Jump to content

Jaki silnik podejdzie do turbodziada P&P.


wojto79
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam okazję kupić turbodziadka w dobrym stanie blacharskim, ale bez silnika. Znaleźć 2.0T z dziadka może być ciężko, stąd pytanie czym bezproblemowo można ten silnik zastąpić.

Pozdrawiam.

Kuba

Link to comment
Share on other sites

Czyli silnik od GT powinien pasować P&P.

zastanawiam się jeszcze ( nie bijcie) czy ssak np 2.2 podszedłby też P&P?

Chodzi mi o dupowóz a z czasem może zmiana silnika na spokojnie na mocniejszy. Poza tym prawdopodobieństwo kupna niezajechanego silnika z GT chyba nie jest za duże.

Pozdrawiam.

Kuba

Link to comment
Share on other sites

Niepotrzebnie kombinujesz. Szukaj oryginalnego silnika turbo jaki był w Legacy bo to najlepsza rzecz jaką miał ten samochód. Silnik jest do zdobycia, niedawno ktoś na forum długo sprzedawał, na allegro też się pojawiają. Poza tym turbo bije na łeb osiągami wolnossaki i nie trzeba przerabiać i kombinować z osprzętem, zapłonem itp.

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz to dam Ci dupowóz 2.2 sedan w zamian za turbodziadka...

Edited by lapcok
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za sprowadzenie na ziemię :biglol:

Muszę teraz tylko dokładnie obejrzeć turbodziadka bez silnika i ponegocjować ze sprzedającym, ale jak wszedłem na parking byłem w szoku bo stoi tam:

1x turbodziadek

2x dziadek w kombi

1x outback I

1x legacy II 2,5

1x XT!!! już częściowo rozebrane

do tego luzem komplet felg alu od turbodziadka silnik 1.8, trochę różnych gratów a i kilka różnych saab'ów

a to wszystko w centrum miasta na parkingu strzeżonym, którego gość jest właścicielem

 

Komora silnika wygląda tak jak na zdjęciach w mojej galerii, czy na Wasze oczy czegoś istotnego brakuje? (poza silnikiem i akumulatorem :biglol: )

Edited by wojto79
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.japankoreamoto.pl

 

Ja kupiłem tu. Jestem zadowolony. Polecił mi ktoś kto też jest zadowolony i zna kilku zadowolonych.

Przywożą w kontenerach z Japonii z jakiegoś demontażu. Jak ja kupowałem to mogłem sobie wybrać z ok10szt. Silnik jest kompletny, tzn odkręcony od skrzyni i cała reszta odcięta mieczem świetlnym - kabelki, rurki, wydech itp. Ma sprzęgło, turbinę, alternator, sprezarkę klimy itd, itd wszystko co do silnika przykręcone. Dają gwarancję na gębę na 14dni, mozna sobie pomacać, pomarudzić, pokręcić wałem, wirnikiem itd.

Na moim była japońska naklejka z przebiegiem 93.000km

Zmieniłem pasek rozrządu, nowy olej i hula aż miło. No może poza cewkami ;)

Wydaje mi się że za taką cenę - świetna sprawa.

Link to comment
Share on other sites

właśnie patrzę na tę stronkę i jest sinik z imprezy GC STI (94-97) , jest skrzynia do legacy turbo. Byłe pewien, że będzie drożej:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...