Skocz do zawartości

Legacy IV - 2.0 DOHC czy 2.5 SOHC?


tomcat081

Rekomendowane odpowiedzi

h6 jest droższy w zakupie i jest go zdecycydowanie mniej niz lidera sprzedaży w europie -sbd. mimo to sbd jest dwukrotnie drozszy ! na rynku używanym . to dobrze obrazuje o czym mowię . tak duża podaż nie nadąża za popytem . z pewnością tą niszę wykorzysta w końcu ktoś oferując remonty za 6-8k .

zapenienia jednego z dealerów ze to własciwie bezawaryjny silnik i innych modeli naprawia więcej -są tylko zapewnienieniami . rynku się nie oszuka . kosmiczna cena na 2.0 klekota nie wzięła się z nikąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o awaryjności się nie wypowiem, bo w subaru jestem początkujący;) ale z półrocznej perspektywy użytkowania OBK 2.5 w automacie stwierdzam, że mogłem kupić H6, straszenie kosztami regulacji zaworów i spalaniem sprawiły, że kupiłem H4. Spala mi po mieście pomiędzy 12,6 a 13l a pewnie h6 paliłby ze 14 i dynamika byłaby dużo lepsza... chociaż na mokrym (a na śniegu będzie jeszcze lepiej) w porównaniu do mojej poprzedniej ep3 odpycha się bez przeraźliwego buksowania kół:) Tylko, że za zadbane H6 czy to w legacy lub OBK trzeba trochę więcej zapłacić, ale to w końcu były topowe, najlepiej wyposażone egzemplarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...