bzikus7 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam. Mam problem z moim autem. Legacy MY06 165 KM Przebieg 120 kkm Auto w zakresie obrotów 2,5 do 3,5 kkm przy pełnym wciśnięciu gazy zaczyna poszarpywać i brakuje mu mocy jak bym zatkał wydech. Nie jest tak przez cały czas np w trasie prze 100 km jest ok a później coś mu odbija i nie ma jazdy. Przy jeździe na 5 biegu przyspieszenie od 100 do 120 można liczyć w minutach. Powyżej wspomnianych obrotów jest ok. Sprawdziłem - brak błędów check sie mruga nie świeci. Zachowanie niezależnie od jazdy LPG czy noPB Przyjrzałem się korekcji zapłonu (wariował mi program na win 7) ale pomijając bzdurne wskazania typy 12000 rpm i 244 km/h na godzinę to zapłon jest przy przyspieszaniu od 12 - 25 st. przy spokojnej jeździe 5 bieg i 90 km/h 40-45 st. jałowy około 20-30 st., ale zdarzają się też wartości 0 - 9 st. a nawet -45 st. (ale to chyba wariujący program przez windows7). Ogólnie zapłon jest w miarę stały na postoju +/- 5 st. jak i w przy jeździe 90 km/h ale w innych sytuacjach lata strasznie +/- 20/30 st. Wykluczam: zawory - bo raczej było by tak za każdym razem lub np zawsze na zimnym. przewody - brak. świece - wymienione 30 kkm temu irrydowe ngk wg katalogu (chyba że tak często trzeba do nich zaglądać) lpg - bo na noPB jest identycznie Teraz pytania: 1. Jaki powinien być zapłon (jakie wartości)? 2. Co jeszcze sprawdzić ewentualnie wrzucę dane z przejazdu? 3. Najważniejsze pytanie - co to może być? 4. Czy zapłon ma się tak gwałtownie zmieniać 5. Moja dwumasa i łożysko dociskowe wytwarzają już własną symfonie (czekam na przesyłkę z częściami i chwilę czasu na wymianę i przy okazji regulację zaworów) gdzieś czytałem że w takim przypadku czujnik spalania stukowego może wariować i mieszać w zapłonie co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Problem dość dobrze znany http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page__st__375#entry1813965 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Hej, ja mam tez jakiś problem z przyspieszeniem ale to raczej jest w granicach obrotów początkowych, wiec przy rozpędzaniu się, stoję -> jedyneczka ruszam (wolno wolno i nagle rusza), wiec dwójeczka i znowu ( muli muli i łapie moc) wiec czemu po zmianie biegu i daniu gazu nie leci jak pocisk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się