wojtek1908 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Mam pytanie odnośnie katalizatora, z tego co powiedział mi mechanik mój kat się rozleciał. W związku z tym moje pytanie czy zwykle rozcięcie puszki i wyciągnięcie bebechów katalizatora nie spowoduje jakichś błędów komputera? Pacjent Impreza wrx 2003r 225ps. Czy lepszą alternatywą jest wstawienie jakiegoś downpipa bez kata? Jak na to reagują sondy lambda? Dodam iż nie mam milionów ponieważ mam inne wydatki i chciał bym to zrobić w miarę tanio:P o ile da się coś zrobić przy tym aucie tanio:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 wyrzucenie kata = remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 wyrzucenie kata = remap Najproszcze wytlumaczenie. Jesli chcesz sie pozbyc kata to trzeba zrobic remap i druga sade wywalic z Ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 wyrzucenie kata = remap eee, bez przesady.... np. w 2.5l (jest jeden) a sonda w połaczeniu z sensownym rezystorem załatwia sprawę w 2.0 rocznik 2003 masz chyba dwie sztuki (pre i właściwy) - więc pierwsze primo - zależy który Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak, jak pisałem aktualnie mam inne duże wydatki, przez które nie mogę sobie pozwolić na re-map:(. Faktycznie katalizatory są dwa a rozleciał się prawdopodobnie ten zaraz za turbo. Czy w przypadku wycięcia go będą jakieś problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Czy w przypadku wycięcia go będą jakieś problemy? tak, może wrosnąć doładowanie ...może się okazać (ale nie musi) że wówczas będzie za uboga mieszanka (bo pompa paliwa już nie jest taka wydajna, bo ecu nie zdąży z korekcją, bo gorsze paliwo, bo 10000 innych przyczyn) wystarczy po zmianie dp, podjechać do kogoś kto się na tym zna i na początek sprawdzić AFR czy wszystko jest ok i może remap nie będzie konieczny. Albo ... załóż inny używany downpipe z katalizatorem i chwilowo zapomnij o problemie .... później zmienisz na przelot i zrobisz remap jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 A jak wygląda usunięcie kata (lub katów) w motorkach N/A? Czy wskazania sond lambda trzeba jakoś oszukiwać? Pytam pod kątem mojego Forka 2,5 NA 2002/US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 w 2.5l (jest jeden) w 2.5T są dwa katalizatory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaer Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 jak coś to mógłbym mieć na sprzedaż taki oryginalny downpipe z wrx'a 225KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 w 2.5T są dwa katalizatory... nie. w odrózneniu od wcześniejszych 2.0l w N12 z 2.5l nie ma tzw. precata i jest jednen katalizator za DP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) Czyli jest tylko jeden katalizator w całym wydechu...? Edytowane 19 Czerwca 2013 przez Dottoree Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 A jak wygląda usunięcie kata (lub katów) w motorkach N/A? podbijam pytanie... w bugu NA mam 2 katy i powoli kończą swój żywot... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) @@wslawex, po czym to poznałeś?? Śmierdzi czy cuś?? Po wstawieniu rury w miejscu drugiego kata u mnie zrobiło się znacznie głośniej... do tego nie wydaje mi się, żeby takie uwalnianie wydechu u nas było dobre. Właściwie poza katami zostaje tylko końcowa pucha którą pewnie i tak wymienisz na przelot P.S dobrze, że jest forum bo pewnie byśmy wogóle nie gadali :D:D Edytowane 20 Czerwca 2013 przez Dyziek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 stary... z Tobą się umówić to jak na audiencję u papieża a wracając do tematu, to jak zmieniałem koła i auto było na podnośniku, to chłopaki na warsztacie mi powiedzieli że katy umierają i chcieli mi przelot założyć od początku do końca a końcowy, to już kilka miesięcy pod ławą leży... remusa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 już kilka miesięcy pod ławą leży specjalistą nie jestem ale wydaje mi się, że jego miejsce jest pod zderzakiem/podłogą bagażnika... przynajmniej u mnie tam jest Wywalania katów nie polecam no chyba, że brzęcza bo się posypały to raczej wyjścia nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 w poprzednim WRX 2004 US miałem zrobiony cały przelot 3" , począwszy od szerokiego kołnierza za turbo (bez kata). Check wyskakiwał raz na 100km, po odpięciu klemy z aku check gasł i znowu 100km do ponownego zaświecenia. Problem rozwiązał autoelektryk (najlepszy u nas na wsi ) z dużym doświadczeniem. WRX robił jednak pierwszy raz. Zajęło mu to tydzień ale problem rozwiązał - check już się nie zaświecał. Nie chciał się przyznać co zrobił - mogę się domyślać, że może wyłączył druga sondę lambda. Auto nie było mapowane, w zasadzie seria tyle, że z uwolnionym wydechem bez kata. Dodam tylko, że przed zmianą wydechu na uwolniony 3" też był bez kata z szerokim kołnierzem od turbo tyle, że z dwoma tłumikami seryjnymi (środkowy i końcowy). Błędy na tym zestawie nie wyskakiwały. Dopiero na 3" wyskakiwał check. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 (edytowane) Trzy lata jeździłem WRX MY05 bez katów, bez remapu. Check da się oszukać ;-) Na dwóch sondach. Edytowane 21 Czerwca 2013 przez Hogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Trzy lata jeździłem WRX MY05 bez katów, bez remapu. Check da się oszukać ;-) Na dwóch sondach. dokładnie tak: 1. mechanicznie - dystans (ok. 8cm) pod sonde wspawany prostopadle do linii przeplywu 2. elektronicznie - rezystor wpiety w układ sondy \ osobiście preferuję opcję 2 - zawsze w 100% skuteczna opcja 1 - róznie to bywalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 opcja 1 - róznie to bywalo U mnie się nie sprawdziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 opcja 1 - róznie to bywalo U mnie się nie sprawdziła. a u mnie wręcz przeciwnie działało bez pudła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 ty miałeś na jednej sondzie, ja na dwóch ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 @@Hogi, ,a przeładowania nie było -mierzyłeś po zdjęciu katów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 2. elektronicznie - rezystor wpiety w układ sondy Czy możesz podać jaki opór jest konieczny i gdzie go wlutować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 @Hogi, ,a przeładowania nie było -mierzyłeś po zdjęciu katów? Małe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A tak wlasciwie to jakie sa objawy takiego przeladowania? Na co to szkodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się