytałem bo właśnie wsadziłem downpipe 3" na szerokim kołnierzu z zejściem na 2,5", za nim 2,5" Toś powinien remap zrobić. Auto jeździ , bo pewnie nie jedziesz z buta cały czas .Ja też jadę delikatnie , a dociskam dla frajdy w miare mozliwości. Jeśli nie korzystasz często z doładowania to pewnie pojeździsz-ale nie robisz wydechu po to ,żeby cały czas "docierać" . Doładujesz dużo powietrza(duzo gazu) to idzie dużo paliwa = dużo ciepła i duża siła na tłoki. Czyli duzo ciepła idzie do chodzenia -ale przez blok i głowice, Daj Pudzianowi rower-niech ciśnie i podgrzewaj palniczkiem korbowód przy pedałach to efekt wiadomy. pozdr najczęściej jeżdżę z moją małą córcią i żoną w związku z tym bardzo oszczędzam gaz. Czasem przycisnę jak sam jadę. Jak napisałeś kolego możliwe, że przy takiej jeździe nie będzie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się