Jump to content
tomcat081

Legacy IV - 2.0 DOHC czy 2.5 SOHC?

Recommended Posts

h6 jest droższy w zakupie i jest go zdecycydowanie mniej niz lidera sprzedaży w europie -sbd. mimo to sbd jest dwukrotnie drozszy ! na rynku używanym . to dobrze obrazuje o czym mowię . tak duża podaż nie nadąża za popytem . z pewnością tą niszę wykorzysta w końcu ktoś oferując remonty za 6-8k .

zapenienia jednego z dealerów ze to własciwie bezawaryjny silnik i innych modeli naprawia więcej -są tylko zapewnienieniami . rynku się nie oszuka . kosmiczna cena na 2.0 klekota nie wzięła się z nikąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o awaryjności się nie wypowiem, bo w subaru jestem początkujący;) ale z półrocznej perspektywy użytkowania OBK 2.5 w automacie stwierdzam, że mogłem kupić H6, straszenie kosztami regulacji zaworów i spalaniem sprawiły, że kupiłem H4. Spala mi po mieście pomiędzy 12,6 a 13l a pewnie h6 paliłby ze 14 i dynamika byłaby dużo lepsza... chociaż na mokrym (a na śniegu będzie jeszcze lepiej) w porównaniu do mojej poprzedniej ep3 odpycha się bez przeraźliwego buksowania kół:) Tylko, że za zadbane H6 czy to w legacy lub OBK trzeba trochę więcej zapłacić, ale to w końcu były topowe, najlepiej wyposażone egzemplarze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...