respect Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Chciałem zajrzeć profilaktycznie nad nadkola w forku 2003. Jak odchylić boczki? Trzeba demontować górne ramki okienne i od czego zacząć ? -ops znalazłem ,ale do starszego forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Tak. W serwisowce masz ładnie napisane co i jak. PW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 1. Odczepiasz listwę, pod którą jest zaczep klapy. Odchodzi łatwo. 2. (nie wiem, czy ten krok jest konieczny) Wyciągasz pianki, którymi wyłożony jest spód bagażnika. Mają po dwa zaczepy. Pierwszy wychodzi ciężko, kolejne po prostu wychodzą 3. Odczepiasz ramki wokół szyb. Najpierw kilka wkrętów, łatwo je zlokalizować. Reszta zaczepy. Wychodzą łatwo, ale mogą się łamać przy składaniu. 4. Po odczepieniu ramek powinieneś mieć widoczne wszystkie zaczepy i wkręty do boczków. Niestety niektóre zaczepy po demontażu nie trzymają już tak samo dobrze po ponownym zamontowaniu. Da się tam zajrzeć bez demontowania ramek, ale jest to niewygodne. Trzeba odczepić tylko dół i odchylić. Tyle zapamiętałem z wygłuszania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 1. Odczepiasz listwę, pod którą jest zaczep klapy. Odchodzi łatwo. 2. (nie wiem, czy ten krok jest konieczny) Wyciągasz pianki, którymi wyłożony jest spód bagażnika. Mają po dwa zaczepy. Pierwszy wychodzi ciężko, kolejne po prostu wychodzą 3. Odczepiasz ramki wokół szyb. Najpierw kilka wkrętów, łatwo je zlokalizować. Reszta zaczepy. Wychodzą łatwo, ale mogą się łamać przy składaniu. 4. Po odczepieniu ramek powinieneś mieć widoczne wszystkie zaczepy i wkręty do boczków. Niestety niektóre zaczepy po demontażu nie trzymają już tak samo dobrze po ponownym zamontowaniu. Da się tam zajrzeć bez demontowania ramek, ale jest to niewygodne. Trzeba odczepić tylko dół i odchylić. Tyle zapamiętałem z wygłuszania. Warto to wygłuszać ? Jest widoczna poprawa ? Sam się nad tym zastanawiałem ale przeraża mnie właśnie rozbieranie tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Dla mnie, dźwięk żwiru i kamyczków obijających się o nadkola, przypomina emocjonujące oesy podczas gry COLIN McRee II i za chiny go nie wyglusze. Wszyscy tak tu narzekają na wygluszenie... no bmw to nigdy nie będzie i nie miało być. Teraz wsiadłem znów do służobowej fabii z 2008 i.....co to jest ?! myśle sobie jaka przepaść. Auto normalne, nie jakiś trup a jednak różnica jest i w subaru jest napewno ciszej niz w skodzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Na poziom komfortu z bmw nie łudzę się, jakby jednak dało się coś polepszyć to czemu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Warto to wygłuszać ? Jest widoczna poprawa ? Sam się nad tym zastanawiałem ale przeraża mnie właśnie rozbieranie tego. Z tyłu znacznie mniej huczy, jest ciszej przy prędkościach powyżej 120. Na wybojach jest również ciszej, nic się nie tłucze. Jakiegoś szału według mnie nie ma, ale różnica jest. U mnie zbiegło się to z wymianą części wydechu, może to spowodowało, że różnica nie była bardzo odczuwalna. Parę osób na forum oceniało swoje wygłuszenia bardzo pozytywnie. Problem jest ze składaniem jak się da do tego piankę. Bagażnik zrobił mi się węższy o jakieś 1-2 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Dzięki, o wygłuszeniu nie myślałem ,tylko o antykorozji . Z wierzchu i rant błotnika zdrowy.(auto z włoch) . wygłuszenie może trzymać wigoć w zalezności od materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się