eddie_gt4 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) kolejny temat o roznicach pomiedzy poszczegolnymi rocznikami... i znowu beda pomuki roznice kosmetyczne typu inna konsola i boczki drzwi mnie niezbyt interesuja, chodzi mi bardziej o istotne roznice techniczne... MY'05 ma juz amorki upside down, troszke inne nastawy zawieszenia (m. in. grubszy tylny stab) i troszke mocniejsza skrzynie, dobrze wyczytalem? co jeszcze? w sieci spotkalem sie z opinia, ze MY'05 gorzej sie prowadzi w porownaniu do wczesniejszych WRX'ow... prawda to? edit: oto link do artykulu - http://www.carkeys.co.uk/road-test-review/subaru-impreza-wrx-2005 aha, jeszcze jedno zasadnicze pytanie: jak seryjny 03-05 WRX reaguje na 95 benzyne? (wg. instrukcji tear drop WRX jako jedyny z euro-WRX'ow ma jezdzic na 98-ej benzynie) Edytowane 7 Czerwca 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 No w moim ale '01 roczniku na klapce napisano tylko wysokooktanowa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 U mnie na klapce też jest 98 zalecana, WRX MY03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Kiedyś w poprzednim wrx 2004 US lałem tylko 95 i problemów nie było. Mocy też nie brakowało. Teraz wrx 2003 EU i leję 98. Ten mi się jednak bardziej podoba i w nagrodę ma kilka oktanów więcej A odnośnie silników to te 2,5 mają mocniejszy dół od 2,0. Odnośnie awarii silników 2,5 wiele można poczytać - to też główny powód dla którego bałem się kupić wrx po 2005r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 MY'05 ma juz amorki upside down, troszke inne nastawy zawieszenia (m. in. grubszy tylny stab) i troszke mocniejsza skrzynie, dobrze wyczytalem? co jeszcze? Ktoś ze specjalistów to potwierdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 WRX MY05- i w górę otrzymał wzmocnioną skrzynię WRX MY05 - zaczęł się pojawiać 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) WRX MY05- i w górę otrzymał wzmocnioną skrzynię Na czym wzmocnienie polegało? Edytowane 10 Czerwca 2013 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 WRX MY05- i w górę otrzymał wzmocnioną skrzynię WRX MY05 - zaczęł się pojawiać 2.5T 2.5T to juz MY'06 (hawk-eye), choc produkcja moze byc z polowy 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Amory na grubej sztycy (stukające) jak w STI ;-) Ja miałem WRXa 2005 z maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się